Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies sanoo naisten palkitsevan miehiä käytöksestä, jota naiset väittävät paheksuvansa?

Vierailija
29.01.2019 |

Edellinen ketju aiheesta oli näköjään poistettu. Ihmetyttää ajatus _palkitsemisesta_.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku Matti rakastuu Mirjaan ja alkaa seurustella hänen kanssaan eikä minun kanssani, niin Mattiko siis palkitsee Mirjan jostain tietynlaisesta käytöksestä?

Vai eivätkö miehet palkitse naisia käytöksestä?

Vierailija
42/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen "ihmissuhde on palkintojenjako" -miehistä niin että ovat kuin koiria. Tuijottavat pää kallellaan viisaan näköisenä mutta eivät ymmärrä sanaakaan siitä mitä ihmiset puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluisa "kiltti", ilmeisesti.

Vierailija
44/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen "ihmissuhde on palkintojenjako" -miehistä niin että ovat kuin koiria. Tuijottavat pää kallellaan viisaan näköisenä mutta eivät ymmärrä sanaakaan siitä mitä ihmiset puhuu.

Vaihda sana "ihmissuhde" seksisuhteeksi, niin ymmärrät paremmin.

Vierailija
45/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun on mieheiä jotka sanovat olevan ihan omakohtaista todistaneet naisten toimintaa niin ihan mielenkiinnosta mitä nämä naiset ovat sanoneet eli millaisia miehiä halunneet seksiin ja sitten millaisten kanssa sitä harrastaneet?

Vierailija
46/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supliikilla ja ulkonäöllä kirjoitti:

Ainakin minä olin nuorena sellainen. Naisten nettilistojen mukaan ei olisi saanut ryypätä, polttaa, bilettää, olisi pitänyt haluta vakiintua, lapsia jne. Olin kaikkien toivelistojen vastakohta ja silti naisia riitti niin yhdenyön- kuin pidempiikin suhteisiin.

No, niinhän miehetkin sanovat että hätätilassa kelpaa vaikka millainen kuvatus. Fakta on että hyviä miehiä ei riitä kaikille. Ei läheskään. Huonot miehet kelpaavat kun hyviä ei ole saatavilla, jos miehen haluaa. Miehen itserakkaus yleensä suojelee miestä ymmärtämästä sitä, että hän on hätäratkaisu.

Periaatteessa ei riittäisikään, mutta reaalitilanteessa riittää, koska niin moni nainen valitsee huonon miehen. Hyviä ja vapaita miehiä kyllä löytyy kunhan tinkii ulkonäöstä ja vastaavista seikoista

ohis

Vierailija
47/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhde se on seksisuhdekin, vaikka lyhytkin.

Vierailija
48/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olin nuorena sellainen. Naisten nettilistojen mukaan ei olisi saanut ryypätä, polttaa, bilettää, olisi pitänyt haluta vakiintua, lapsia jne. Olin kaikkien toivelistojen vastakohta ja silti naisia riitti niin yhdenyön- kuin pidempiikin suhteisiin.

No, niinhän miehetkin sanovat että hätätilassa kelpaa vaikka millainen kuvatus. Fakta on että hyviä miehiä ei riitä kaikille. Ei läheskään. Huonot miehet kelpaavat kun hyviä ei ole saatavilla, jos miehen haluaa. Miehen itserakkaus yleensä suojelee miestä ymmärtämästä sitä, että hän on hätäratkaisu.

Periaatteessa ei riittäisikään, mutta reaalitilanteessa riittää, koska niin moni nainen valitsee huonon miehen. Hyviä ja vapaita miehiä kyllä löytyy kunhan tinkii ulkonäöstä ja vastaavista seikoista

ohis

Määrittele hyvä mies.

Vierailija
49/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Määrittele hyvä mies.

Sellainen joka ei jatkuvasti huomauttele siitä että on kiltti.

Vierailija
50/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka näkee naiset vain palkintoina ja hyödykkeinä, ei tasavertaisina ihmisinä. Jokseenkin sairas ajatusmaailma.

Itse ilmiötä josta valitetaan en kiistä, mutta palkitsemisesta puhuminen on kieroutunutta.

Vierailija
51/51 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmetelen kyllä hieman tästä ristiriidasta jankuttamista. Ei paheksuminen ja arvostaminen kulje välttämättä käsi kädessä seksuaalisen halun kanssa, nämä ovat eri asioita. Kyllähän monet miehetkin halveksivat kevytkenkäisiä naisia ja harrastavat silti näiden kanssa seksiä. Ei seksi ole mikään arvostuksen mittari.