Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aaltoa pyydettiin Daruden lavashowhun!

Vierailija
29.01.2019 |

Vahvistamattoman huhun mukaan, mikä on lähtöisin manageri-Meriltä, Saaraa on pyydetty luistelemaan Daruden lavahowssa siten, että hän tekee näyttäviä piruetteja Daruden edessä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee ihana Saara! <3

Vierailija
22/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja mä olin silleen, ett apua, ihanx totta..."  Nauraa Saara the Sunin haastattelussa.

Tapaittes. Jos tää on parasta mihin sä pystyt, sä et ansaitse samaa ilmaa kuin me muut.

Olet säälittävä, yksinäinen rnkkari, joka itkee yksiössään omaa luuserielämäänsä.

Olet ilmeisesti oppinut uutta muka-raivokasta uhoa. Yksinäinen trolli yrittää pitää meteliä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko vihdoin nähtäisi kosinta ja häät euroviisuissa? Toinen vaihtoehto kuulemma benjihyppytasanteella ennen yhteishyppyä.

Häät on peruttu, koska on hirvittävä kiire koko ajan. Rekkamies painaa menemään lippis vinossa eikä tajua, että mitään häitä ei ole koskaan edes tulossa, koska Saaran suvun uskonnollisuus muodostaa suurimman esteen. Hups. Tämähän on tabu aihe mistä ei saa puhua.

Vierailija
24/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa. Mä juhlin jo täysillä Suomen viisuvoittoa, on kuoharia ja sipsejä.

Pitää juhlia nyt, koska huono kisa saattaa pilata hyvät juhlat tänäkin vuonna.

Viime vuonna Saara sanoi Hesarin haastattelussa ennen viisuja, että hänellä on lavashow, jollaista Eurooppa ei ole ennen nähnyt, jotain aivan upeaa. No oikeassa oli, oli ennennäkemättömän ....huono.

Nyt on esiintyjä samaa tasoa. Hyvin menee.

Vierailija
25/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin siellä esiintyy vaihteeksi nohevan KOMEITA äijiä,eikä mitään tosipipertäjiä ja temppu-jonneja(tuiskuli/roobin),eli "miespuolisia"Saara Aaltoja,hahhahhah!!

Vierailija
26/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja mä olin silleen, ett apua, ihanx totta..."  Nauraa Saara the Sunin haastattelussa.

Tapaittes. Jos tää on parasta mihin sä pystyt, sä et ansaitse samaa ilmaa kuin me muut.

Olet säälittävä, yksinäinen rnkkari, joka itkee yksiössään omaa luuserielämäänsä.

Koitas ryhdistäytyä ja pese suusi lipeällä.

Vierailija
27/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saara aalto ja superfani on mustaa pa***a!

Vierailija
28/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja Hunksitkin tulee mukaan lavashowhun, jotta ei tarvitse katsella pelkkää Saaraa. Ylen toimittaja justiin soitti mulle luottamuksellisesti ja kertoi. Luvassa kaikkien aikojen energisin ja raflaavin Euroviisu-lavashow. Päivystän jo nyt television edessä kuola valuen :D

Vierailija
29/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaakohan Saara taustoja, luonnollisestikin pääalaspäin ja ylösalaisin ennen näkemättömällä tavalla.

Vierailija
30/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tottakai ne jäädyttää sen euroviisulavan just suomen esityksen ajaksi ja sulattavat sitten seuraavalle esiintyjälle

Eikö Evgeny Plushenko luistellut Dima Bilanin esityksessä? Muistaako kukaan, miten asia oli järjestetty+

Vierailija
31/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiiiiiiiiii! Vituiks menee aina, jos Saara on mukana! Tosin eipä tuolta Darudelta odota yhtään mitään.

Vierailija
32/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se Saara jo vallata seuraavan maan tosi-tv-ohjelmat... Vaikka joku Turkki tai Venezuela...

Vierailija
33/33 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää dää dägä dägä dägä dää dägä dägä dää dägä dägä dägä dää 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän