Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sairaanhoitajia tai lähihoitajia inhota siivoilla sairaalan vuodeosastolla vanhan ihmisen paskoja?

Vierailija
31.01.2019 |

Ja muitakin ihmisen eritteitä, niitähän riittää.
Itse en ikäpäivänä voisi olla töissä sairaalassa pesemässä vanhoja, kurttuisia ukkoja tai akkoja.
Siis vaipan vaihtaminen olis jo niin kamalaa aikuiselta ihmiseltä, ettei tosikaan.
Pelkkä kuvittelu jo saa laatan lentämään.
Ja mukamas kutsumusammatti olisi sairaanhoitoala.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi säälittävältä tapaukselta. "Kakka ja eritteet iiiiks!!!!". Kasva aikuiseksi pentu.

Vierailija
2/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sen kummempaa, kuin lapsenkaan vaipan vaihtaminen. Enkä se sittenkin on kutsumusammatti.

P.s. Meistä kaikista tulee vanhoja ja kurttuisia, jos Luoja suo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kauhistus. Sitä kakkaa ja niitä eritteitä sulta iteltäskin tulee.

Vierailija
4/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ainakaan voi kyllä lapsia hankkia.

Vierailija
5/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauvan vaipan vaihtaminenkin on tarpeeksi inhottavaa touhua. Ja yleensäkin kaikki eritteet. En minäkään pystyisi siihen. Ja toiseksi, olen myös neulakammoinen.

Vierailija
6/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysymys osoitettu vaan hoitajille? Tiedätkö miten paljon eritteitä LÄÄKÄRIT näkevät ja miten paljon he tekevät erilaisia hyvinkin ällöttäviä tutkimuksia ja toimenpiteitä?

Vierailija
7/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu. Onneksi jotkut sitä tekee ettei tarvitse vanhusten hukkua paskaansa. Pitäisikö lisätä omaisten vastuuta vanhuksista ?

Vierailija
8/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vauvan kakka ei haissut pahalle. Mutta huh aikuisen baska. Ei silti arvostan hoitajia ja hoitajia tarvitaan. 

Vierailija
9/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vauvan vaipan vaihtaminenkin on tarpeeksi inhottavaa touhua. Ja yleensäkin kaikki eritteet. En minäkään pystyisi siihen. Ja toiseksi, olen myös neulakammoinen.

Eli sulle ei sovi hoitoala, lääkärin ammatti, laboratorioala jne. Kaikille ei sovi kaikki ammatit, ei se ole sen kummempaa.

Vierailija
10/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latsen tai keski-ikäisten jätöksethän ei haise, ja ovat muutenkin mukavia siivota...

Vierailija
11/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysymys osoitettu vaan hoitajille? Tiedätkö miten paljon eritteitä LÄÄKÄRIT näkevät ja miten paljon he tekevät erilaisia hyvinkin ällöttäviä tutkimuksia ja toimenpiteitä?

Niimpä. Hoitaja siivoo eritteet, mutta lääkäripäs laittaa sormensa potilaan takamukseen. :D

Vierailija
12/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua inhottaa se, että potilas joutuu olemaan virtsaisissa tai ulosteissa vaipoissaan. Varmaan se on sitten kutsumusta, kun minulla on sisäsyntyinen tarve saada näille puhdasta päälle mahdollisimman pian tilanteen havaitsemisesta.

T:sairaanhoitaja

Vierailija
13/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo edes ihmeellistä. Hoitoala sisältää aika hemmetisti muutakin kuin perushoidon. Eikä perushoitoa todellakaan tarvitse suorittaa joka työpaikassa. Sun kaltaiselle hienohelmallekin löytyy hoitoalalta sopivia työpaikkoja. Kyseessä on hyvin laaja ala.

Vierailija
14/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyö on paljon muutakin kuin vaippojen vaihtoa. Ja tottakai haluan vaihtaa puhtaat vaipat vanhukselle, joka ei sitä itse voi tehdä. Ja kunnioittavalla työotteella, usein se on vanhukselle epämukava tilanne, kun ei itse enää pysty.

Lh

Vierailija
15/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oo edes ihmeellistä. Hoitoala sisältää aika hemmetisti muutakin kuin perushoidon. Eikä perushoitoa todellakaan tarvitse suorittaa joka työpaikassa. Sun kaltaiselle hienohelmallekin löytyy hoitoalalta sopivia työpaikkoja. Kyseessä on hyvin laaja ala.

Totta. Mutta perushoito on kaiken perusta ja siihen tulee kyetä viimeistään 6kk opintojen alkamisesta. AP ei todellakaan sopisi hoitoalalle.. aivan liian lapsellinen tyyppi ja puhuu ikäihmisistä ala-arvoisesti.

Vierailija
16/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei inhota. Silloin, jos virtsa on erittäin voimakkaan ja pahan hajuista esim.pissatulehduksen takia tai uloste melenaa eli veriripulia, silloin inhottaa ja tekee pahaa. Enemmän oksennus ja runsas limaisuun inhottavat ja saavat voimaan pahoin. T. Sairaanhoitaja

Vierailija
17/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei lääkärin tarvitse sentään käsitellä paskaa.

Vierailija
18/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo lääkäristä olikin varmaan tosi ällöttävää tutkia mun eturauhasta niin kovaa syvälle työntäen sormensa että jäi ikuinen epämiellyttävä kipuileva tunne sen käsittelyn jälkeen tuonne eturauhaseen jonka olemassa oloa en aikaisemmin tuntenut. Tätä asiaa vähän vaikea todistaa, että se teki mulle näin eikä valittaminen todennäkösesti mitään auta koska lääkärin sana vs työttömän sana. Kivaa kipuilua ollut jo 4 vuoden ajan. Kiitos todella paljon sinä Malmin nuorehko mies pelle lääkäri!

Vierailija
19/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pissaa, kakkaa ja ihmiskehossa on kaiken maailman eritteitä. Niin se on eikä se siitä muuksi muutu. Kannattaa totuttaa itsensä täysin tavallisiin asioihin.

Vierailija
20/41 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska kyse on ihmisestä ja ihmisen kohtaamisesta, eikä paskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän