Onko teillä jotain kivaa lähiaikoina mitä odotatte?
Meidän lapsella on kohta wanhojen tanssit, ja saan eka kertaa päästä katsomaan, olen äitinä aivan tohkeissani.
Kommentit (52)
Kaikki tulevat keikat, ystävän syntymäpäivä sekä Lapin vaellus.
Helmikuun lopulla olen viikonlopun Lontoossa, rakastan sitä kaupunkia <3
Menen tuhlaamaan kotimaan hotelliyöpymiseen ihan laiskuuttani, että ehdin huvitella myös. = Lux.
Vierailija kirjoitti:
No kiitos nyt tästä. Heti tuli hirveä hinku matkustaa Lontooseen moikkaamaan kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Me mennään helmikuussa naimisiin.
Niin mekin, kiva juttu! :)
Ihania häitä helmikuun morsiamille! <3
T. ensi kuussa kymmenes hääpäivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiitos nyt tästä. Heti tuli hirveä hinku matkustaa Lontooseen moikkaamaan kavereita.
"Sori"
:D
Odotan kevättä.
Nyt on ollut kaunis talvi, paljon aurinkoisia päiviä. Odotan kuitenkin keväisiä säitä, pääsiäisen aikaa, sulavesien solinaa, lintujen laulua, lämmittävää aurinkoa. Toivottavasti silloinkin on kirkkaita säitä kuten nyt on ollut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vanhojen tanssit on niin ihanat! Meillä esikoinen tanssi 2 vuotta sitten ja kuopus ensi vuonna, on se ihana päivä kaikin puolin.
Meidän esikoinen on ollut reppureissulla Aasiassa ja tulee huomenna kotiin, ihanaa! Hvyin on pärjännyt mutta onhan sitä ollut pikkuisen huolissaan koko ajan kun hän matkusti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Sain tarpeekseni työelämästä 33vuotta jo pakerrettu..
Huomenna viimeinen työpäivä!
VAPAUS :)
Lasketaanko, jos odotusta on pari kuukautta ja sitten vapaus!? Laitan 43 vuoden työuran pakettiin ja aloitan eläkepäivät.
Meillä on myös tyttären perheen esikoisen vanhojenpäivän tanssiaiset, ihana puku on hankittu. Kaikista ihanin asia on pojan perheen vauva, 2,5 kk, pikkunen on laittanut mumman pään aivan pyörryksiin ihanuudellaan.
Koulujen loma-aikaan mökille.