Voisitko sinä noin 30 vuotias ihastua 50 vuotiaaseen mieheen?
Kokemuksia? Voisitko tuon ikäisenä ihastua noin 50 vuotiaaseen mieheen?
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla rakastunut 50 vuotiaana 30 vuotiaaseen naiseen? Onko se rakkautta vai jotain muuta?
Ihan samalta rakastuminen tuntuu 50-kymppisenä kuin 30-kymppisenä tai 15-toistavuotiaana.
Yhtä hottia komistusta ei ole näkynyt enää moneen vuoteen. Liekö jo ihan rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla rakastunut 50 vuotiaana 30 vuotiaaseen naiseen? Onko se rakkautta vai jotain muuta?
Ihan samalta rakastuminen tuntuu 50-kymppisenä kuin 30-kymppisenä tai 15-toistavuotiaana.
Sitä ei varmaankaan osaa odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hottia komistusta ei ole näkynyt enää moneen vuoteen. Liekö jo ihan rupsahtanut.
Eihän mies rupsahda, ellei nyt sitten varta vasten tuhoa elimistöään päihteillä. Onko Clint Eastwood muka rupsahtanut, tai Sauli Niinistö? Edes semiterveet elämäntavat omaava mies on charmantti vielä satavuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän mies rupsahda, ellei nyt sitten varta vasten tuhoa elimistöään päihteillä. Onko Clint Eastwood muka rupsahtanut, tai Sauli Niinistö? Edes semiterveet elämäntavat omaava mies on charmantti vielä satavuotiaana.
Harmittelinkin sitä, ettei ole näkynyt.
Siis näin miehenä ajatellen, niin aivan yhtä tyhmä olen kuin olin 30v ikäsenä. Ei juuri mikään ole muuttunut. nyt laihduttaessa kroppakin alkaa olemaan samanveroinen (voimat paljon isommat) ja tuntuinen kuin oli sinkkumiehenä ollessani 30-vuotias.
mies50v
Entä voisitteko perustaa perhettä vielä tuon ikäisen kanssa?
Naiset tuijottaa ikää kuin piru raamattua, esim. deittipalstoilla. Pitää olla samanikäinen vuoden tai parin tarkkuudella. WTF? Mutta livenä kun se ikä ei näy suoraan päällepäin niin "hyvin säilyneenä" saan seuraa helposti 10 vuotta nuoremmista naisista. Olen myös seurustellut 15v nuoremman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuijottaa ikää kuin piru raamattua, esim. deittipalstoilla. Pitää olla samanikäinen vuoden tai parin tarkkuudella. WTF? Mutta livenä kun se ikä ei näy suoraan päällepäin niin "hyvin säilyneenä" saan seuraa helposti 10 vuotta nuoremmista naisista. Olen myös seurustellut 15v nuoremman kanssa.
Deittaa sitten irl. No prob!
Vierailija kirjoitti:
Eli et siis kelpuuta ikäistäsi naista mutta naisen pitäisi kelpuuttaa 15-10 v.vanhempi mies? Okei. Itsekin olen hyvin säilynyt, tyttömäinen 40+ nainen mutta en itke täällä jos miehet etsisivät samanikäistä.
Kannattaa todellakin keskittyä siihen livemetsästykseen noilla spekseillä:)
Vierailija kirjoitti:
Olen 33 ja parisuhteessa 54 vuotiaan kanssa. Tosin olenkin mies.
Säälittävää.
Vähän ohis mutta olen 21 ja pidän jopa 10 vuotta vanhempaa Cheekkiä ihan liian vanhana itselleni, enkä usko että yhdeksän vuoden päästä haikailen 20 vuotta vanhempien perään.
En ikinä. Missään tilanteessa. Yäk.
Kai se voisi olla mahdollista. Jos olisi samanlainen arvomaailma ja mielenkiinnon kohteet, niin ei ns. kunnolla aikuisen iässä olevien ikäero missään tunnu.
Ap voisitko sinä ihastua noin 70 vuotiaaseen naiseen...
Voisin. Olen vanha sielu.