Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan nähneet lihavaa hammashoitajaa tai hammaslääkäriä?

Vierailija
28.01.2019 |

Havannoin että enpäs ole. Kaikki ovat olleet siroja ja pieniä ihmisiä normaalipainossa.
Ja nuoria pääsääntöisesti. Kun taas tavan tk-lääkärissä ja hoitajassa löytyy kaikenkokoista ja ikäistä. Mistä johtuu moinen erikoisilmiö?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Mutta oletkos sinä nähnyt anorektista kätilöä?

Vierailija
2/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkia tai normaaleja kyllä ovat :) Yksi hoitsu oli vyötärölihva, vissiin oluen aiheuttamaa, vähän ikääkin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne seisovat koko päivän, ei siinä pääse lihomaan.

Vierailija
4/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärin avustaja ainakin on ollut ylipainoinen. Itse suuta hoiteleva hammaslääkäri harvemmin tai koskaan on ollut.

Vierailija
5/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lihava hämmäslääkäri olemassa.

Vierailija
6/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pulskemman olen tavannut, mutta tämä oli jo vanhempi naisihminen ja ns. porukan pomo ilmeisesti. 

Yksi tapaamistani hammaslääkäreistä on ihanan samaistuttava, hän ei todellakaan saarnaa asioista vaan kertoo omien esimerkkiensä voimalla että kuinka kauan syvän reiän paikkauksen jälkeen voi särkeä tms. ja siitä tuleekin mukava fiilis, että hammaslääkäritkin ovat vain ihmisiä. :)

Vierailija
7/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on tullut nähtyä

Vierailija
8/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut asiakkaana sellaisella kerran, Turussa yksityisellä hml-asemalla. Oli jotenkin tosi vaivaannuttavaa kun hammaslääkärin valtavat rinnat vähän väliä osuivat minuun johonkin kohtaan.

Vierailija
9/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt yhtäkään lihavaa hoitajaa akuutilla puolella? Itse olen tehnyt havainnon, että hoitsut akuutilla paljon hoikempia ja paremmassa kunnossa (miehet ja naiset) kuin ei akuutilla. Huomaa ettei ole paljoa aikaa pullan syönnillä.

Vierailija
10/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen Lahden kaupungin suukirurgi oli ihan jäätävä tankki. Ihan teurastaja! Ja kivasti kommentoi potilaalle että "sitä ollaan alipainoisia ja tullaan tänne pyörtyilemään". No, en pyörtynyt mutta helvettiä oli.

Vierailija
11/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se työ vie jotenkin tehokkaasti ruokahalua? 😂

Vierailija
12/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan nähneet lihavaa hammaskeiju?

Vierailija
13/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen pointti. Kun näkee mitä sokeripaska on tehnyt hampaille, ei ole töiden jälkeen kotona himoa mutustella irtokarkkeja ja sipsejä sekä popcorneja ;D

Harva asia itseäkään motivoi pysymyään poissa karkkihyllyiltä, kuin muistella hammaslääkärissä käyntiä.

Vierailija
14/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt yhtäkään lihavaa hoitajaa akuutilla puolella? Itse olen tehnyt havainnon, että hoitsut akuutilla paljon hoikempia ja paremmassa kunnossa (miehet ja naiset) kuin ei akuutilla. Huomaa ettei ole paljoa aikaa pullan syönnillä.

Tuolla hoivakodissa missä omainen, niin ainakin siellä tosi hoikkia kaikki hoitajat. Eikä se mikään akuutti paikka ole.

Vierailija
15/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ku tonkii ihmisten hammasvälejä, ruoan tähteitä, haisevia hengityksiä jne. Niin pysyy kyllä ruokahalu varmasti kaukana😂😂

Vierailija
16/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja teininä asioin hammaslääkärillä joka oli lihava lyhyt nainen. Oli muuten pätevin hammaslääkäri joka minulla on koskaan ollut.

Vierailija
17/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilppariferritiinit kohdillaan niillä.muuten nekin lihois heti ja tukka  menis kirkkaan punaiseksi tai violetiksi.

Vierailija
18/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hammashoitaja, pituus 161 cm paino 103 kg joten peilistä näkyy lihava hammashoitaja...

Vierailija
19/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla hoivakodissa missä omainen, niin ainakin siellä tosi hoikkia kaikki hoitajat. Eikä se mikään akuutti paikka ole.

Minä olen päivystyksessä töissä ja siellä suurin osa keski-ikäisistä hoitajista on ylipainoisia, ehkä semmoisia ihan valtavan lihavia on tavallista vähemmän, mutta ei heitä hoitajissa muutenkaan taida paljoa olla, kun ei polvet ja selkä kestä töissä. Aktiivisia urheilijoita meillä on useita, ensin ajattelin, että tavallista enemmän, mutta kun huomioi sen, että meillä on henkilökuntaa paljon enemmän, kuin keskimääräisellä polilla tai vuodeosastolla, niin ei tuo pidäkään paikkaansa. Taidan päätyä siihen, että ihan keskivertohoitajia taitaa olla. Jos te vaikka katsotte tuota "Elossa 24 h", niin siitä ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä, kun linssiluteiksi päätyvät ne, jotka siitä tykkäävät.

Vierailija
20/28 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajilla on yleensä hyvä kunto. Mä olen pitkä ja lihava. Varmaan piereskelisim.

Eih, musta ei ole hoitajaksi eikä lääkäriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi