Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö täältä ketään jolla EI ole älypuhelinta?

Vierailija
29.01.2019 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan! Nokia C2-05 on puhelimena ja konehommat hoituu pöytämallisella raksuttimella.

Vierailija
22/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pitkään ihan peruskännykällä. Nettihommat hoidin iPadilla. Pitkään uskollinen kännykkä laukesi pari vuotta sitten, ja yritin etsiä tilalle uutta ja laadukasta, ei-älypuhelinta. En löytänyt yhtään hyvää mallia, ainoastaan jotain halpoja muovisia rimpuloita tai mummomalleja. Käytettynä olisi tietysti jotain saanut. Harmitti. Lopulta oli pakko luovuttaa, kun ensin, parin virheostoksen jälkeen, yritin joillakin rihvelöillä pärjätä. Ostin iPhonen vanhimman mallin, mitä vain uutena oli myynnissä. Onkohan toi nyt vitonen. Se on ihan ok, vaikka todella vähän tulee edelleen puhelimen älyominaisuuksia käytettynä. Tätäkin näppäilen Padista. En ymmärrä, miksi puhelimessa olisi pakko olla käytännössä koko elämä. Puhelin on puhelin. Se asia on ajan saatossa nyt jotenkin hämärtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha lesoilla, ettei ole älypuhelinta, jos kuitenkin käyttää tablettia. 

Minulla ei ole kumpaakaan. 

Ei ole minullakaan.

Vierailija
24/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin pitkään ihan peruskännykällä. Nettihommat hoidin iPadilla. Pitkään uskollinen kännykkä laukesi pari vuotta sitten, ja yritin etsiä tilalle uutta ja laadukasta, ei-älypuhelinta. En löytänyt yhtään hyvää mallia, ainoastaan jotain halpoja muovisia rimpuloita tai mummomalleja. Käytettynä olisi tietysti jotain saanut. Harmitti. Lopulta oli pakko luovuttaa, kun ensin, parin virheostoksen jälkeen, yritin joillakin rihvelöillä pärjätä. Ostin iPhonen vanhimman mallin, mitä vain uutena oli myynnissä. Onkohan toi nyt vitonen. Se on ihan ok, vaikka todella vähän tulee edelleen puhelimen älyominaisuuksia käytettynä. Tätäkin näppäilen Padista. En ymmärrä, miksi puhelimessa olisi pakko olla käytännössä koko elämä. Puhelin on puhelin. Se asia on ajan saatossa nyt jotenkin hämärtynyt.

Kehitys kehittyy ja maailma muuttuu, eskoseni. Olet kuitenkin ilmeisesti luopunut lankapuhelimesta, arvaan?

Oikeasti, minusta on pelkästään kunnioitettavaa jos älypuhelimen omistavalla ihmisellä on näinä päivinä itsekuria olla räpeltämättä sitä koko ajan👍

Vierailija
25/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Tabletilta näkee paremmin.

Vierailija
26/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukisu kirjoitti:

Pärjäisin hyvin ilmankin, muuten, mutta kuuntelen paljon musiikkia ja tarvitsen siihen sovelluksen.

Minullakaan ei ole älypuhelinta, eikä rouvalla. Vaikka olemme molemmat insinöörejä :) Tykätään myös kuunnella musiikkia. Kotona youtubesta tietokoneella ja autossa muistitikulta. Mitään ei ole noita vastaankaan, muttei ole vielä tullut tarvetta millekään sovelluksille. 

Vierailija
27/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole, ei. Eikä tablettiakaan. Ikää on kohta 48. Joskus älykänny olisi näppärä, mutta kun ne ovat hintaansa nähden luvattoman lyhytikäisiä vehkeitä. Minua ei kiinnosta maksaa monta sataa euroa laitteesta, joka paremmalla tuurilla kestää pari vuotta. Ehkä joskus, jos vielä palaan työelämään, haluan luurin, jossa on kamera. Kai se sitten voi olla älykännykkä. Tosin arvelen, että tämän elämänvaiheen jälkeen minä olen hyvinkin halukas olemaan vähän kaikessa vastahankainen, mitä yhteiskunta ja markkinamiehet keksivät tyrkyttää.

Vierailija
28/28 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla, hyvin on pärjänny kapula-nokialaisella. Ei haittaa vaikka tippuu lattialle, toimii pakkasessa, voi käyttää paksujen hanskojen kanssa.. mut ehkäpä se on kohta hommattava älypuhelin kun urpo-hsl ei kerro muualla kuin hsl-sovelluksessa/hsl-sivuilla jos joku bussi ei lähdekkään. On hivenen ärsyttävää venailla pakkasessa ja lumituiskussa bussia, joka ei ole edes tulossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän