Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko perheen taapero saada maksusitoumuksen kauppaan? Ei vanhemmat?

Vierailija
30.01.2019 |

Olen aloittanut työskentelyn ruokakaupassa ja eilen olin ekan kerran yksin töissä tunnin pätkän päivällä. Tietenkin sen tunnin aikana tuli nainen maksusitoumuslapun kanssa ja eniten mua hämäsi/ihmetytti että sitoumus oli hänen n. 3-vuotiaalle pojalle osoitettu johon äidillä käyttöoikeus. Äiti onneksi kysyi/näytti lappua ennen varsinaisia ostoksia, mutta kun olin yksin töissä enkä saanut pomoa kiinni niin en uskaltanut ottaa vastaan lappua maksuvälineenä, varsinkin kun lapun oli myöntänyt eri kaupunki kun kauppa oli (esim asuttaisiin Rovaniemellä ja lappu oli kirjattu Helsingissä).

Mutta itseä jäi mietityttämään voiko maksusitoumusta yleisesti määrätä pikkulapselle (eikä vanhemmalle) ja voiko sossun lappuja käyttää missäpäin tahansa suomea?

Kommentit (3)

1/3 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin oudolta

Vierailija
2/3 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut siis niin onnellinen asema etten ole omaa maksusitoumusta hakenut/tarvinnut eläissäni ja kassalla olen nyt muutaman ottanut vastaan, mutta ne on olleet selkeitä ja oman paikkakunnan lappuja.

Mietin vaan että mahtoiko eilinen lappu olla oikea kun oli taaperolle osoitettu ja vielä toisen paikka kunnan myöntämä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan