Millainen mies sanoo naisten palkitsevan miehiä käytöksestä, jota naiset väittävät paheksuvansa?
Edellinen ketju aiheesta oli näköjään poistettu. Ihmetyttää ajatus _palkitsemisesta_.
Kommentit (51)
456456 kirjoitti:
Tuo on aika monen miehen kokemus elämässä. Etenkin nuorena nämä häntäheikit ovat ne, jotka keräävät naisilta kaikki palkinnot. Osin ehkä naisten tajuamatta, mutta kuitenkin. Ihan sama se on sille, jolle jää tyhjä käteen siinä vieressä. Aikuisempina naiset sitten alkavat olla tarkempia siitä, kenelle palkintojaan jakavat, mutta osaa vieläkin kusetetaan ja siinä vaiheessa nämä hiljaisemmat jampat ovat jo 30-vuotiaita neitsyitä joiden on pirun vaikea päästä enää oikealle uralle naisten kanssa.
Mitä ihmeen palkintoja?
Vierailija kirjoitti:
456456 kirjoitti:
Tuo on aika monen miehen kokemus elämässä. Etenkin nuorena nämä häntäheikit ovat ne, jotka keräävät naisilta kaikki palkinnot. Osin ehkä naisten tajuamatta, mutta kuitenkin. Ihan sama se on sille, jolle jää tyhjä käteen siinä vieressä. Aikuisempina naiset sitten alkavat olla tarkempia siitä, kenelle palkintojaan jakavat, mutta osaa vieläkin kusetetaan ja siinä vaiheessa nämä hiljaisemmat jampat ovat jo 30-vuotiaita neitsyitä joiden on pirun vaikea päästä enää oikealle uralle naisten kanssa.
Mitä ihmeen palkintoja?
Sex Trophy 2019
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
"Sä voit puhuu mitä vaan, mut teot ne lasketaan."
Kenen teot? En ole eläissäni harrastanut yhtä ainoaa kertaa irtosuhteita. Olen naimissa täysin uskollisesti kunnollisen hyvän miehen kanssa. Kaltaisiani naisia on vaikka kuinka paljon. Miten ihmeessä minun puheisiini liittyy yhtään millään tavalla se, mitä joku täysin erillinen ihminen tekee?
Näissä ’fiksuissa’ miehissä on se bugi, että eivät ole vielä tajunneet, ettei ole ’naisia’ vaan yksittäisiä ihmisyksilöitä.
No miten ihmeessä tämä palsta sitten tietää miten "naiset" panostavat elämässä enemmään tyyliin kaikkeen mahdolliseen kuin "miehet", jotka eivät tee mitään. On myös miesflunssaa, ja miestiesmitä.
Virallinen palstatotuus on se, että naiset ovat aina yksilöitä, kun se on eduksi. Mutta ans olla jos halutaan kunniaa kokonaisena sukupuolen massana, tai vastaavasti syyllistää toista sukupuolta -se onkin ihan fine monille.
Taas sorrut samaan virheeseen. Minä en puhu miesflunssasta, eikä moni muukaan nainen puhu, vaikka tiedän, että joku muu kyllä puhuukin. Enkä syyllistä kokonaisia sukupuolia yhtään mistään. Naiset ovat yksilöitä kuten miehetkin. Ei ole mitään asiaa, mistä voisi sanoa ’naiset’ ja ’miehet’ paitsi ehkä jostain pissavälineitten rakenteista puhuttaessa. Ja siinäkin löytyy yksilöllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mies, mutta seurasin kerran vierestä ku yks nuori sälli kävi koko porukan sinkkunaiset läpi kerta kerran jälkeen. Jokaiselle sama luritus, mutta jokaisella odotus siitä "juuri minä olen hänelle jotain muuta". Ja ihan perus naisia ja tyttöjä oli kyseessä. Ei kiinnostanut miten kaverille/kollegalle kävi just hetki sitten. Jokseenkin kokonaisuudessaan hyvin epämääräinen kuvio, mut joo... Kyllähän tuollaista tapahtuu. Ymmärrän hyvin miestä, joka väittää tuollaista. Todennäköisesti on nähnyt saman kuin minäkin. Halutaan mukamas jotain, mutta valitaan tietoisesti jotain ihan muuhun lopputulokseen johtavaa...
Tuo on osittain totta, tunnistan kyllä ilmiön. Toisaalta en tiedä yhtäkään fiksua miestä jonka ympärillä ei pyörisi naisia.
Semmoinen joka ymmärtää miten asiat on.
Vierailija kirjoitti:
456456 kirjoitti:
Mitä ihmeen palkintoja?
Niinpä. Se mikä on normaaleille ihmisille seurustelu tai parisuhde tai tyttö-tai poikaystävä, on näille palkintojenjako. Ilmeisesti sitten siitä kiltteydestä odottavat palkinnon saavansa. En usko että näitä on mitenkään mahdollista saada ymmärtämään millä tavalla heillä on päässä vikaa. Kun ongelma on neurologian tasolla, jotain tuikitärkeitä palikoita puuttuu kokonaan.
Supliikilla ja ulkonäöllä kirjoitti:
Ainakin minä olin nuorena sellainen. Naisten nettilistojen mukaan ei olisi saanut ryypätä, polttaa, bilettää, olisi pitänyt haluta vakiintua, lapsia jne. Olin kaikkien toivelistojen vastakohta ja silti naisia riitti niin yhdenyön- kuin pidempiikin suhteisiin.
Minä taas olin vastakohta. Naiset aina pakkien yhteydessä tai muuten sanoivat miten joku saa musta fiksun ja ihanan miehen itselleen. Taitaa tämä "joku" jäädä yhtä mysteeriksi kuin palvelutalon työvuorolistan "sh"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mies, mutta seurasin kerran vierestä ku yks nuori sälli kävi koko porukan sinkkunaiset läpi kerta kerran jälkeen. Jokaiselle sama luritus, mutta jokaisella odotus siitä "juuri minä olen hänelle jotain muuta". Ja ihan perus naisia ja tyttöjä oli kyseessä. Ei kiinnostanut miten kaverille/kollegalle kävi just hetki sitten. Jokseenkin kokonaisuudessaan hyvin epämääräinen kuvio, mut joo... Kyllähän tuollaista tapahtuu. Ymmärrän hyvin miestä, joka väittää tuollaista. Todennäköisesti on nähnyt saman kuin minäkin. Halutaan mukamas jotain, mutta valitaan tietoisesti jotain ihan muuhun lopputulokseen johtavaa...
Tuo on osittain totta, tunnistan kyllä ilmiön. Toisaalta en tiedä yhtäkään fiksua miestä jonka ympärillä ei pyörisi naisia.
Et taida paljoa yliopistolla pyöriä
eri
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hieman outoa keskustelua. Olen jo päälle nelikymppinen mies, ja ilmeisesti aika kokematon naisten suhteen, kun en oikein ikinä ole tällaista ilmiötä havainnut. Tiedän kyllä että joillakin elinkautisvangeilla riittää aina naisia, mutta siinä on kai kyse ihan marginaali-ilmiöstä, joka koskee vain joitakin satoja miehiä ja naisia koko Suomessa.
Ainoa asia jossa ole joskus huomannut että naisten teot ja puheet eivät kohtaa on tuo irtoseksin harrastaminen. Se on sinällään ymmärrettävää, koska kyllä minäkin nuorempana välttelin sanomasta sitä ääneen että sellaista on tullut tehtyä. Nykyään olen enemmän oma rehellinen itseni, kuten myös suurin osa naisista.
Olen nainen, joka ei ole koskaan harrastanutirtoseksiä enkä aio harrastaa. Seksistä sen sijaan pidän paljon, mutta en kykene seksiin tuntemattoman kanssa.
Nuo "palkinnonodottelijat" ovat yleensä sellaisia miehiä joilla on itsellään joku perusteellisen tarkka käsitys siitä mitä nainen haluaa, eikä minkäänlaista halua edes selvittää yksittäisen naisen kohdalla mitä juuri hän haluaa.
Saattavat naisen asunnolle tullessaan ensimmäiseksi imuroida lattian mitään kysymättä, vaikka se olisi juuri eilen imuroitu ja ihan siisti. Ja sitten brassailla loppuillan sillä kuinka eivät ole sellaisia miehiä jotka paneksii ympäriinsä. Sitten olettavat naisen rakastuvan häneen.
Nuo miehet eivät oikeasti mitenkään eroa heistä jotka kehuskelevat isolla kyrvällään ja sillä montako naista ovat kaataneet, vaikka itse kuvittelevat olevansa juuri heidän yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
"Sä voit puhuu mitä vaan, mut teot ne lasketaan."
Kenen teot? En ole eläissäni harrastanut yhtä ainoaa kertaa irtosuhteita. Olen naimissa täysin uskollisesti kunnollisen hyvän miehen kanssa. Kaltaisiani naisia on vaikka kuinka paljon. Miten ihmeessä minun puheisiini liittyy yhtään millään tavalla se, mitä joku täysin erillinen ihminen tekee?
Näissä ’fiksuissa’ miehissä on se bugi, että eivät ole vielä tajunneet, ettei ole ’naisia’ vaan yksittäisiä ihmisyksilöitä.
Uniikit lumihiutaleet eivät ole vielä tajunneet, että muodostavat yhdessä ryhmän, jonka enemmistö käyttäytyy ennalta-arvattavalla tavalla.
Ainakin minä olin nuorena sellainen. Naisten nettilistojen mukaan ei olisi saanut ryypätä, polttaa, bilettää, olisi pitänyt haluta vakiintua, lapsia jne. Olin kaikkien toivelistojen vastakohta ja silti naisia riitti niin yhdenyön- kuin pidempiikin suhteisiin.
No, niinhän miehetkin sanovat että hätätilassa kelpaa vaikka millainen kuvatus. Fakta on että hyviä miehiä ei riitä kaikille. Ei läheskään. Huonot miehet kelpaavat kun hyviä ei ole saatavilla, jos miehen haluaa. Miehen itserakkaus yleensä suojelee miestä ymmärtämästä sitä, että hän on hätäratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hieman outoa keskustelua. Olen jo päälle nelikymppinen mies, ja ilmeisesti aika kokematon naisten suhteen, kun en oikein ikinä ole tällaista ilmiötä havainnut. Tiedän kyllä että joillakin elinkautisvangeilla riittää aina naisia, mutta siinä on kai kyse ihan marginaali-ilmiöstä, joka koskee vain joitakin satoja miehiä ja naisia koko Suomessa.
Ainoa asia jossa ole joskus huomannut että naisten teot ja puheet eivät kohtaa on tuo irtoseksin harrastaminen. Se on sinällään ymmärrettävää, koska kyllä minäkin nuorempana välttelin sanomasta sitä ääneen että sellaista on tullut tehtyä. Nykyään olen enemmän oma rehellinen itseni, kuten myös suurin osa naisista.
Miten suhtaudut naisiin jotka ottavat keskustelussa esiin miesten taipumuksen tehdä elinkautiseen johtavia rikoksia? Nehän ovat melkein kaikki miehiä. Ne rikokset ovat pikku hiukkasen pahempia kuin pelkkä rikollisen kanssa seurustelu. Joten siis: mitä arvelet naisesta joka syyttää miessukupuolta rikollisuudesta? Olet tällaisen naisen miespuolinen vastine. Vaikka sanot että kyse on marginaali-ilmiöstä, otit sen kuitenkin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut naisiin jotka ottavat keskustelussa esiin miesten taipumuksen tehdä elinkautiseen johtavia rikoksia? Nehän ovat melkein kaikki miehiä. Ne rikokset ovat pikku hiukkasen pahempia kuin pelkkä rikollisen kanssa seurustelu. Joten siis: mitä arvelet naisesta joka syyttää miessukupuolta rikollisuudesta? Olet tällaisen naisen miespuolinen vastine. Vaikka sanot että kyse on marginaali-ilmiöstä, otit sen kuitenkin esiin.
No en suhtaudu heihin millään tavalla. Saavat minun puolestani keskustella jos asiantuntemusta on.
Vierailija kirjoitti:
No, niinhän miehetkin sanovat että hätätilassa kelpaa vaikka millainen kuvatus. Fakta on että hyviä miehiä ei riitä kaikille. Ei läheskään. Huonot miehet kelpaavat kun hyviä ei ole saatavilla, jos miehen haluaa. Miehen itserakkaus yleensä suojelee miestä ymmärtämästä sitä, että hän on hätäratkaisu.
Ei vaan hätäpalkinto.
Naiset ovat massaa ja vastaavat kollektiivisesti kaikkien naisien toimista vaikka omia kokemuksia ei olisikaan? Miehistä taas löytyy variaatiota, ainakin nämä kaksi pääluokkaa ne jotka ovat mamman unelmapoikia ja sitten ne toiset?
Miksi edes yritän ymmärtää näin yksinkertaisia ajatusmalleja? Senkin ajan voi käyttää paremmin.
Lähden vuoteeseen nukkumatin kainaloon, kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat massaa ja vastaavat kollektiivisesti kaikkien naisien toimista vaikka omia kokemuksia ei olisikaan? Miehistä taas löytyy variaatiota, ainakin nämä kaksi pääluokkaa ne jotka ovat mamman unelmapoikia ja sitten ne toiset?
Miksi edes yritän ymmärtää näin yksinkertaisia ajatusmalleja? Senkin ajan voi käyttää paremmin.
Lähden vuoteeseen nukkumatin kainaloon, kauniita unia.
Nukkumatti vaan heittelee hiekkaa toisten silmiin ja sitten naiset palkitsevat hänet ottamalla yöksi kainaloon. On se niin väärin.
En kyllä tunne tuollaisia miehiä jotka noin ajattelevat. Mistähän niitäkin olette löytäneet?
Siis onko tässä kyse vain irtoseksistä? Sehän on ihan täysin eri asia jos puhuu mitä haluaa ihmiseltä jonka kanssa on parisuhteessa ja ketä käy kertakaikkisesti panemassa. Ei ihme jos hämmentää jos näiden eroa ei tajua.