Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI ITSEPALVELUKASSALLA EI SAA ALENNUSTA? Miksi pitää maksaa kassahenkilön kustannuksia, vaikka ei sitä käytä?

Kassahenkilöt saavat lähteä
31.01.2019 |

Mä olen ihan varma, että joko:
a) itsepalvelukassalla saa prosenttipohjaisen lisäalennuksen tai
b) vanhanaikaisen kassan käytöstä peritään prosenttipohjainen lisämaksu.

Asia vain on niin, että itsepalvelukassat syrjäyttävät vanhan aikaiset kassat. Kuka hullu enää haluaa maksaa siitä, että on palkattu erikseen ihminen piippailemaan tuotteista viivakoodit, kun sen voi tehdä itsekin!!!!

Sitä paitsi parin vanhanaikaisen kassan viemään tilaan mahtuu 6 - 8 itsepalvelukassaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät nettipankkia ja maksat siitä? Mee pankkiin tiskille,jotta kassat eivät joudu työttömiksi!

Vierailija
22/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap tekisit sillä 0,2 euron alennuksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennus itsepalvelukassan käytöstä on loistava idea. Ensimmäinen ketju joka ottaa tämän käyttöön saa minusta asiakkaan.

Vierailija
24/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alennus itsepalvelukassan käytöstä on loistava idea. Ensimmäinen ketju joka ottaa tämän käyttöön saa minusta asiakkaan.

Paljonko tolleen hihasta luulet alennusta tulevan /asiakas tuosta kassahenkilön palkan osuudesta.....? Tiedätkö monenko euron arvosta menee tunnissa keskimmäärin marketin kassasta läpi...?

Vierailija
25/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä itsepalvelukassalle koska ostan tupakkaa. Tupakkaa ei niiltä saa. En tiedä miten kaupat ratkaisevat tämän ongelman jos kassahenkilöistä luovuttaisiin??

Vierailija
26/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa alennuksia itsepalvelukassalla, sillä kauppias ei saa viivakoodiin ohjelmoitua uutta alennushintaa.

Vierailija
27/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itsepalvelukassaa, jotta voin rauhassa ladata ostokset reppuun järkevässä järjestyksessä yksin kaupassa käydessä. Harmi ettei meillä voi enää maksaa aletuotteita siinä kassalla, koska ostan niitä usein ja silloin mentävä tavan kassalle. 

Vierailija
28/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassasta voisin maksaa jopa, koska sen kautta pääsen aina sujuvammin ja nopeammin kuin normikassalla.

Vierailija
29/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassat pitäisi korvata automaattikassoilla. Lataat vain ostoksesi hihnalle, kamerat joka suunnasta skannaavat, jotta löytävät koodin. Tarvittaessa robottikourat kääntelevät tuotteita. Itse olet hihnan päässä pakkaamassa ostoksiasi ja maksamassa ne kortilla tai kännykällä. Itsepalvelukassat ovat irvikuvia, jossa kassojen työ siirretään ilman korvausta paljon kömpelömmin toimivalle asiakkaalle. Kun ostoskärry on täynnä ruokaostoksia, ei homma suju kuin Strömsössä.

Vierailija
30/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tyypit haluaa ilmaiseksi junaan kun se liikkuu samaa reittiä joka tapauksessa.

Vierailija
31/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassasta voisin maksaa jopa, koska sen kautta pääsen aina sujuvammin ja nopeammin kuin normikassalla.

Ostoskärryssä pari sataa yksittäistä tuotetta, siis kärry täynnä ruokaostoksia. Luuletko, että homma sujuu ilman myyjää? Ei olekaan viivakoodilappua tai se on nyhräytynyt tms. Tupakat ovat erikseen, mutta ne kannattaa ostaa R-kioskista. Menee paljon sujuvammin.

Vierailija
32/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse on loppujen lopuksi siitä että minua pelottaa mennä kassalle, kylmänhiki nousee ja kädet tärisee, pelkään että minua luullaan alkoholistiksi ja että työnantaja saa sen tietää.

Ap

Vierailija
33/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempien hintojen puolesta! kirjoitti:

Kassahenkilö maksaa kaupalle n. 25 euroa tunnissa. Jos kassatapahtuma kestää 6 minuuttia (sisältää kassojen luppoajan), maksaa se kaupalle 2,5 euroa. Tämä summa pitää maksattaa asiakkailla tuotteiden hinnoissa, joihin lätkäistään vielä neljännes arvonlisäveroa päälle.

Isot ostokset voisi saada itsepalvelukassan ansiosta 3 euroa halvemmalla! :D

Annetaanpa potkut kaikille kassaihmisille ja käytetään vain itsepalvelukassoja!

Kyllä sinä itsepalvelukassan käyttäjänä maksat tasan yhtä paljon. Kauppiaan ahneisiin taskuihin vain jää enemmän rahaa, kun ei tarvitse maksaa työntekijästä.

Vierailija
34/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan mene itsepalvelukassalle. Haluan, että sillä kassaihmisellä on jatkossakin työpaikka. Ja toinen syy on, että miksi palvelisin itse itseäni ilmaiseksi tekemällä kassahenkilön työn.

No tätä en kyllä ymmärrä. Miten paljon isompi vaiva on piipata ne tavarat itse verrattuna siihen että latoo ne hihnalle? Enkä hetkeäkään usko että itsepalvelukassat häviää vaikka kuinka menisi ihmiskassalle.

Vierailija
35/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska eletään vielä siirtymävaihetta. Ennen pitkää kaupat alkavat varmasti suosimaan itsepalvelukassoja alennuksilla

Aldrig i Finland. Där tvingar speciellt bankerna men också affärerna och bränslestationerna dig till servicelöshet, liksom sämre utfodringsställen som kallar sig själva "restaurang". De mest komiska kallar sig à la carte och saknar både meny och betjäning.

Har någon av de ovannämnda någonsin givit dig annat än serviceavgifter för att de har slutat betjäna dig?

Vierailija
36/36 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa alennuksia itsepalvelukassalla, sillä kauppias ei saa viivakoodiin ohjelmoitua uutta alennushintaa.

Vilket jävla u-land. Man tror inte sina ögon då man läser sådant.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi