Miks naiset saavuttavat henkisen
täysikäisyyden vasta yli 25 wee?
Osaako kukaan kertoa? Johtuuko estrogeenista? Muita mahdollisia selityksiä?
Kommentit (14)
Mies ei saavuta välttämättä ikinä kuten tää paikka osoittaa. Osa palsta
ukoista elää vielä ihan kirjaimellisesti henkisesti yläkoulua jossa viimeksi puhui toisen ihmisen kanssa. Vatkataan vieläkin yläkoulun "naisten" tekemisiä vaikka äijä itse on pahimmassa tapauksessa yli 40 v.
En ollut kovin erilainen 15-vuotiaana vs 25-vuotiaana. Olen aina ollut vastuuntuntoinen ja syvällisesti asioita puntaroiva.
Harmi, etteivät aikuiset aina osaa tukea nuoriaan, jotka tavoittevat onnellista elämää. Aikuiset riistävät nuorilta tunteen siitä, että nuoret tekevät itse omat valintansa ja valitsevat itse tapansa tulla onnelliseksi. On surullista huomata, jos on lannistettu ja peloteltu normiin, vaikka aihetta ei olisi ollutkaan! Nuoruuden ehdottomuus on hieno silloin kun se suuntautuu oikeaan!
Suurin osa saavuttaessaan oman maksiminsa, on vielä henkisesti retardeja. Osittain näen sen johtuvan biologiasta ja osittain nyky-yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saavuta välttämättä ikinä kuten tää paikka osoittaa. Osa palsta
ukoista elää vielä ihan kirjaimellisesti henkisesti yläkoulua jossa viimeksi puhui toisen ihmisen kanssa. Vatkataan vieläkin yläkoulun "naisten" tekemisiä vaikka äijä itse on pahimmassa tapauksessa yli 40 v.
Eli etkös jo tämän palstan tiedä? Juuri sama toisinpäin ja heti 7 yläpeukkua.
Women are indeed wonderful.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavuttavat henkisen maksiminsa noin 20v, parhaassa synnytysiässä. Ovat siinä valmiita toteuttamaan tehtäväänsä, jälkeläisten hoitamista
En kyllä saavuttanut. Olin vielä tosi lapsellinen, kaikki oli mustavalkoista ja olin hyväuskoinen. Nyt 24-vuotiaana oon henkisesti paljon kypsempi ja kyynisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavuttavat henkisen maksiminsa noin 20v, parhaassa synnytysiässä. Ovat siinä valmiita toteuttamaan tehtäväänsä, jälkeläisten hoitamista
En kyllä saavuttanut. Olin vielä tosi lapsellinen, kaikki oli mustavalkoista ja olin hyväuskoinen. Nyt 24-vuotiaana oon henkisesti paljon kypsempi ja kyynisempi.
Pidän ennakkoluulottomista naisista, jotka uskaltavat rehellisesti sanoa mielipiteensä ihan siitä riippumatta, kuka tykkää kuka ei. Se jos mikä kaunistaa naisen sielunmaisemaa.
Opin pitämään puoleni vasta 45-vuotiaana. Sitä ennen oli hankalia suhteita, paljon p😱skaa. Oppirahat on maksettu.
Mä en tiedä olenko vieläkään "henkisesti täysi-ikäinen", mitä se ikinä mahtaa tarkoittaakaan. Ei elämässä ole semmoista hetkeä että naps, nyt ollaan täysin kypsiä.
Minä ainakin kehityn edelleen - toki siihen pyrinkin - henkisesti. Ja olen jo liki 44-vuotias.
Kilmekymppisinä ovat molemmat sukupuolet henkisesti kypsiä. Luusereita ja vähän jälkeenjääneitä on aina ollut.