Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sairaanhoitajia tai lähihoitajia inhota siivoilla sairaalan vuodeosastolla vanhan ihmisen paskoja?

Vierailija
31.01.2019 |

Ja muitakin ihmisen eritteitä, niitähän riittää.
Itse en ikäpäivänä voisi olla töissä sairaalassa pesemässä vanhoja, kurttuisia ukkoja tai akkoja.
Siis vaipan vaihtaminen olis jo niin kamalaa aikuiselta ihmiseltä, ettei tosikaan.
Pelkkä kuvittelu jo saa laatan lentämään.
Ja mukamas kutsumusammatti olisi sairaanhoitoala.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysymys osoitettu vaan hoitajille? Tiedätkö miten paljon eritteitä LÄÄKÄRIT näkevät ja miten paljon he tekevät erilaisia hyvinkin ällöttäviä tutkimuksia ja toimenpiteitä?

No ei lääkärin tarvitse sentään käsitellä paskaa.

Lääkärin täytyy tehdä paljon ällöytävämpiä asioita ku joku paskan pyyhkiminen 😂

Vierailija
22/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysymys osoitettu vaan hoitajille? Tiedätkö miten paljon eritteitä LÄÄKÄRIT näkevät ja miten paljon he tekevät erilaisia hyvinkin ällöttäviä tutkimuksia ja toimenpiteitä?

No ei lääkärin tarvitse sentään käsitellä paskaa.

Miten niin? Esim. Tuseerauksen jälkeen saattaa olla sormet ihan paskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos eritteet ällöttää ni onneks on muitaki työpaikkoja ku vuodeosastot tai hoivakodit.

Vierailija
24/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vauvan vaipan vaihtaminenkin on tarpeeksi inhottavaa touhua. Ja yleensäkin kaikki eritteet. En minäkään pystyisi siihen. Ja toiseksi, olen myös neulakammoinen.

Onneksi Sipilä on kutsunut meille paljon työtä kammoksumattomia ”saapujia” jotka ovat kouliintuneet rankoissa oloissa ja tarttuvat ilosta kirkuen jokaiseen mahdollisuuteen tehdä töitä...

Vierailija
25/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo lääkäristä olikin varmaan tosi ällöttävää tutkia mun eturauhasta niin kovaa syvälle työntäen sormensa että jäi ikuinen epämiellyttävä kipuileva tunne sen käsittelyn jälkeen tuonne eturauhaseen jonka olemassa oloa en aikaisemmin tuntenut. Tätä asiaa vähän vaikea todistaa, että se teki mulle näin eikä valittaminen todennäkösesti mitään auta koska lääkärin sana vs työttömän sana. Kivaa kipuilua ollut jo 4 vuoden ajan. Kiitos todella paljon sinä Malmin nuorehko mies pelle lääkäri!

Voi ei, kenellekään ei pitäisi käydä noin. Harmittaa tosi paljon sun puolesta. Oli varmaan samanlainen lääkäri, joista joskus kuulee, että on hoitanut synnytyksiä kovakouraisesti. Itseäkin sellainen kopeloi, ennen kuin pääsin synnyttämään toista lastani. Onneksi ei herra tunkenut enää synnytyssaliin, vaan antoi kätilön hoitaa hommansa. Ko. lääkäri oli Turussa tunnettu kovakouraisuudestaan ja epäystävällisyydestään.

Vierailija
26/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sen kummempaa, kuin lapsenkaan vaipan vaihtaminen. Enkä se sittenkin on kutsumusammatti.

P.s. Meistä kaikista tulee vanhoja ja kurttuisia, jos Luoja suo.

Oma paska ei haise, ja oman lapsen vauvakakkavaipan vaihtaminen ei ole sama asia kuin jonkun vieraan hoidettavan kakan siivoominen palkkatyökseen.

Ap. ja kaksi omaa lasta synnyttäneenä ja vaippoja vaihtanut useammankin kerran

Vierailija
27/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ainakaan voi kyllä lapsia hankkia.

Mulla on niitä hankittu jo aikapäiviä sitten, ja he ovat jo aikuisia. Olen siis kakkavaippoja vaihdellut aikoinani, mutta on vallan eri asia putsailla jossain sairaalassa tai hoivakodissa aikuisten eritteitä kuin oman suloisen vauvansa kakkapyllyä pestä.

Ap.

Vierailija
28/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sen kummempaa, kuin lapsenkaan vaipan vaihtaminen. Enkä se sittenkin on kutsumusammatti.

