Kaikki myyvät robotti-imureitaan
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Täysin hyödytön jos asunto ei ole täysin yhdessä tasossa. Meillä on yksikerroksinen talo, mutta lattia kahdessa tasossa, joten ei olisi mitään järkeä.
Höh, minulla on kaksi roombaa. Oikeasti, sen imurin voi myös laittaa imuroimaan kahdesta eri kohdasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi lapsiperheesssä. Imee sisääns legot ja muut jamenee tukkoon/jumiutuu.
Ei poista painavaa likaa (hiekka, kivenmurut), sinoastaan kevyttä pölyä.
Ei meillä ole hiekkaa kun tuulikaapissa, eikä kivenmuruja.
Eikä ole enää legoja.
Katsoin Neatoa ja Roombaa.
Roomba on kuin adhd ja Neato vaikutti hyvältä.
On myös testivoittaja.
Kuulemma Neato tekstaa jos on pulassa. Repesin täysin tälle.Haluaisin sen mikä on eläintalouteen, maksaa 700 euroa.
Onko kellään kokemusta tästä tai siitä toisesta kalliista mallista.
Kävisi sänkyjenkin alla.
Itsellä oli yksi, hyvin toimii varsinkin lemmikki perheessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Neato tekstaa jos on pulassa. Repesin täysin tälle.Haluaisin sen mikä on eläintalouteen, maksaa 700 euroa.
Kävisi sänkyjenkin alla.
Mulla neato D7 Connected. Aivan loistava! Se appi kertoo tosi hyvin missä on käynyt, ja vasta tuli päivitys että voi tehdä semmosia omia alueita ja komentaa se imuroimaan vain ne eli esim keittiö, Neatolla on myös semmosia No-Go alueita joita voi siihen sen piirtämään karttaan laittaa, niinku omassa tapauksessa vaikka kissanruoka- ja juomakupit ja tietokonepöydän alus. Kunhan muistaa sukat yms kerätä lattialta niin hyvin toimii! Ei jää jumiin ja sen jälkeen kun tuon ostin niin perinteinen imuri on ollut koskematon 5kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisi sänkyjenkin alla.Mulla neato D7 Connected. Aivan loistava! Se appi kertoo tosi hyvin missä on käynyt, ja vasta tuli päivitys että voi tehdä semmosia omia alueita ja komentaa se imuroimaan vain ne eli esim keittiö, Neatolla on myös semmosia No-Go alueita joita voi siihen sen piirtämään karttaan laittaa, niinku omassa tapauksessa vaikka kissanruoka- ja juomakupit ja tietokonepöydän alus. Kunhan muistaa sukat yms kerätä lattialta niin hyvin toimii! Ei jää jumiin ja sen jälkeen kun tuon ostin niin perinteinen imuri on ollut koskematon 5kk.
Taidan hankkia sillä mahtuu ehkä jenkkisöngyn alle, toivottavasti. Voin itse sitten nopata tai leipoa kun tehdään yhdessä hommia Neaton kanssa.
Voin käskyttää sen teinin huoneeseen. Joo, voin mä imuroida sun huoneen kun olet koulussa, heh.
Ei tässä laiskuudesta ole kyse kun kissoista lähtee karvaa ja en vaan jaksa joka päivä imuroida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuri toimii hyvin oikeastaan vain väljissä tiloissa, missä lattialla ei ole juuri mitään huonekaluja!
Ei kuulosta henkisesti rikkaan mutta fiskaalisesti köyhän tilbehööriltä!
Noin olen itekin ajatellut. Toisaalta voisi ajatella siitä olevan huvia ja viihdettä, koska kissat voisivat ilokseen istua sen päällä ja ajella ympäriinsä.
Negatiivinen puoli on sitten se, jos toinen kissoista, joka vihaa oman kakkansa hajua niin että ei aina ihan loppuun asti jaksa istua potalla vaan pinkaisee karkuun, saattaa tiputtaa pepustaan sen viimeisen pökäleen permannolle ja imuri sitten piirtelee sillä kuvioita lattiaan.
Saako siihen lisävarusteita nautintoa varten?