Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö täältä ketään jolla EI ole älypuhelinta?

Vierailija
29.01.2019 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Iksi pitäisin sellaista? iPad mini on kaikessa parempi. En kaipaa whatsappia. Mitä muuten puhelimessa on, mitä ei ole isompana tabletilla?

Vierailija
2/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Tabletti ajaa saman asian ja paljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole enkä tarvitse sellaista mihinkään. Eikä ole siis myöskään sitä "luuri jatkuvasti kädessä-syndroomaa" kuten esim. miehellä, teineillä ja ystävillä. Vapaa olo.

Vierailija
4/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oleveikä tule, ellei joku pakota, ärsyttää, kun muilla perheessä laitteet piippailee kymmenellä eri äänellä kaiken aikaa ilmoitellen turhista asioista.

Muutenkin tyhmää lääppiä sitä puhelinta koko ajan.

Vierailija
5/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, miehelläni ei ole ja ihan hyvin pärjää/pärjätään.

Vierailija
6/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole .Ukollani ja minulla on yhteinen perinteinen kännykkä, sama puhelin palvellut yli 10 vuotta, ja luulen että kestää seuraavatkin 10.

Vierailija
7/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. On vain Nokian vanha, joka ostettu v.2001, mutta toimii siihen tarkoitukseen mihin sitä tarvitsen eli satunnaisiin puheluihin. Minulla on pöytäkone.

Vierailija
8/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin hyvin ilmankin, muuten, mutta kuuntelen paljon musiikkia ja tarvitsen siihen sovelluksen.

Vierailija
9/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukisu kirjoitti:

Pärjäisin hyvin ilmankin, muuten, mutta kuuntelen paljon musiikkia ja tarvitsen siihen sovelluksen.

Tabletilla onnistuu paljon paremmin, ainakin Spotify, kuin puhelimella. Puhelimellahan se ei anna valita kappalejärjestystä tai jotain muuta yhtä tyhmää? Siis ilmaisversio. Ja iPad mini on niin pieni, että on helppo ottaa aina mukaan.

Vierailija
10/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan. Minulla on viime vuosituhannella saatu entinen työpuhelin nyt omana, ja hyvin puhuu ja tekstaa. Netissä surffaan tabletilla.

Vierailija
11/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuoden 2004 nokialainen.

Vierailija
12/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja sellaisen hankin vasta, jos tämä vanha luuri hajoaa ja vastaavaa ei saa enää tilalle.

Vierailija
13/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole. Tabletti on ja sillä hoidan sähköpostini.

Vierailija
14/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on älypuhelin, mutta en käytä sitä mihinkään. Tällä hetkellä se on virta-pois-tilassa laatikossa. Varsinaisena kännykkänä käytän vanhempaa nokialaista symbiania.

Vierailija
15/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Vanha toimii vielä hyvin, en näe syytä hoppuiluun. Läppärillä hoidan asioita ja surffailen netissä.

Vierailija
16/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En halua puhelimen olevan korvan jatke enkä halua olla riippuvainen, näkee kun ympärillä olevat reagoi joka piippaukseen ja vislaukseen kuin Pavlovin koirat.

Vierailija
17/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva tietää myös vastaajien ikä :)

Meidän töissä kolmekymppisellä pomolla on nokian perusluuri, saa usein selittää asiaa ja keskustelu menee aina samalla tavalla. "No ei ole kun en tarvitse, käytän puhelinta soittamiseen ja vastaamiseen, hoidan työasiat tietokoneella", toki nuo samat lauseet pitää toistaa useamman kerran ja eri järjestyksessä kun monen mielestä on niin käsittämätöntä, että "noin nuori" pärjää peruspuhelimella.

Ja joo, minullakin on tavallinen puhelin mutta ikä lähenee viittäkymmentä.

Vierailija
18/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lesoilla, ettei ole älypuhelinta, jos kuitenkin käyttää tablettia. 

Minulla ei ole kumpaakaan. 

Vierailija
19/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo eikä tuu. Nokian v. 2011 C2 on ihan tarpeeksi riittävä perustarpeisiin: siinä on perustoimintojen lisäksi nettiselain (MiniOpera), Blutooth ym. Vähäisellä käytöllä akku voi kestää viikonkin, eikä muuten hyydy pakkasellakaan. 

Omistan lisäksi pöytäkoneen, jolla hoidan varsinaisen nettiasioinnin ja pelaamisen. Mielestäni on lähinnä rasittavaa, kun ihmiset ovat koko ajan puhelimissaan kiinni ja kuvaavat kaikkea. Itselläni kännykkä pysyy laukussa tai taskussa ja katson siitä lähinnä kellonajan välillä. 

Vierailija
20/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan tavallinen puhelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi