Mies vastaa oudosti viesteihin
Toi otsikko on huono, mut kun ei muuta keksi :D Tapasin tuossa muutama kuukausi sitten todella mukavan miehen, joka aloitti viestittelyn kanssani ja alussa viestit olivat varsin tunteikkaita. Tavattiinkin muutamia kertoja, mukavaa oli.
Nyt kun sitten itse ihastuin kovasti, viestittely on täysin muuttunut. Viestiä ei tule sieltä päin kuin harvoin, mutta mun viesteihin vastaa aina nopeasti, jos viesti koskee jotain muuta kuin tunteita. Niihin ei kommentoi yhtään mitään muuta kuin jäätävän hiljaisuuden. Lähinnä siis oon nyt ite laittanu sydäntä ja tollasta, toivottanu hyvää työpäivää yms. Onko siis kiinnostus täysin finito? Annanko periksi vaikka hänet haluan? Mitä sanoo raati?
Kommentit (36)
Kandee kysyä suoraan mieheltä, että missä mättää? Ja laittaa itselle selkeä aika raja miten miten kauan antaa aikaa katsoa tuleeko "oikea" parisuhde. Tässä tapauksessa en odottaisi paljoakaan ap:n miesystävältä. Itsekin oon nähnyt ton meiningin ja eihän siitä koskaan oo mitään silloin tullutkaan.
Lapsellinen2018 kirjoitti:
Samaa ajattelin, piti vaan avautua johonkin, kun v***aa ja surettaa. Miehet on raadollisia ja veemäisiä, asiaa ei voi sanoa suoraan vaan roikotellaan hirressä, pelataan ja nauretaan räkänaurua seläntakana. Itse en tätä ymmärrä vaan olen aina sanonut suoraan päin näköö, jos ei kiinnosta. Tosin kohteliaasti, loukata ei ketään saa. No opinpahan olemaan, enpä enään päästä ketään lähelleni, kiitos siitä tälle gigololle :)
Uliuliuli... Monenko naisen kanssa olet seurustellut? Joo, kuules toi pelaaminen ja varalla pito on nykyään enempi sääntö kuin poikkeus naisten kanssa jotain suhdetta yrittäessä. Että ole ihan hiljaa siellä vain miesten raadollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei kiinnosta.
Höpö höpö. Jos ei kiinnostaisi niin ei vastaisi KOSKAAN APlle.
Mies ei tiedä mitä niihin sydänhommiin pitäisi vastata tai miten hän itse niihin suhtautuu. Tarvitsee aikaa.
Jos se ei niistä sydämistä tykkäisi ollenkaan niin mies lopettaisi KOKO yhteydenpidon, jis sitä puiststtsisi AP ❤️. Eli kyllä se, ainakin jollakin tavalla, tykkää ❤️. Ei vaan vielä tiedä...
Kyllä sä AP sitten tiedät kun mies ei ole kiinnostinut. Sieltä ei tule enää yhtään vastausta - Finito
Vierailija kirjoitti:
Näksisin että kyseinen mies välittää ja haluaisi kovasti, mutta yrittää viilentää välejänne tai ottaa aikalisää koska hänen mielestään asia edennyt (siis hänen mielestään) nopeasti, ja on leikin jälkeen tosissaan alkanut pelkäämään että polttaa sormensa ja rikkoo sydämensä sillä hänellä huonoja kokemuksia aiemmista suhteista.
No tota mäkään en usko, vaikka oon sentimentaalinen hörhö. Hassua, et tää jätkä oli vuosiin ainoa, mikä tuntu siltä, että oon tuntenut tyypin jo edellisessäkin elämässä. Täydensi mun lauseet, samanlaiset kiinnostuksen kohteet ym.
Kannattaa kysyä mieheltä mikä on. Yleensä tuollaisen jälkeen sieltä tulee jotain "tämä nyt ei vaan toimi" liibadaabaa 😅 Yritetään vaan ghostata eikä voi sanoa suoraan, paitsi kysyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näksisin että kyseinen mies välittää ja haluaisi kovasti, mutta yrittää viilentää välejänne tai ottaa aikalisää koska hänen mielestään asia edennyt (siis hänen mielestään) nopeasti, ja on leikin jälkeen tosissaan alkanut pelkäämään että polttaa sormensa ja rikkoo sydämensä sillä hänellä huonoja kokemuksia aiemmista suhteista.
Hohhoijaa mitä p***aa. Niin tyypillistä naisille yrittää ymmärtää toisen roikottamista. Itse rn enää ottaisi tuollaista käytöstä ollenkaan vastaan. Kysyisin suoraan että onko kiinnostusta yhtään. Jos ei, niin selvä. Jos ei osaa sanoa kiinnostaako, niin lopettaisin yhteydenpidon tai vähintään pitäisin taukoa, enkä investoisi yhtään itseäni emotioonalisesti tuollaiseen.
Osoita arvosi nainen. Valintoja, valintoja.
Höpö höpö. Tuohan on ihan tyypillistä miehille että ottavat välillä etäisyyttä. Opetelkaa nyt edes tuntemaan miehet, kiitos.
Jos se ei tykkäisi ap niin ei varmaan viestittelisi ollenkaan. Varsinkin kun ap on osoittanut tykkääväsä miehestä ja lähetellyt sydämiä.
Miesten tavoissa ja naisten tavoissa on ero. Huomioikaa tämä fakta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä mieheltä mikä on. Yleensä tuollaisen jälkeen sieltä tulee jotain "tämä nyt ei vaan toimi" liibadaabaa 😅 Yritetään vaan ghostata eikä voi sanoa suoraan, paitsi kysyttäessä.
