Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokan tytöt kiusaa ja arvostelee

Surullinen teinityttö
30.01.2019 |

Minä olen todella surullinen siitä että en saa olla rauhassa koulussa. Luulin että nämä kyseiset tytöt olisivat minun ystäviäni. Olen siis 16-vuotias tyttö ja yhdeksännellä luokalla. Olen kokenut tälläista hyvin harvoin, mutta tämä tuntui silti uhkaavalta. Tilanne meni siis seuraavasti. Olin siis englanninkielen tunnilla kunnes yks kaks ystäväni alkoivat mollaamaan ulkonäköäni. He arvostelivat erittäin tarkasti minkä muotoiset kulmakarvat minulla on ja miten ne eroavat toisistaan. Toinen ystävistäni jpa piirsin kynällään ilmaan kulmakarvojeni muodon. Kun aloin muuttuua punaisen sävyiseksi niin he alkoivat pilkata minua siitä. Sitten erityisopettaja tuli siirtämään minut ja toisen kiusaajista samaan pöytään, vaikka yritin selittää että en koe oloani mukavaksi tälläisen ihm isen kanssa joka minua vain pilkkaa. Sanoistani huolimatta istuimmekin sitten loppu tunnin yhdessä ja minusta se tuntui tosi pahalta. Nyt kun menen kotiin aijon varmaan estää heidät snapchatissä ja poistaa merkkaukset instagramissa. Luultavasti myös itken ja laitan surullisia simspon edittejä mystooryyni.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa on hyökätä takaisin jokaisella on heikkoutensa etsi ne ja iske kovaa

Vierailija
2/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna koulussa kerrot opelle, että sinua kiusataan. Jos ope ei välitä, kerro rehtorille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Tuo on mielestäni julmaa ja tuollaista ei pitäisi tapahtua kellekkään. Voimii sulla ja toivottavasti nämä kiusaajat saadaan kuriin. TSEMPPIÄ <3

Vierailija
4/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille kiusaajalle, ettet ole kiinnostunut hänestä, vaikka hän onkin ihastunut sinuun.

Vierailija
5/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teen!

Vierailija
6/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on oikeassa. Harjoittele pari iskevää ja nasevaa kommenttia kiusaajan heikkouksista ja tulita takaisin. Sitten näytät ettei tunnu missään hänen sanansa ja naureskelet omien servauksiesi jälkeen. Tämä toimii. On ainoa mikä toimii.

7/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika jos et tee pesällesi mitään

Vierailija
8/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikuttaa, että tämä kaikesta huolimatta on vain jonkun typerän provo...

Vierailija
9/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikuttaa, että tämä kaikesta huolimatta on vain jonkun typerän provo...

Mitä väliä, varmasti löytyy tapauksia jotka ovat tuossa tilanteessa.

Vierailija
10/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkönen on oikeassa. Harjoittele pari iskevää ja nasevaa kommenttia kiusaajan heikkouksista ja tulita takaisin. Sitten näytät ettei tunnu missään hänen sanansa ja naureskelet omien servauksiesi jälkeen. Tämä toimii. On ainoa mikä toimii.

Olisiko sinulla jotain hyviä servauksia mielessä mitä voisin sanoa?

Vierailija
11/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, meillä on tyttärellä vähän samantyylistä ongelmaa. Ollaan siitä opettajalle ilmoitettu ja ilmeisesti tämä arvostelu on loppunut. Eli opettajalle vain viestiä. Kyllä se siitä. Näillä kiusaaja tytöillä on vain itsellä "paha olla". 

Vierailija
12/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, meillä on tyttärellä vähän samantyylistä ongelmaa. Ollaan siitä opettajalle ilmoitettu ja ilmeisesti tämä arvostelu on loppunut. Eli opettajalle vain viestiä. Kyllä se siitä. Näillä kiusaaja tytöillä on vain itsellä "paha olla". 

Niin niillä varmasti onkin itsellään paha olla. Olen nähnyt heidät muutaman kerran tupakalla joten oletan että asiat ovat hieaman vinksallaan. 

Vierailija
13/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onko kulmakarvasi sitten rumat? 

Vierailija
14/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, onko kulmakarvasi sitten rumat? 

Ei mielestäni. Olen niitä meikannut jo 7. luokan puolesta välistä asti lähes joka päivä, koska ennen sain paljon kommentteja vaaleista tuskin yhttän näkyvistä kulmakarvoistani. Luulisin että olen tässä kahdessa vuodessa oppinut niitä tekemään. Käytän anastasian dip browta ja hyvää kulmasivellintä kickistä. Käytän myös lumenen kulmageeliä luulisi että ne näyttää kivoilta.

Vierailija
15/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan on yläaste käytynä. Heittää huumorilla takaisin.

Vierailija
16/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on että joskus kun olimme toisen kiusaajan kanssa hyvissä väleissä hän aina pyysi minun tekemään hänen kulmakarvansa....

Vierailija
17/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan on yläaste käytynä. Heittää huumorilla takaisin.

On vain ollut niin rankkaa.... Pitäisi hoitaa kaikki kokeet ja saada hyvät numerot niin pääsee hyvään lukioon. Jotekin tuoollaista ylimääräistä pilkkausta ei kestäisi juuri nyt yhtään.

Vierailija
18/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet aika lähelle sen naamaa ja sanot kaikkien kuullen,

Minusta tuo on kiusaamista enkä aio sietää sitä sinulra, aiotko jatkaa vai otatko seuraukset siitä vastaan, Niitä nimittäin tulee jos jatkat.  Olet nyt tarkkailun alla itse.

Esim näin mutta idea on paljastaa MITÄ se tekee ja MILTÄ se sinusta TUNTUU. Ja heittää pallo hänelle otta vastaan tämä palaute ja seuraukset.

Kuulin kerran kun pukuhuoneessa yhtä poikaa nälittiin ja nälvittiin. Poika nousi ylös ja ilmoitti kovalla äänellä:

Minusta tuo on kisaamista ja ihan kurjaa tehä noin. Porukka meni ihan että häh ja ihan noloksi kun kaikki kääntyivät katsomaan : Ahaa kiusaamistilanne tuolla! Siihen muuten loppui.

Vierailija
19/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet aika lähelle sen naamaa ja sanot kaikkien kuullen,

Minusta tuo on kiusaamista enkä aio sietää sitä sinulra, aiotko jatkaa vai otatko seuraukset siitä vastaan, Niitä nimittäin tulee jos jatkat.  Olet nyt tarkkailun alla itse.

Esim näin mutta idea on paljastaa MITÄ se tekee ja MILTÄ se sinusta TUNTUU. Ja heittää pallo hänelle otta vastaan tämä palaute ja seuraukset.

Kuulin kerran kun pukuhuoneessa yhtä poikaa nälittiin ja nälvittiin. Poika nousi ylös ja ilmoitti kovalla äänellä:

Minusta tuo on kisaamista ja ihan kurjaa tehä noin. Porukka meni ihan että häh ja ihan noloksi kun kaikki kääntyivät katsomaan : Ahaa kiusaamistilanne tuolla! Siihen muuten loppui.

Korjaan poika sanoin Ihan RAUKKAMAISTA tehhä noin. Ei siis kurjaa.

Vierailija
20/44 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleispäteviä ei kannata heittää.. etsi joku sellainen tälle kiusaajalle henk.kohtainen juttu, joku mikä saa juuri hänet näyttämään naurettavalta. Mahdollisuuksia on monia. Onko hänellä esim.

Ohuet hiukset?

Pienet rinnat?

Finnejä?

Onko hän huono koulussa? Lausuuko englantia surkeasti... mitä tahansa, missä korostat hänen vikojaan. Siksi sanoin että harjoittele kotona valmiiksi näitä, että kun se h-hetki tulee kun tämä kiusaaja yrittää mollata sinua, et menekkään sanattomaksi vaan isket takaisin, tyyliin:

Ootsä ottanut ne lisäkkeet pois vai miksi sun päänahka loistaa tänne asti?

Muistuta sitä aina sopivin väliajoin sen mokista, kaikkien kuullen, tietysti ja sen jälkeen käyttäydyt kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Etkä ikinä näytä että sen sanomiset tuntuis missään.

Kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan