Miss Plus Size -kilpailu, ovatko nämä naiset muka "luonnollisen kauniita"?
Ihan yhtä lailla tällättyjä ja meikattuja nämä ovat kuin muissakin missikisoissa. Painoa vain on enemmän. Siitä pitää antaa Suomelle propsit, että Plus Size -kilpailuun otetaan ihan oikeasti isoja ihmisiä, eikä muka-isoja ampiaisvyötäröisiä Amerikan malliin.
Kommentit (118)
Miksi ihmeessä kukaan osallistuu tollasiin hömppäkisoihin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki harrastaa liikuntaa, yksikin käy 4krt viikossa salilla. Ei kyllä liikunta näy kehossa.
Jos ruokailutottumukset ovat pielessä, ei runsaskaan liikunta pudota painoa.
Toimittajan mielestä luonnollisuutta varmaan ovat tennarit.
Nuo missikandidaatit ovat tosi lyhyitä, vain yksi kunnolla yli 170-senttinen. Jos pituus olisi tavallista missimittaa, kukaan noista ei olisi ylipainoinen. :)
Jättäisin kyllä sanan "luonnollinen" pois. Muuten ihan hieno homma.
Ihan nättiä naisia. Lihavia tietty ovat. Miksei ole painoa laitettu, olisi mielenkiintoista vertailla.
Olenko ainoa jolla ei ole mottoa?
Miksi paino jätetty pois? Ja vartalon mitat?
Nro. 9:kin otti juuri jonkun laihduttavan pallon mahaansa instagrammin perusteella, että se siitä "ole sellainen kuin olet".
Selvästi pikkutyttönä ollut haaveena misseys. Eikös missit ole yleensä biksuissa?
Anna Siven! Ihana nainen! Äänestän heti.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi pikkutyttönä ollut haaveena misseys. Eikös missit ole yleensä biksuissa?
Kyllä noikin vielä alusvaatteissa kuvataan.
Ainoa pluskokoinen nainen on numero 2 Riina Varjonen. Muut ovat vain todella ylipainoisia.
Pitäisköhän mun osallistua ens vuonna jos taso on tää 🤔 mun kroppa olis nätimpi kuin kellään noista ja kasvoistakin oon nätimpi.
Ei noi kaikki edesollut "lihavia"
Minulla taitaa olla aika erilainen käsitys naiskauneudesta äänestystulosten perusteella kuin monilla. Minusta tuo intiaanilettinen on ehdottomasti kaunein. :) Mutta olenkin heteronainen
Nelosta äänestin. Kauniita, mutta ei todellakaan luonnollisia.
Ihmettelen myöskin tätä vuolasta kehua luonnollisesta. Onko ylipaino se tekijä? En myöskään ymmärrä, jos kisan nimi on miss plus size naiset kuvataan jumppavaatteissa. Jokainen harrastaa liikuntaa ja korostaa liikunnallista elämäntapaa ainoa silmiinpistävä asia on, että jokainen on ylipainoinen korostetun terveistä elämäntavoista huolimatta. Tämä ei eroa missikisoista mitenkään muuten, kuin ettei painoa kerrota. Mikä tässä on pointti? Väite että lihavuus on luonnonkauneutta? Eikö tässä vähän lyödä poskelle itseään. Pidetään erilaiset missikisat jossa pointtina on täysin samat asiat, kuin muissakin missikisoissa urheilullisuuden ja aktiivisuuden korostus.
Miksi niillä on päällä urheiluvaatteet??
Vierailija kirjoitti:
Miksi paino jätetty pois? Ja vartalon mitat?
Miksi tavallisten missien painoa ei kerrota? Olisi kiva tietää kuka on läskein.
Kaikki harrastaa liikuntaa, yksikin käy 4krt viikossa salilla. Ei kyllä liikunta näy kehossa.