Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksin/masturboinnin jälkeen masentaa niin vietävästi?

Vierailija
31.01.2019 |

Ärsyttää se nykyajan voimakas meme, että kaikki seksuaalisuuteen liittyvät ongelmat liittyvät häpeään. Olen ihan varma että orgasmista tulee jonkinlainen automaattinen ja kemiallinen masennus, joka häviää aina tietyn ajan kuluttua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselläni tulee sellainen olo, että hyi, en tee tätä enää koskaan. Jonkinlainen voimakas vastareaktio kaikelle seksuaaliselle.

Seksikumppanien (miehet) on ollut vaikeaa ymmärtää tätä, kun olen koettanut sanoa, etteivät koettaisi saada minua tulemaan ennen kuin itse ovat tyydytetyt. Seksi nimittäin loppuu siihen ja toista kierrosta ei tule.

Vierailija
2/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseänikin ärsyttää tuo, kun moni on sanonut, että ilmeisesti häpeän seksuaalisuuttani ja reaktio johtuu siitä. Ei minun mielestäni. Minustakin se on vain jokin aivokemioiden heilahdus, joka sen aiheuttaa ja sillä varmasti onkin jokin evolutiivinen syy. Ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se nykyajan voimakas meme, että kaikki seksuaalisuuteen liittyvät ongelmat liittyvät häpeään. Olen ihan varma että orgasmista tulee jonkinlainen automaattinen ja kemiallinen masennus, joka häviää aina tietyn ajan kuluttua.

Minulle tuli nuorempana ihan ällötys kumppania kohtaan ja luin jostakin artikkelista, että se johtuu orgasmin aiheuttamasta dopamiinin tms aiheuttamasta reaktiosta

Vierailija
4/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tähden tulee lamaannus, ettei terska kairaa siittiöitä ulos. Evoluution muovaama juttu.

Vierailija
5/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus juttu? Lapsena opetettu siihen että seksi on syntiä, tai muuten vaan paha juttu?

Voin kertoa että minulla tuollaista ilmiötä ei ole.

Vierailija
6/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli nuorempana ihan ällötys kumppania kohtaan ja luin jostakin artikkelista, että se johtuu orgasmin aiheuttamasta dopamiinin tms aiheuttamasta reaktiosta

Onko miesten paljon puhutusta ylös-ja-jääkaapille -toiminnassa kyse samasta? En ole kyllä itse kohdannut ainoankaan kumppanin kohdalla, mutta monet naiset tästä paljon puhuvat.

Vierailija
7/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä susta, mutta iän myötä katosi ainakin mulla. Ja jos tuun niin tuun sit monta kertaa, mut se onkin sit se vaikeempi osuus; ei se ole häpeää. Mulla se oli nuorempana pelkoa(kin) päästää irti itsestään.

Nyt ei enää viitsi ajatella niin, ei siitä tuu kuin kärsimystä.

Kasvatus, ikä.. Kaikki tuokin tietty vaikuttaa.