Onko teillä jotain kivaa lähiaikoina mitä odotatte?
Meidän lapsella on kohta wanhojen tanssit, ja saan eka kertaa päästä katsomaan, olen äitinä aivan tohkeissani.
Kommentit (52)
Lähdetään tyttären ja hänen parin kaverinsa kanssa Tallinnaan viikonloppuna.
Ihana, ettei tarvitse tehdä kotitöitä, eikä laittaa ruokaa. Ollaan yötä ja nautitaan hotelliaamiaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu.
Tarkoitin nyt jotain tavallisuudesta poikkeavaa.ap.
No ne tanssitko on jotain niin spesiaalia. Hohhoijaa. Mee sinne jatkoille kuokkimaan, siellä voi kummallisuuksiin törmätäkin :D
3.v ja 10kk
Asuntolaina pois.
Eipä tässä muuta odota. Sitten pääsee ottamaan lisää velkaa ja saa vihdoin elää sitä elämää mitä on halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöllöjen soidintaminen alkaa pikapuoliin, sitä ootellessa.
Kiva että joku on perillä tuollaisesta.
Lintuharrastaja on perillä tärkeistä asioista :)
Elä hetkessä. Seuraavasta et tiedä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu.
No ne tanssitko on jotain niin spesiaalia. Hohhoijaa. Mee sinne jatkoille kuokkimaan, siellä voi kummallisuuksiin törmätäkin :D
Niin ne on, koko kaupungin kakkoset. Mulle on upeeta päästä näkemään lähes tuhat nuorta tanssijaa upeissa puvuissaan. Ja syömään menevät. Ei sen ihmeellisimmille jatkoille. Paitsi tietysti se ryyppyporukka, johon lapsemme ei onneksi kuulu.ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu.
Niin ne on, koko kaupungin kakkoset. Mulle on upeeta päästä näkemään lähes tuhat nuorta tanssijaa upeissa puvuissaan. Ja syömään menevät. Ei sen ihmeellisimmille jatkoille. Paitsi tietysti se ryyppyporukka, johon lapsemme ei onneksi kuulu.ap.
Täällä jatkoille menevät yleensä kaikki. Vuokraavat mökit Himokselta. Osa menee paikalle myös autoilla. Mukavia juttuja ne jatkotkin. Ja ikimuistoisia.
Pikkujuttuja muille, mutta isoja minulle. Naapuri kutsui kylään viikonloppuna, eräs sukulainen on tulossa luokseni viikonloppuna ja maaliskuussa bileet hyvän porukan kanssa. Taas jaksaa, kun on tiedossa ihmissuhteita. Niin harvoin on tapaamisia.
Kahden viikon työputki loppuu huomenna. Sit 5 päivää vapaata.
Kevään merkkejä jo pikkuhiljaa alan odotella myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu.
.
Meillä oli tanssit viime vuonna ja oli todella liikuttavaa katsoa nuoria.
Mukavaa tanssiaispäivää Teille.
Olen menossa kotiin viikonlopuksi eka kertaa yli kuukauteen. Ihana nähdä miestä ja lasta.
Vanhojentanssipäivä oli ihana ja ikimuistoinen tälle äidille! ❤
Itsellä odotettavissa lasketteluloma Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu.
Täällä jatkoille menevät yleensä kaikki. Vuokraavat mökit Himokselta. Osa menee paikalle myös autoilla. Mukavia juttuja ne jatkotkin. Ja ikimuistoisia.
Ei läheskään kaikki. Ryyppyporukka menee. Meilläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu.
.
Meillä oli tanssit viime vuonna ja oli todella liikuttavaa katsoa nuoria.
Mukavaa tanssiaispäivää Teille.
Kiitos. ap.
Keväällä Italiaan perheen kanssa <3
Lisäksi odotan tietoa työhaastatteluun jälkeisestä valinnasta mutta en vielä tiedä onko se kivaa vai ei-kivaa kun se tieto tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä nyt ei varmaan ihan lasketa ”lähiajaksi”, mutta kesällä alamme yrittää esikoista. Sitä odotan innolla <3 Muita kivoja juttuja on töistä saatava bonus sekä ulkomaan matka keväällä.
Miksi vasta kesällä? Miksei tänään? Se ei ehkä niin helposti onnistukkaan.
Siksi vasta kesällä, koska haluamme keskittyä vielä toisiimme ja elää vielä hetken vain toisiamme varten. Lisäksi haluamme säästää vielä lisää rahaa. Eiköhän kaikki sen tiedosta, että raskaaksi tulemisessa voi kestää / se ei onnistu ollenkaan. Mutta aina on kuitenkin mahdollisuus, että tärppääkin heti :) Joten siksi vasta kesällä eikä tänään.
Ensi kuussa perheen kanssa pohjoseen laskettelemaan, lumikenkäilemään ja kylpylään.
Me mennään helmikuussa naimisiin.