En tiedä tekeekö miehetkin tuota, mutta naisten kanssa tähän törmää yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa mitä p***aa. Niin tyypillistä naisille yrittää ymmärtää toisen roikottamista. Itse rn enää ottaisi tuollaista käytöstä ollenkaan vastaan. Kysyisin suoraan että onko kiinnostusta yhtään. Jos ei, niin selvä. Jos ei osaa sanoa kiinnostaako, niin lopettaisin yhteydenpidon tai vähintään pitäisin taukoa, enkä investoisi yhtään itseäni emotioonalisesti tuollaiseen.
Olen mies, siksi vastasin miesnäkökulmasta. Haittasiko noin pahasti?
Vastasin tähän jo, mutta jos siis tuo aloittaja oli miesnäkökulmaa, niin sen tiedän, että tän herran asiat on aika pahasti sekaisin tällä hetkellä, sikäli sattui tää meijän juttu( meillä siis kai mitään juttuu ees oo...)vähän pahaan saumaan. Mutta silti.
Tässä hyvä kirja. Tajaan että jokainen tunnustaa itseään ja toista sukupuolta kirjasta.
Lainatkaa vaikka kirjastosta.
Mammat kun oppii miehistä edes tämän verran mitä APn mies meinaa. Kyllä se mies AP syystä tykkää.
https://www.booky.fi/tuote/gray_john/miehet_ovat_marsista_naiset_venuks…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tuohan on ihan tyypillistä miehille että ottavat välillä etäisyyttä. Opetelkaa nyt edes tuntemaan miehet, kiitos.
Jos se ei tykkäisi ap niin ei varmaan viestittelisi ollenkaan. Varsinkin kun ap on osoittanut tykkääväsä miehestä ja lähetellyt sydämiä.
Miesten tavoissa ja naisten tavoissa on ero. Huomioikaa tämä fakta.
Olen mies, äijä, kauniita naisia ollut ja paljon. Lähettelen innokkaasti sydämiä kun olen kiinnostunut. Kun en ole, en lähettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ei ole kiinnostunut tai sitten alkanut noudattaa jotain naurettavia neuvoja siitä, että pitäisi esittää vaikeasti tavoiteltavaa.
Olen menettänyt monta naista kun laitan lämmön pelkästään päälle. Valitettavasti naiset tykkää tuosta kylmä kuuma leikistä ja se tuottaa parempaa tulosta.
Voin sanoo, että EN tykkää. Joko on tai ei ja se pitää sanoo. Jos mies haluaa olla pelkkä kaveri( kun "en saa kuulemma mennä mihinkään" plaaplaaläsyläsy ), se pitää sanoa, kun näkee, et toisella on lämpimämpiä tunteita.
Tuon takia en jaksa enää yrittää. Deittailemani miehet eivät edes ole olleet mitään ”alfoja” vaan niitä vähemmän komeita, eronneita, iältään vanhempia jne. En tiedä mitä ihmettä oikein hakevat kun eivät tule mitään 20v timmiä instabeibiä saamaan (elleivät yhtäkkiä tule miljonääreiksi). En ole ruma, vaan nätti. En myöskään ole läski enkä työtön. Missä siis vika? Nykyajan kertakäyttökulttuuri?
N25
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia en jaksa enää yrittää. Deittailemani miehet eivät edes ole olleet mitään ”alfoja” vaan niitä vähemmän komeita, eronneita, iältään vanhempia jne. En tiedä mitä ihmettä oikein hakevat kun eivät tule mitään 20v timmiä instabeibiä saamaan (elleivät yhtäkkiä tule miljonääreiksi). En ole ruma, vaan nätti. En myöskään ole läski enkä työtön. Missä siis vika? Nykyajan kertakäyttökulttuuri?
N25
Jaa, perusnätti instabeiben hokija taas siellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin tähän jo, mutta jos siis tuo aloittaja oli miesnäkökulmaa, niin sen tiedän, että tän herran asiat on aika pahasti sekaisin tällä hetkellä, sikäli sattui tää meijän juttu( meillä siis kai mitään juttuu ees oo...)vähän pahaan saumaan. Mutta silti.
No voi hyvää päivää, jos herran asiat ovat sekaisin, niin anna selvittää asiansa ensin. Oletko mahdollisesti näitä varattuihin sekaantujia ? vai mikä nyt niin sekaisin muuten voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin tähän jo, mutta jos siis tuo aloittaja oli miesnäkökulmaa, niin sen tiedän, että tän herran asiat on aika pahasti sekaisin tällä hetkellä, sikäli sattui tää meijän juttu( meillä siis kai mitään juttuu ees oo...)vähän pahaan saumaan. Mutta silti.No voi hyvää päivää, jos herran asiat ovat sekaisin, niin anna selvittää asiansa ensin. Oletko mahdollisesti näitä varattuihin sekaantujia ? vai mikä nyt niin sekaisin muuten voi olla.
Ei ole varattu. Jos olisi en täällä kyselisi, vaan olisin jo jatkanut kyselemättä eteenpäin. Liittyy ihan muihin kuvioihin noi asiat, en niitä nyt sen enempiä täällä ala availemaan. Asiat nyt muutenkin paremmin, otti itse eilen yhteyttä eli kassellaan eteenpäin...
Todellakin pätee molempiin suuntiin! Pelit kannattaa unohtaa, jos haluaa jotain aitoa. Jos toinen ei kykene aikuisuuteen ja kertomaan tunteista tai niiden puutteista, niinntuskin se suhde olisi jatkossakaan helppoa. Kommunikaatio.