Oma paska ei haise, ja oman lapsen vauvakakkavaipan vaihtaminen ei ole sama asia kuin jonkun vieraan hoidettavan kakan siivoominen palkkatyökseen.

Kyllä se oma paska haisee, mutta harvinaisen hyvälle.

Vierailija
29/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oma paska haisee, mutta harvinaisen hyvälle.

:D Ei kyllä aina omakaan paska hyvälle haise, joskus siinä on vivahdetuoksuja:D riippuen siitä, mitä on tullut syötyä. :D Mutta sen oman kakan haisun kestää paremmin.

Vierailija
30/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se olisi inhottavaa, jos kukaan ei pesisi niitä paskoja.

Vierailija
31/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi valitsin aikoinani toisenlaisen ammatin, jossa ei ole tarvinnut muiden ihmisten paskoja siivoilla!

ap.

Vierailija
32/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi valitsin aikoinani toisenlaisen ammatin, jossa ei ole tarvinnut muiden ihmisten paskoja siivoilla!

ap.

Niin?

Vierailija
33/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo lääkäristä olikin varmaan tosi ällöttävää tutkia mun eturauhasta niin kovaa syvälle työntäen sormensa että jäi ikuinen epämiellyttävä kipuileva tunne sen käsittelyn jälkeen tuonne eturauhaseen jonka olemassa oloa en aikaisemmin tuntenut. Tätä asiaa vähän vaikea todistaa, että se teki mulle näin eikä valittaminen todennäkösesti mitään auta koska lääkärin sana vs työttömän sana. Kivaa kipuilua ollut jo 4 vuoden ajan. Kiitos todella paljon sinä Malmin nuorehko mies pelle lääkäri!

Ei sairaalaklownit ole lääkäreitä. :D Etkö ihmetellyt punaista pellenenää?

Vierailija
34/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja lapsi? Katsos kun ne ihmiset jotka eivät itse kykene enää käymään vessassa tai havaitsemaan sitä että kakka tai pissa tulee, niin heitä täytyy auttaa, eikö vain? Aika monesta ihmisestä tulee niin vanhoja että ei enää kykene huolehtimaan itsestään, eikä yksin pärjää kotona, niin silloin moni joutuu muuttamaan laitokseen, jossa heitä hoidetaan. Sinullakin saattaa olla vanhempia sukulaisia ja varmaankin toivot, että jos esim. mummosi joutuisi sairaalaan, niin hän saisi apua siellä.

Vierailija
35/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymys ole paskan pesemisestä, vaan ihminen kohdataan ja häntä hoidetaan kokonaisvaltaisesti. Tavoitteena on luoda mahdollisimman hyvä elämänlaatu asiakkaalle, johon yhtenä osatekijänä kuuluu puhtaus ja hygienia.

Vierailija
36/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysymys ole paskan pesemisestä, vaan ihminen kohdataan ja häntä hoidetaan kokonaisvaltaisesti. Tavoitteena on luoda mahdollisimman hyvä elämänlaatu asiakkaalle, johon yhtenä osatekijänä kuuluu puhtaus ja hygienia.

♥️

Vierailija
37/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sen kummempaa, kuin lapsenkaan vaipan vaihtaminen. Ehkä se sittenkin on kutsumusammatti.

Ei se sama asia olekaan, mutta samanlainen asia. Olen tehnyt noita kumpaakin todella paljon ja edelleen olen samaa mieltä.

Vierailija
38/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vauvan vaipan vaihtaminenkin on tarpeeksi inhottavaa touhua. Ja yleensäkin kaikki eritteet. En minäkään pystyisi siihen. Ja toiseksi, olen myös neulakammoinen.

Ok. Ja nämä "neulakammoiset" ovat usein juuri niitä joilta löytyy tatuointia ja lävistyksiä vaikka muille jakaa :)

Vierailija
39/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan hoitajia kyllä, mutta itse en pystyisi toiminaan siinä ammatissa. Hoisin joskus vähän aikaa isovanhempiani ja toiselle heistä piti joskus vaippaa vaihtaa.  Pystyin juuri ja juuri tekemään sen, vaikka joskus tuli niin paha olo. Olin niin pahoillani tästä muutenkin, kun en vaan pystynyt. Sen takia tiedän etten voisi missään nimessä vieraalle ihmiselle vaihtaa. Nyt täällä tulee kyyneleet silmiin kun mietin koko asiaa. Toisaalta häpeä kun kyseessä olivat läheiset ihmiset, mutta en voinut itselleni mitään. Lapsia tuskin koskaan haluan.

Vierailija
40/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap pelkkä paskova perse? Niinpä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme