Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tätä palstaa nyt helevetti saa korjattua

Vierailija
29.01.2019 |

Mobiililla hyppii aina takaisin 1. sivulle kun yrittää lukea pidemmälle. Mitä järkeä muutenkaan uudistaa ulkoasua huonommaksi kun edellisessä ei ollut mitään vikaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Nyt tekee tätä tabletillekin, vaikka eilen ei vielä tehnyt 😡

Vierailija
2/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittakaa iltasanomille. Nehän tämän palstanki omistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii ihan ok mobiililla. Android + Firefox

Vierailija
4/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ajattlin että vika on mun tabletissa. Sillä surffatessa Vauva.fi:ssä menee hermot mutta näin tietokoneella toimii normaalisti.

Vierailija
5/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jos scrollaa alas nopeasti, eli normaalivauhtia, niin heittää pois siitä edelliselle sivulle. Jos menee etanatahtia niin ehkä sitten toimii.

IPad, Safari

Vierailija
6/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää liu'uttaa sormea ihan suoraan alas, eikä ollenkaan sivuttaissuunnassa, sillä tavalla pitäis pysyä, vaikka vaikeeta on. Pakko lopettaa palstailu jos siirtymistoiminto ei poistu, on ihan liian hankalaa näin.

Vierailija
7/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jos scrollaa alas nopeasti, eli normaalivauhtia, niin heittää pois siitä edelliselle sivulle. Jos menee etanatahtia niin ehkä sitten toimii.

IPad, Safari

Sama iphonella.

Vierailija
8/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Rasittavaa, tapahtuu vaikka varovasti selailee..

Vierailija
9/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viittis edes kännyllä olla missään keskustelupalstoilla. Läppärillä näkee paremmin. Näössä ei ole mitään vikaa, vaan parempi katsella isosta ruudusta ja näppäilyt hoituu paremmin paksusormisella ihmisellä. Ei tule tyylin... kävinb eilemb syöämässä hampurgilaisen.

Vierailija
10/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, Honor 9, Android 8 ja Chrome.

En ole huomannut mitään eroa aiempaan toimintaan. Vain pieni muutos ulkoasussa.

Ilmiselvästi siis laite ja/tai ohjelmistoversio kohtaista. Oletteko ladanneet uusimmat päivitykset?

Vierailija
11/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt kikkailu tosiaan vähän liian pitkälle. Perusasiat kuntoon tai ainakin tämä käyttäjä muuttaa muualle keskustelemaan...

Vierailija
12/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl Iltiksenkin toimari näitä lukee! Ottais nyt jo onkees kun jo ainakin sadas valitus!

Vierailija
13/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvästi siis laite ja/tai ohjelmistoversio kohtaista. Oletteko ladanneet uusimmat päivitykset?

Androidilla näköjään pelaa mutta iOS:lla ei, mikä ärsyttää koska käytän Androidia vain silloin kun on pakko.

Vierailija
14/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-43 kirjoitti:

Mä en viittis edes kännyllä olla missään keskustelupalstoilla. Läppärillä näkee paremmin. Näössä ei ole mitään vikaa, vaan parempi katsella isosta ruudusta ja näppäilyt hoituu paremmin paksusormisella ihmisellä. Ei tule tyylin... kävinb eilemb syöämässä hampurgilaisen.

Mulla ei oo ollu läppäriä enää vuosikausiin, tabletti riittää hyvin ja on mun mielestä paljon kätevämpi :) paitsi tietty tällä palstalla nykyään.

Vierailija
15/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä voi tykätä enää. Mulla uusi puhelin mutta vanha versio oli paljon parempi.

Vierailija
16/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Androidilla näköjään pelaa mutta iOS:lla ei, mikä ärsyttää koska käytän Androidia vain silloin kun on pakko.

Itselläni ei androidilla pelannut, kokeilin chromella ja firefoxilla. Karmeat viekkarit iski kun ei päässyt provoamaan tänne :/

Vierailija
17/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Puhelimella LG ainakin pomppii koko ajan alkuun kun lukee eteenpäin viestejä.

Vierailija
18/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl Iltiksenkin toimari näitä lukee! Ottais nyt jo onkees kun jo ainakin sadas valitus!

Eikös täällä vähän joka ketjussa käy valvonta. Luulisi ny lukevan muutakin kuin niitä pahoja sanoja. .

Vierailija
19/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tabletilla ok, puhelimella ei. Molemmat Samsung. Android + Chrome. Puhelimessa ei näy peukutuksia. Täytyypä kokeilla Firefoxia tuolla puhelimella.

Vierailija
20/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m-43 kirjoitti:

Mulla ei oo ollu läppäriä enää vuosikausiin, tabletti riittää hyvin ja on mun mielestä paljon kätevämpi :) paitsi tietty tällä palstalla nykyään.

Tykkään enempi näppäimistöstä (oldschool)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan