Elokuvan tai tv-sarjan pari joilla mielestäsi ihanin romanssi?
Mielellään sellaisia, joiden rakastumista saa seurata sarjan tai leffan edetessä, ei siis ns. vanhoja pareja.
Kommentit (40)
Minun lempiparit taitaa olla niitä, joille ei onnea lopulta suoda. Ehkä pidän sitten saavuttamattoman perään haikailua romanttisena...
Angela Chase ja Jordan Catalano sarjasta My so called life.
Buffy ja Spike Buffy vampyyrintappajasta.
Näistä seuraavista on tehty elokuvatkin, mutta itse pidän kirjoista enemmän joten:
Tähtiin kirjoitettu virhe -kirjan pääpari.
Sinä päivänä -kirjan pääpari.
Joel ja Maggie Villi Pohjola -sarjasta
Vierailija kirjoitti:
Pekka ja Justiina
Tämä ei ollut sitten mikään vitsi. Pekkahan nuolisi Justiinan puolesta vessanpöntönkin ja vaikka Justiina nalkuttaa useimmiten Pekalle niin tosipaikan tullen Justiin on täysin Pekan puolella kaikella sillä Justiinamaisella energiallaan.
Orjatar oli Offred/ June
Tykkäsin teininä Profiler sarjasta, jos joku muistaa. Rakkaus oli kylläkin yksipuolista, mutta ah niin romanttista jotenki :-D
- Jack & Samantha (Profiler)
- Phantom of the opera & Christine Daaé
- Monk & Holliday (secret agent man)
- Remington Steele & Laura Holt
- Mulder & Scully
Buffy <3 Angel
Wesley <3 Fred — myöhemmin Acathla :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylpeys ja ennakkoluulo!
Kyllä, Elizabeth Bennet ja Mr Darcy
Nimenomaan näyttelijöinä Firth&Ehle, muut ei kelpaa ainakaan mulle. Tykkäsin myös Järki ja Tunteet leffan Mariannen ja Colonel Brandonin may/december romanssista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli kivoja pareja myös muita, mm. Holling ja Shelly sekä Maurice Minnifield ja Barbara. Parhaita sarjoja mitä on ikinä tehty.
BBC North and South-sarjan John Thornton ja Margaret Hale. Richard Armitage on niin kuuma❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli kivoja pareja myös muita, mm. Holling ja Shelly sekä Maurice Minnifield ja Barbara. Parhaita sarjoja mitä on ikinä tehty.
Ai niin ja lyhyellä pinnalla varustettu pariskunta Adam ja Eve :D
The Unfaithul Kohtalokas syrjähyppy 2002
Jadzia Dax ja Worf
Stamets ja Culber
Jackie and Kelso. Nyt niillä on oikeesti jo lapsiakin.
Stranger Thingsin Nancy ja Jonathan
lemmen viemää sarjan alicia ja viktor :)
Pekka ja Justiina