Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jatkuvasti valittavat kun huulet rohtuvat, mutta siitä huolimatta vain käyttävät huulirasvaa

Vierailija
29.01.2019 |

joiden vuoksi ne huulet juuri rohtuvat.
Tunnen yhden tällaisen ihmisen, moinen tyhmyys ärsyttää.

Huulirasva on suuri kusetus, mitä enemmän käytät, sen enemmän huulesi rohtuvat ja sen enemmän ostat lisää huulirasvaa. Se on loputon kierre.
Mutta siinäpä ostatte, älkää sitten valittako rohtuneista huulista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä huulia sitten tulisi hoitaa? Kun ovat niin kuivat että halkeilevat, hilseilevät ja rupeutuvat?

Vierailija
2/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä huulia sitten tulisi hoitaa? Kun ovat niin kuivat että halkeilevat, hilseilevät ja rupeutuvat?

Ei mitenkään. Kyllä ne päässä pysyvät hoitamattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ....on se hienoa että aina joku tietää paremmin. Nuorena ja tyhmänä uskoin näitä jotka väittää että huulirasva kuivattaa. Yli viikon kestin ilman kunnes huulet valui verta ja paranemisen kanssa kesti todella kauan. Että sellasta.

Vierailija
4/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole nyt ensin vaikka kk ilman huulirasvaa, katso onko enää ongelmia huulten kanssa, veikkaanpa ettei.

Vierailija
5/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet huulirasvat aiheuttavat riippuvuutta. ( Blistex oli yksi pahimmista ainakin minulla, kun nuorena kokeilin. Meni monta tuubia huomata,  että huulet vaativat sitä kokoajan lisää, jos käytön aloittaa).

Sensijaan lanoliinivoide ja vaseliini suojaavat huulia ihan oikeasti, kun niitä käyttää ennalta ehkäisevästi  esim. juuri ennen ulkoilua. Huulet eivät ala vaatimaan niitä lisää. Minä tosin käytän nykyisin vain laadukasta hoitavaa huulipunaa, joka myös suojaa huulia.

Vierailija
6/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt huulirasvaa mutta ei kyllä huulissa ole ollut mitään vikaakaan.

Vierailija
7/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia ilman mutta tämän talven pakkanen ja kuiva huoneilma saivat huulet vuotamaan verta. Ihan hyvin kyllä joku apteekin huulivoide auttoi, nyt olen ollut taas ilman kun huulet paranivat.

Vierailija
8/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, päteekö tämä muuhunkin ihon rasvaamiseen?

Vierailija
9/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän huulirasvaa vasta kun huulet rohtuvat itsestää, rasvoilla paranevat nopeasti. Näin muutama kerta vuodessa. Eli mulla huulirasva auttaa.

Vierailija
10/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää luonnollisia rasvoja joissa ei ole niitä aineita jotka oikeasti saa kierteen aikaiseksi.

Itsellä on ollut ongelma juuri kuivat huulet ja lopetin perus rasvojen oston ja nykyään vain ekojuttuja käytän.

En voi mainostaa hyvää tuotetta sillä sitä ei ikävä kyllä saa Suomesta, mutta kokeilla voisitte itse mikä sopii

Vierailija
11/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan huulirasvaa itselleni vasta sitten kun huuleni ovat jo kipeät. Huulirasva ei siis minun kohdallani ole syynä huuliongelmiin. Mutta en käytä tuohon tarkoitukseen niitä kiinteitä puikkohuulirasvoja, koska ne eivät auta. Minulle ovat auttaneet nestemäiset huulivoiteet, kuten Blistex Lip Relief Cream, apteekin Bepanthol huulivoide ja äitiyspakkauksen lanoliini, jota en nänneihin tarvinnutkaan.

Mutta en tarvitse noita nestemäisiä huulivoiteita läheskään niin usein kuin mitä ihmiset näyttävät niitä puikkohuulirasvoja käyttävän. Huuliini tulee ongelmia lähinnä talvipakkasilla, nuhassa tai Roaccutan-kuurilla.

Vierailija
12/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, päteekö tämä muuhunkin ihon rasvaamiseen?

Niinpä. Ja shampoon käyttö rasvoittaa hiukset, jne.

Olen ollut huulirasva-addikti kersasta asti, enkä aio lopettaa, kuivat ja rohtuneet huulet ovat helkkarin inhottavat.

Vierailija
14/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepantheniä huuliin vaan ja menoks. 

Vierailija
15/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Lukkosulassahan on tunnetusti mukana myös vettä (joka jäädyttää lukon uudestaan kun haihtuvat aineet ovat suhahtaneet sieltä vek), mutta olisiko huulirasvassa samansuuntaista ilmiötä...

Vierailija
16/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori kuivat rohtuneet huulet hankaamalla niitä sokeripalalla. Rasvaa sitten Bepanthenilla (se vaaleanpunaraitainen huulivoide), kunnes huulet ovat parantuneet. Älä ala enää huulirasvakierrettä!

Vierailija
17/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlaisella ruokavaliolla ei huulet rohdu.

Vierailija
18/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää luonnollisia rasvoja joissa ei ole niitä aineita jotka oikeasti saa kierteen aikaiseksi.

Itsellä on ollut ongelma juuri kuivat huulet ja lopetin perus rasvojen oston ja nykyään vain ekojuttuja käytän.

En voi mainostaa hyvää tuotetta sillä sitä ei ikävä kyllä saa Suomesta, mutta kokeilla voisitte itse mikä sopii

Olen kokeillut. Minulla ei auttanut halkeileviin huuliin kaakaovoi, jojobaöljy, kookosöljy, oliiviöljy eikä mitkään ekokaupan huulirasvat. Ne saivat aikaan vain sen, että huuleni tuntuivat pintarasvaisilta mutta syväkuivilta. Lanoliini sen sijaan on ihan auttanut halkeilevia huuliani, mutta äitiyspakkauksesta ilmaiseksi saatu loppui jo enkä raaski ostaa omilla rahoillani kallista uutta.

Vierailija
19/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan huulirasvaa, joten käytän sitä vaan äärimmäisessä hädässä. Huulet on tosi kuivat näin talvisaikaan, vaikka laitan huulirasvaa/bepanthenia tms. huuliini yöksi ehkä kerran kuukaudessa.

Vierailija
20/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim arganöljy ja kookosöljy ovat loistavia kosteuttajia huulille ilman turhia kemikaaleja. Levitä iltaisin nukkumaan mennessä huuliin niin huulet pysyvät pehmeinä ympäri vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän