Marita Taavitsaisen tappelee lasten huoltajuudesta ex-miehensä kanssa
Eikö diabeteksen ja keikkaelämän takia ne kannattaisi jättää ex-miehelle?
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset tyttäret ovat?
7 ja 9.
Ja tuli sellainen ajatus mieleen, että entinen suosikkijodlaaja voisi myös saada säälipisteitä? Jos ei paljonkaan rahaa, niin ainakin armeijan naisia tukemaan röyhkeyttään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 ja 9.
Et olisi kertonut! Tuo ääliö kyselijä olisi joutunut käyttämään laskinta, kun päässälaskuhan siltä ei suju 😂
Vierailija kirjoitti:
"Teen kaiken lasten ehdoilla" VMP. Muutto hyvin kauas ja äidin riistäminen lapsilta on kaikkea muuta kuin lasten ehdoilla toimimista.
Mistä sinä tiedät, vaikka lapset itse tätä toivoisivat? Etkä tiedä yhtään myöskään tästä äidistä, millainen on lapsilleen... Onko uusi suhde vienyt huomion ja resurssit.
Mitä tuo vmp muuten tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 ja 9.
Et olisi kertonut! Tuo ääliö kyselijä olisi joutunut käyttämään laskinta, kun päässälaskuhan siltä ei suju 😂
Mulla on 7 ja 9 v. Ja syntyneet vuosina 2010 ja 2012.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 ja 9.
Kyllä pääässälasku sujuu minulta hyvin, olen ollut hyvä matikassa. Googlekin käytön paljon, mutten todellakaan ymmärtänyt, että jonkun pariskunnan lapsien syntymävuodet ovat siellä. Kas, tämä nettimaailma on hieman vieras ja kaihdan ihmisten mollaamista jonkun asian vuoksi, missä itse on ehkä hyvä. Kun aikuinenko ? sanoo toista ääliöksi, niin sanoisin, ettei ole minusta mielenkiintoinen ihminen. Arvostan fiksuutta ihmissuhteissa.
Surullinen juttu että noille tuli ero. Tuntuivat täydentävän toisiaan luonteiltaan.
Taavetinmaaritti vaikuttaa nerolta.
Vierailija kirjoitti:
Moni pysyy lähietäisyydellä, elei ole painavat syyt muuttaa mahdollisimman kauas.
Näin. Se on myös signaali siitä, ettei lasten tarvitse vaihtaa koulua ja kaveripiiriä ja harrastuksia.
Itsekkyydet tapaavat toimia huononlaisesti näissä jutuissa, samoin toisen (kumman vaan) käytännön elämän työntäminen ahtaalle. Kyllähän sitten joku tekee päätöksen lasten edun mukaisesti. Ja kun kumpikaan ei anna joustoa milliäkään.
Koulun aloittaneet eivät voi sitä käydä koko ajan uudessa tai vaihtuvassa paikassa. Siis 50km etäisyys siitä pelittää melko hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni pysyy lähietäisyydellä, elei ole painavat syyt muuttaa mahdollisimman kauas.
Näin. Se on myös signaali siitä, ettei lasten tarvitse vaihtaa koulua ja kaveripiiriä ja harrastuksia.
Itsekkyydet tapaavat toimia huononlaisesti näissä jutuissa, samoin toisen (kumman vaan) käytännön elämän työntäminen ahtaalle. Kyllähän sitten joku tekee päätöksen lasten edun mukaisesti. Ja kun kumpikaan ei anna joustoa milliäkään.Koulun aloittaneet eivät voi sitä käydä koko ajan uudessa tai vaihtuvassa paikassa. Siis 50km etäisyys siitä pelittää melko hyvin.
Tompalla on varmaan helpommat työajat ja vaikuttaa muutenkin osallistuvalta ja lapsistaan välittävältä isältä. Hänen sukunsa on myös siellä pohjanmaalla, joten serkkuja, isovanhempia, tätiä ja setiä olisi lähellä. Voisi tarvittaessa saada lapsenhoitoapuakin. Ja mikä vika Laupuassa?
Marita mokasi avioliittonsa pettämällä miestään, jättämällä hänet jonkun 15 v nuoremman tarjoilijapojun takia. Se oli ?? tosi kypsä ratkaisu 50+ ikäiseltä naiselta. Ei mitenkään vastuullista kuvaa anna hänestä.
Lisäksi Marita jossain aiemmissa haastatteluissa sanoi, että Tomi halusi lapset, hän olisi voinut olla ilmankin...
Kiva jos ne tytöt joskus googlettaa äitinsä nimellä ja löytää nuo haastattelut. Ei kukaan haluaisi lukea tuollaista netistä.
Miksi mies on aina huono vanhempi vaikka äiti olisi tehnyt mitä/jätttänyt tekemättä?
No tottakai se mies on lasten takia roikkunut sen pölhön kanssa. Mimmi on niin tyhmä, ettei tajua perheensä ja ennenkaikkea miehensä olevan eri porukkaa, kuin faninsa. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 ja 9.
Kyllä pääässälasku sujuu minulta hyvin, olen ollut hyvä matikassa. Googlekin käytön paljon, mutten todellakaan ymmärtänyt, että jonkun pariskunnan lapsien syntymävuodet ovat siellä. Kas, tämä nettimaailma on hieman vieras ja kaihdan ihmisten mollaamista jonkun asian vuoksi, missä itse on ehkä hyvä. Kun aikuinenko ? sanoo toista ääliöksi, niin sanoisin, ettei ole minusta mielenkiintoinen ihminen. Arvostan fiksuutta ihmissuhteissa.
Äidinkielentunneilla et ainakaan ole viihtynyt.
Miksi muutti Lapualle. Helpompi tavata lapset missä lapset asuu. Pohojalaanenen mies. Vaimo kysyi vieläkö rakastat minua. Mies vastasi. Oli kulunut jo 30 vuotta. Johan minä kerran iliimootin.
Lapset isälle, äidin helppo tavata heitä keikkamatkoillaan. Mikäli nuorelta sulholtaan ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Marita jossain aiemmissa haastatteluissa sanoi, että Tomi halusi lapset, hän olisi voinut olla ilmankin...
Kiva jos ne tytöt joskus googlettaa äitinsä nimellä ja löytää nuo haastattelut. Ei kukaan haluaisi lukea tuollaista netistä.Miksi mies on aina huono vanhempi vaikka äiti olisi tehnyt mitä/jätttänyt tekemättä?
No tässähän se ratkaisu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005985101.html
Tomi sanoo "Teen kaiken lasten ehdoilla. Tulevaisuutta ajatellessani suurin toiveeni on saada lapset pysyvästi Lapualle, jotta heillä on stabiili elämä."
Lapualla on pysyvästi labiili elämä.
Kannatikohan Maritan vaihtaa tuossa iässä oma aviomies tuollaiseen jännämieheen?
Tää mies on valokuvaaja ja toimittaja. Missähän työssä? Miksi muuttaa kauaksi lapsista ja haluaa lasten huoltajuuden. Ei kyllä ajattele lasten parasta kun niin kauaksi muuttaa.
Kuule ihan google kertoo, että lapset ovat syntyneet 2009 ja 2011.
Laskutehtävä jää sinulle.