Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu työttömänä, melkoisen mahdotonta.

Vierailija
29.01.2019 |

Kyllä on miesten kiinnostus loppunut kuullessaan työttömyydestäni. Tietysti haen töitä, mutta eihän se mikään itsestäänselvyys ole, että kaikilla on työpaikka. Olisin erittäin onnellinen saadessani työn. Ammattikoulu käyty kyllä, mutta elämässä ollut murhetta murheen perään ja niistä selviytymiseen on tarvittu terapiaa ja aikaa. En ole aikeissa muuttaa kenenkään kanssa yhteen, enkä muutenkaan sitä perinteistä parisuhdetta ole hakemassa. Olenko todella täysin epäkelpo?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko töitä vai ei, jos ei muuten ole aivan pa. Onko sulla velkaa? Kulutusluottoja? Säästöjä pahanpäivän varalle?

Vierailija
2/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen työttömyys ei ole mikään ongelma saada parisuhdetta. Miehen on.

Itse kavahdan työorientoituneita naisia. Menot tietysti oltava tulojen mukaan työttömälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen työttömyys ei ole mikään ongelma saada parisuhdetta. Miehen on.

Itse kavahdan työorientoituneita naisia. Menot tietysti oltava tulojen mukaan työttömälläkin.

Ap:lla kiinnostusta vie ne murheet ja terapiat, ei pelkästään työttömyys.

Vierailija
4/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et kerta halua perinteistä parisuhdetta niin ongelmasi on siinä eikä työttömyydessä.

Vierailija
5/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian tarve on iso turn off

Vierailija
6/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapian tarve on iso turn off

kuten on myös yksinkertaisuus.

Vierailija
7/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei nykyaikana ole mikään juttu, koska joka toinen on välillä työtön ja taas töissä näinä pätkätyön aikoina. Kunhan ei ole talouttaan kovin pahasti ryssiny, niin työttömyys ei ole mikään turn-off.

Mukavan ihmisen seura  on aina tervetullutta.

Vierailija
8/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys ei nykyaikana ole mikään juttu, koska joka toinen on välillä työtön ja taas töissä näinä pätkätyön aikoina. Kunhan ei ole talouttaan kovin pahasti ryssiny, niin työttömyys ei ole mikään turn-off.

Tämäkin on kaksjakoista, osalla tuntuu olevan ihan vakkarityötä aina, sitten se toinen puoli sumplii pätkätöiden armoilla. Jos itsellä on aina ollut vakkariduunia, ei työttömyydet tunnu niin normaalilta.

Vierailija
9/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous on tullut ryssittyä vuosien saatossa, mutta kuuluuko se asia miehelle jota tapailen?

Vierailija
10/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaistyöttömyys taas on semmoinen, jonka aikana ei kukaan sua halua.

Vierailija
11/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa ettei ole mahdoton yhtälö edes miehelle, kunhan ei ole pa ja vaikuttaa tekevän työllistymisen eteen aktiivisesti jotain (esim. työkkärin kurssi käy mainiosti).

Vierailija
12/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin työttömänä kaupungin pajalle. Eka osotti kiinnostustaan kun olin kuukauden ollut siellä. No se meni puihin mutta toinen tarttu hihaan samalla viikolla kun olin edellisestä päässyt. Kolmas alko piirittämään välittömästi kun huomas että toinen on kiinnostunut :D Oon kuullut heiltä että siellä oli muitakin ihastunut niin toimivat ripeästi. Pajalla itseasissa suurin osa naisista oli varattuja eli väittäisin että ei se työttömyys ole este.

Mä ainakin olin yks hiton prinsessa siellä ja miehet osoitti kiinnostusta päivittäin.

Olen hieno suomalainen työtön nainen.

Vierailija
13/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, syrjäynyt ja aika ylilaiha mies. Ei minua ole kukaan edes koskaan halunnut. Yksinäistä on.

Vierailija
14/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on miesten kiinnostus loppunut kuullessaan työttömyydestäni. Tietysti haen töitä, mutta eihän se mikään itsestäänselvyys ole, että kaikilla on työpaikka. Olisin erittäin onnellinen saadessani työn. Ammattikoulu käyty kyllä, mutta elämässä ollut murhetta murheen perään ja niistä selviytymiseen on tarvittu terapiaa ja aikaa. En ole aikeissa muuttaa kenenkään kanssa yhteen, enkä muutenkaan sitä perinteistä parisuhdetta ole hakemassa. Olenko todella täysin epäkelpo?

Oletko antanut mahdollisuutta työttömälle miehelle? Aivan. Mitä sä etsit jos et parisuhdetta? Helppoja nautintoja? Ota puhelin käteen ja laita kúllikáruselli pyörimään.

Vierailija
15/16 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin työttömänä kaupungin pajalle. Eka osotti kiinnostustaan kun olin kuukauden ollut siellä. No se meni puihin mutta toinen tarttu hihaan samalla viikolla kun olin edellisestä päässyt. Kolmas alko piirittämään välittömästi kun huomas että toinen on kiinnostunut :D Oon kuullut heiltä että siellä oli muitakin ihastunut niin toimivat ripeästi. Pajalla itseasissa suurin osa naisista oli varattuja eli väittäisin että ei se työttömyys ole este.

Mä ainakin olin yks hiton prinsessa siellä ja miehet osoitti kiinnostusta päivittäin.

Näistä naisista moni on on varmasti löytänyt miehensä jo opiskeluaikana tai ollessaan töissä.

Vierailija
16/16 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä suomi just kaipaakin. Samanlaiset linnut yhdessä lentelee. Noilla mt-ongelmia sillai juoppinarkeilla ei ole mitään vaatimuksia ja lyhyestä tapailusta syntyy sitten kolmannen polven työtön. Säälin näitä ihmisiä mutta heille ei tule antaa mahdollisuutta lisääntyä. Ajatelkaa sitä lasta. Kuvottava. Erilliset pakko työt miehille ja naisille!