Miss Plus Size -kilpailu, ovatko nämä naiset muka "luonnollisen kauniita"?
Ihan yhtä lailla tällättyjä ja meikattuja nämä ovat kuin muissakin missikisoissa. Painoa vain on enemmän. Siitä pitää antaa Suomelle propsit, että Plus Size -kilpailuun otetaan ihan oikeasti isoja ihmisiä, eikä muka-isoja ampiaisvyötäröisiä Amerikan malliin.
Kommentit (118)
Miksi ihmeessä nämä on kuvattu jumppavaatteissa? Eihän tämä ole mikään plusfitnessmalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi paino jätetty pois? Ja vartalon mitat?
Miksi tavallisten missien painoa ei kerrota? Olisi kiva tietää kuka on läskein.
Tavallisten missien paino kerrotaan kylläkin aina... Sehän tässä ihmetyttää juuri siksi että miksi näillä ei kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista kehonkauneutta ylistävä kisa? Mistä lähtien ylipaino on ollut luonnollista?
Joo, samaa sarjaa kuin jos järjestettäisiin Mr Kaljamaha-kisat luonnollisen miesvartalon ylistykseksi ;)
Oon nyt raskaana ja painoa on tullut sellanen 10 kg enkä mikään laiheliini ollut ennen raskautta, mutta en todella mikään lihavakaan. Ei todellakaan tunnu mitenkän hehkeeltä kantaa tätä massaa. Hengästyttää ja väsyttää. En malta odottaa, että pääsen normaalipainoiseksi. Kyllä se ylimääräinen kuorma vaan rasittaa kehoa ja mieltä!
hirveen näköistä kun läski kerääntyy käsivarsiin. ei naisella kuulu olla (mies)kuulantyöntäjän kädet.
Kaikki olivat epäterveellisesti ylipainoisia eli lihavia.
Plus- mallikisassa voisi kertoa pituuden lisäksi myös painon.
Kaikilla oli aika vahva teatterimeikki.
Kukaan ei ollut mielestäni kaunis, viehättävä tai yhtään puoleensavetävä.
Minun makuuni hiukan erikoisia kauneuskilpailijoita edellisiin perusteluihin vedoten
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän mun osallistua ens vuonna jos taso on tää 🤔 mun kroppa olis nätimpi kuin kellään noista ja kasvoistakin oon nätimpi.
Nyt kuvat jakoon, lähdetkö treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin ihmettelen. Kyllähän nuo tiedot on ihan peruskauraa missikisoissa joten miksi niitä ei nyt voikaan kertoa. Vai onko niissä kenties järjestän/osallistujien mielestä jotain vikaa?
Olisi oikeasti vain hyvä asia nähdä miltä se huiiii, niin vaarallinen 90 cm vyötärönympärys naisella todellisuudessa näyttää. Olisi muutenkin kiva vertailla omia mittoja ja nähdä ns. uusin silmin miltä sitä itsekin todellisuudessa näyttää.
Tässä on kuvia naisesta, joka ilmoittaa vyötärönsä ympärykseksi lähes 90 cm:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista kehonkauneutta ylistävä kisa? Mistä lähtien ylipaino on ollut luonnollista?
Katsele ihmisiä kaupungilla niin huomaat, että ylipaino on hyvin yleistä ja luonnollista ihmisillä.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän mun osallistua ens vuonna jos taso on tää 🤔 mun kroppa olis nätimpi kuin kellään noista ja kasvoistakin oon nätimpi.
Nyt kuvat jakoon, lähdetkö treffeille?
En lähde. Mulla on mies :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki harrastaa liikuntaa, yksikin käy 4krt viikossa salilla. Ei kyllä liikunta näy kehossa.
Salilla voi myös harrastaa pelkkää penkkipunnerrusta, siinä ei juurikaan laihdu, tulee vain massaa lisää
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teidän kukkakeppien elämästä on pois, jos joku järjestää plus size kisoja? Kai nyt lihavatki naiset saa nauttia kropastaan, ei se ole teidän tikkujen oikeus. Mutta mollatkaa vain, taidatte vaan olla kateellisia kun teillä ei ole suojakerrosta luiden päällä yhtään.
"Mollatkaa vain te kukkakepit ja tikut!!!1"
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan osallistuu tollasiin hömppäkisoihin?
Jos olisi miss mammafoorumikisat niin kyllä osallistuisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin ihmettelen. Kyllähän nuo tiedot on ihan peruskauraa missikisoissa joten miksi niitä ei nyt voikaan kertoa. Vai onko niissä kenties järjestän/osallistujien mielestä jotain vikaa?
Olisi oikeasti vain hyvä asia nähdä miltä se huiiii, niin vaarallinen 90 cm vyötärönympärys naisella todellisuudessa näyttää. Olisi muutenkin kiva vertailla omia mittoja ja nähdä ns. uusin silmin miltä sitä itsekin todellisuudessa näyttää.
Tässä on kuvia naisesta, joka ilmoittaa vyötärönsä ympärykseksi lähes 90 cm:
Et sä voi laittaa jonkun naisen mallikuvia ja väittää, että tuolta hän oikeasti näyttää. Tuohan on pari pykälää kauempana todellisuudesta kuin ig-kuvat.
Ajattelin jo että tuo 2 vaikuttaa tosi kivalta ja äänestän häntä, kunnes luin vähän pidemmälle. avanto______uinti
Kaikki nämä missikotkotukset kuuluisivat jäädä historiaan
Sitten toisekseen; ei ihmisen kuulu olla ylipainoinen vaikka nykyisen yltäkylläisyyden keskellä se on lisääntynyt.
No en tiedä mitä erityisen luonnollista ylipainossa on? Ja perus pyntätyyjä ja laitettuja joo - mutta huomaa ulkonäössä selvän eron tavallisiin missikisoihin. Normaalipaino on luonnollista. Enkä hauku ylipainoisia - mulle on sama mitä muut painaa mut siinä on se sana ”yli” siitä syystä että se ei ole luontaista vaan liiallista terveydellisesti.
Termiä luonnollinen en ymmärrä tässä yhteydessä ellei tarkoiteta, ettei kellekään ole tehty mitään kauneusleikkauksia.
Yleensäkin on vaikea ymmärtää missikisoja. On tavalliset kisat, jossa kaikki naiset ovat keskimittaa pidempiä ja alipainoisia tai siinä rajoilla. Sitten on Miss PlusSize -kisat, jossa on hyvin eri pituisia ja eri mallisia naisia, joista jotkut ovat lievästi toiset enemmän ylipainoisia, mutta luultavasti ainakin kokoa 46+. Ja sitten on Miss Helsinki -kisat, joissa tarkoitus on olla niin bodattu ja keinotekoisin lisukkein varustettu, että näyttää melkein mieheltä.
Hmmmm.... Eli käytännössä normaalikoon naiselle eli pituus 165-172 cm, vaatekoko 38-42, joka ei ole bikinifit, eikä yli- eikä alipainoinen, mitään missikisoja ei ole olemassakaan?
Monta nättiä tyttöä, oma suosikki on seiska, jos joku pitää valita
M45
Luonnollisuus ei tarkoita ylipainoa tai jäätävää kasaa meikkiä. Tässä luodaan nyt vähän vääränlaisia mielikuvia. Mun mielestä kaikki missikisat on ahdistavia.