Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka jaksaa kuunnella jotain podcasteja? Kertokaa

Vierailija
29.01.2019 |

Annoin juuri kertoa itselleni, että podcastit on kuuminta hottia kuluttajamarkkinoinnissa. Olen tainnut muutaman kerran kuunnella Ronja Salmen Ylelle tekemää podcastia ja n. 15 sekuntia Lindan ja Alexan Nonsense podcastia, kunnes sain tarpeekseni.

Luin muoti- ja lifestylelogeja silloin kun ne vielä olivat juttu ja olen altistunut jonkun verran Instagramin kautta tulevalle mainonnalle (koska kauniit kuvat) mutta ei tulisi mieleenkään kuunnella jotain yhden tai kahden semijulkkiksen höpinätuokiota, jossa vielä yritetään myydä jotain. Olenko jo dinosaurus? Onko podcastit tarkoitettu nuoremmalle väestölle?

Mitä podcasteja kuuntelette ja miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuunnellut erittäin hyvillä mielin Suomen suosituinta podcastia, noin viikon radiota, kaverin puolesta kyselen -podcastia ja isokolmonen podcastia. Sekä tietty kaikki radio sodomat ja auta Anttia!

Vielä kun sais jonkun Julmahuvi-tyyppisen töräyksen kuunteluversiona.

Jari Sarasvuo on kuuntelumäärien perusteella tuplasti suositumpi kuin Noin viikon radio, sen voi helposti tarkistaa Areenan sivuilta.

Ei kirjoittaja väittänyt niin vaan se on podcastin nimi: https://play.acast.com/s/suomensuosituinpodcast

Vierailija
22/23 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen Maailmanpolitiikan arkipäivää on viimeisiä laadukkaita Ylen ohjelmia. Kuuntelen joka jakson, suosittelen lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen Maailmanpolitiikan arkipäivää on viimeisiä laadukkaita Ylen ohjelmia. Kuuntelen joka jakson, suosittelen lämpimästi.

Se on kyllä hyvä!