Voi kumpa joku kauppaketju tajuaisi pitää edes yhden tunnin aukioloajastaan lapsettomana
Saisi kerrankin tehdä ostokset rauhassa, aikuiset keskenään olisi vailla huolen häivää eikä tarvitsi katsella sitä perheiden tappeluita.
Kommentit (52)
Todella hyvä idea! Kaupassa käynti ei olisi enää niin vastenmielistä.
Se on kyllä mielenkiintoista kuinka paljon niitä pieniä on vielä 20-21 aikaan.
Olipas harvinaisen typerä aloitus.
Kyse on valinnoista, kaupat nykyisin "aina auki"
Mene kauppaan klo 22-23 välillä, niin ei lapsia ole enää paikalla. Tai kuuntele jotain musiikkia tai pistä vaikka korvatulpat.
Oikeasti aika itsekästä vaatia, että kauppaketju kieltäisi joiltakin asiakkailta pääsyn kauppaan. Valitettavasti siellä on muitakin ihmisiä kuin sinä. Mitä isompi kauppa, sitä enemmän sulla on tilaa kävellä niiden riitelevien perheiden ohi.
Jos joku kauppaketju tekisi tämmöisen säännön, siitä syntyisi hirveä riita. Lapsiperheet alkaisivat boikotoida ketjua, joka joutuisi luopumaan säännöstä tai menettäisi isot tulot. Suurimmat asiakkaat ovat juuri lapsiperheitä, joissa tarvitaan reilusti ruokaa. Ketjuilla ei ole varaa suosia perheettömiä, jotka ostavat pienempiä määriä.
Mun mielestä lapset käyttäytyy yleensä hyvin kaupassa. Ne on poikkeuksia, jotka ei käyttäydy. Minusta on ihan hyvä, että lapset ovat kaupassakin mukana, arjessa, näkyvissä. No uhmaikäiset voisi jättää kotiin.
Siis mitä? Käyn melkein päivittäin kaupassa ja ikinä ei ole yksikään lapsi häirinnyt kauppareissuja. Ikääkin mulla 47 vuotta.
Minä haluaisin ettei olisi vanhuksia tai vammaisia. Taikka rumia ihmisiä. Pysyisivät kotonaan.
käy päiväsaikaan, niin ainakin kouluikäisten pitäisi olla tuolloin poissa. varjopuolena voi olla on eläkelläisiä liikkeellä.
Olisipa ravintola jonne ei päästetä treffeille ihmisiä ettei tarvitse katsella niiden vaivaantunutta vääntelehtimistä.
Vaihda sanan lapsi paikalle mikä tahansa muu ihmisryhmä, ja kyseessä on syrjintä. Lapsista saa sanoa mitä vain.
Minua ihmetyttää kyllä kun käyn ihan tavallisina aikoina Prismassa 1-2 krt viikossa ja kertaakaan ei ole yksikään lapsi mitenkään häiriköinyt. Ehkä täällä päin ei ole lapsia?
Joo riitelevät ihmiset ja muut känkkäränkät pois katukuvasta! Jokaiselle kestyhymy naamalle tai pysyy kotona ettei apn kaltaisten mieli järky.
Siis ihan käsittämätöntä, millainen lapsiviha nykyään rehottaa jokapuolella. On ihan okei, jos joku ei pidä lapsista, siinä ei ole mitään kummempaa. Vaikka jostain ei pidä, sitä tulee sietää. Niinkuin vaikka lapsia siellä k-marketissa. Kyllä ne omat tarjouseinekset pystyy ostamaan, vaikka kaupassa pari lapsiperhettä olisikin. Kauppareissu on maksimissaan noin puolisen tuntia, sen ei pitäisi olla kenekään sietokyvyn tuollapuolen.
Joo, tietäisin pysyä poissa kaupoista kyseisinä tunteina. Siellähän ovat silloin kaikki pienistä asioista ärsyyntyvät ihmiset, joilla on kiire kassoilla. Ap puhuu valheellisesti rauhallisesta shoppailusta, vaikka kaikkien av-kommenttien perusteella tiedetään, että nämä lapsista hermostuvat ovat kaikkein kireimpiä ihmisiä.
:D
Vain Suomessa joku ehdottaa tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin ettei olisi vanhuksia tai vammaisia. Taikka rumia ihmisiä. Pysyisivät kotonaan.
Mutta mitä jos se oletkin sinä se ruma ja vanha?, kaikki muut ympärillä on nuoria ja kauniita, luulet vain toisin
Mieluummin pois vanhukset joilla kestää 5 minuuttia punnita yksi hedelmä.
Minä käyn yleensä klo 14 kaupassa, eikä siellä ole juuri koskaan lapsia silloin.
Tosi harvoin on lauantaiaamuisin kahdeksalta missään lapsia, uskoisin että myös niissä kaupoissa, mitkä on auki yön yli, ei enää kymmenen jälkeen hirveästi lapsia ole. Pari lähikauppaa aukeaa seitsemältä, haen joskus eväät töihin mennessä. Kertaakaan en ole kummassakaan arkipäivänä seitsemältä nähnyt minkään ikäisiä lapsia.