Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saatte ystaviltanne lahjaksi jonkun koriste-esineen, joka ei ole yhtaan makuunne laitatteko sen esille? Vai piilotatteko kaappiin ja laitatte esille vain

Vierailija
16.05.2006 |

jos tulevat kylään? Annatte eteenpäin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ystävä ei toisi mitään sellaista, joka ei olisi makuuni!

Vierailija
2/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö seille paikka löytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan hyvä ystävä ei toisi sellaista mistä en pitäisi :)

Vierailija
4/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuolla se nököttää kirjahyllyssä. En ole antanut lasten rikottavaksi. Se on jotenkin niin " sulautunut" kalustukseen, ettei se enää sieltä pahasti silmään pomppaa.

Vierailija
5/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ne pikkuhiljaa siirtyy siitä johonkin varastoon tms. =) mutta yleensä olen kyllä saanut ihan mieluisia esineitä...

Vierailija
6/6 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka perusteella koko suku luuli minun intohimoisesti keräävän kaikkea lehmiin liittyvää. Näinhän asia ei todellakaan ollut ja minulta kestikin jonkin aikaa ymmärtää, miksi ihmeessä kaikki kantavat meille mitä ihmeellisimpiä lehmä-aiheisia esineitä (posliinilehmiä, lehmämukeja ja -astioita, lehmäkasseja, sukkia, kyniä, paitoja jne). Siinä vaiheessa, kun asian todellinen luonne valkeni, oli erehdystä tosi vaikea korjata loukkaamatta niitä ihmisiä, jotka kuvittelivat keksineensä meille tosi toivottuja lahjoja. No, annoin ajan kulua, otin vastaan, mitä tuotiin, kunnes sitten eräänä päivänä aloin kautta rantain vihjailemaan, että palava kiinnostukseni noihin maitoa tuottaviin sarvipäihin on jo mennyt ohi enkä niitä keräile enempää. Asia meni perille ja pikku hiljaa olen valuttanut " kokoelmaani" mm. Pelastusarmeijalle yms. Tavallisesti en kovin helpolla luovu saamastani lahjasta, vaikkei se makuuni olisikaan, mutta rajansa kaikella.