Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vastaa oudosti viesteihin

Lapsellinen2018
30.01.2019 |

Toi otsikko on huono, mut kun ei muuta keksi :D Tapasin tuossa muutama kuukausi sitten todella mukavan miehen, joka aloitti viestittelyn kanssani ja alussa viestit olivat varsin tunteikkaita. Tavattiinkin muutamia kertoja, mukavaa oli.
Nyt kun sitten itse ihastuin kovasti, viestittely on täysin muuttunut. Viestiä ei tule sieltä päin kuin harvoin, mutta mun viesteihin vastaa aina nopeasti, jos viesti koskee jotain muuta kuin tunteita. Niihin ei kommentoi yhtään mitään muuta kuin jäätävän hiljaisuuden. Lähinnä siis oon nyt ite laittanu sydäntä ja tollasta, toivottanu hyvää työpäivää yms. Onko siis kiinnostus täysin finito? Annanko periksi vaikka hänet haluan? Mitä sanoo raati?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta.

2/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin, piti vaan avautua johonkin, kun v***aa ja surettaa. Miehet on raadollisia ja veemäisiä, asiaa ei voi sanoa suoraan vaan roikotellaan hirressä, pelataan ja nauretaan räkänaurua seläntakana. Itse en tätä ymmärrä vaan olen aina sanonut suoraan päin näköö, jos ei kiinnosta. Tosin kohteliaasti, loukata ei ketään saa. No opinpahan olemaan, enpä enään päästä ketään lähelleni, kiitos siitä tälle gigololle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä et mikä mättää.

Vierailija
4/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, hänellä on toinen tai sitten pelaa vain. Mulla oli samanlainen tilanne, mutta naisen kanssa.

Vierailija
5/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mies varattu joka haluais vaan seksiä ilman mitään sen kummempii suunnitelmii tai tunteita.

Vierailija
6/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetteko siis? Milloin tapaatte seuraavan kerran?

Vierailija
7/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotteleeko mies tapaamisia tai jos laittaa omasta aloitteestaan viestiä niin millaisia? Vähän kuulostaa kyllä siltä ettei sitä oikein nappaa. Sai vissiin mitä halusi niin uuttaa kierrokseen.

8/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut parisuhdemielessä, mutta onhan varahoitoja hyvä olla varalla pussientyhjennystä varten. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi paremman tai ei enää vaan kiinnosta... valitettavasti. huomas että liikaa tunteilua eikä seksiä vielä tippunut (vai tippuiko? siinä tapauksessa saattoi riittää se yksi kerta ja nyt ei enää kiinnosta) joten ei enää jaksa lirkutella eikä välitä sun lirkutuksista. T. kokemusta on

Vierailija
10/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen2018 kirjoitti:

Samaa ajattelin, piti vaan avautua johonkin, kun v***aa ja surettaa. Miehet on raadollisia ja veemäisiä, asiaa ei voi sanoa suoraan vaan roikotellaan hirressä, pelataan ja nauretaan räkänaurua seläntakana. Itse en tätä ymmärrä vaan olen aina sanonut suoraan päin näköö, jos ei kiinnosta. Tosin kohteliaasti, loukata ei ketään saa. No opinpahan olemaan, enpä enään päästä ketään lähelleni, kiitos siitä tälle gigololle :)

Ehkä miestä ärsyttää, kun kirjoitat enääN.

11/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin viikon päästä on sovittu näkeminen. On välimatkaa jonkun verran...

Vierailija
12/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen2018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin viikon päästä on sovittu näkeminen. On välimatkaa jonkun verran...

Ok. Jos kerran välimatkaakin, niin anna olla.

Vierailija
13/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näksisin että kyseinen mies välittää ja haluaisi kovasti, mutta yrittää viilentää välejänne tai ottaa aikalisää koska hänen mielestään asia edennyt (siis hänen mielestään) nopeasti, ja on leikin jälkeen tosissaan alkanut pelkäämään että polttaa sormensa ja rikkoo sydämensä sillä hänellä huonoja kokemuksia aiemmista suhteista.

Vierailija
14/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näksisin että kyseinen mies välittää ja haluaisi kovasti, mutta yrittää viilentää välejänne tai ottaa aikalisää koska hänen mielestään asia edennyt (siis hänen mielestään) nopeasti, ja on leikin jälkeen tosissaan alkanut pelkäämään että polttaa sormensa ja rikkoo sydämensä sillä hänellä huonoja kokemuksia aiemmista suhteista.

Hohhoijaa mitä p***aa. Niin tyypillistä naisille yrittää ymmärtää toisen roikottamista. Itse rn enää ottaisi tuollaista käytöstä ollenkaan vastaan. Kysyisin suoraan että onko kiinnostusta yhtään. Jos ei, niin selvä. Jos ei osaa sanoa kiinnostaako, niin lopettaisin yhteydenpidon tai vähintään pitäisin taukoa, enkä investoisi yhtään itseäni emotioonalisesti tuollaiseen.

Osoita arvosi nainen. Valintoja, valintoja.

Vierailija
15/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks mies pohjanmaalta ;) Kertasyrän riittää ja hän ilimottaa jos tilanne muuttuu.. Vaikka oisitte 50 vuotta yhdessä niin toista ei tipu XD

Vierailija
17/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa mitä p***aa. Niin tyypillistä naisille yrittää ymmärtää toisen roikottamista. Itse rn enää ottaisi tuollaista käytöstä ollenkaan vastaan. Kysyisin suoraan että onko kiinnostusta yhtään. Jos ei, niin selvä. Jos ei osaa sanoa kiinnostaako, niin lopettaisin yhteydenpidon tai vähintään pitäisin taukoa, enkä investoisi yhtään itseäni emotioonalisesti tuollaiseen.

Sama pätee myös sitten miehiin eli kannattaa tuntea se oma arvonsa kun nainen laittaa pelit pystyyn. Herkille miehille etenkin laitetaan pelit pystyyn. Nainen haluaa testata olet tarpeeksi alfffffa hänelle, että pystyy kiihottumaan kiltiltä miehestä.

Vierailija
18/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ei ole kiinnostunut tai sitten alkanut noudattaa jotain naurettavia neuvoja siitä, että pitäisi esittää vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
19/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, siksi vastasin miesnäkökulmasta. Haittasiko noin pahasti?

Vierailija
20/36 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ei ole kiinnostunut tai sitten alkanut noudattaa jotain naurettavia neuvoja siitä, että pitäisi esittää vaikeasti tavoiteltavaa.

Olen menettänyt monta naista kun laitan lämmön pelkästään päälle. Valitettavasti naiset tykkää tuosta kylmä kuuma leikistä ja se tuottaa parempaa tulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän