Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensimmäinen päivä uudistetulla palstalla on illassa, mitkä fiilikset?

Vierailija
28.01.2019 |

Minusta ulkoasussa ei vikaa, keskustelu ollut jotenkin kummallista tänään

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin väritöntä ja vaalean harmaata, himmeätä. Olen täällä pöytäkoneella, 23" näyttö.

Vierailija
22/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin olen havainnut, että Vierailija-nimmarit näkyvät vielä himmeämpinä kuin muu teksti, mutta minun nimmarini näkyy mustana. Miksiköhän? Itse en ole sitä tummentanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiililla paska. Koko ajan nakkaa edelliselle sivulle ja hankala selata kun nuolet niin suuret. Paska.

Vierailija
24/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalan herkkä tää swipe-toiminto mobiilissa. en tykkää.

Vierailija
25/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yhtä asiaa olen ihmetellyt todella pitkään: Täällä lähes kaikilla on nimimerkkinä Vierailija, mutta kun minä yritän olla Vierailijana täällä, niin koneelleni tulee ilmoitus, että en voi ottaa sitä, koska se on varattu?? Miten voi olla monta sataa samaa nimmaria? Tuskin täällä jokaisen vierailijan takana on yksi ja sama ihminen, joka on aina eri mieltä jonkun toisen Vierailijan kanssa. Voisiko joku valaista minua, tämähän on Aihe vapaa -ketju, jossa ei ole pakko olla edes nimmaria. Kysyin tätä tänään ylläpidoltakin, vielä en ole saanut vastausta.

Vierailija
26/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsän väritön ja sitten kun on vähän väriä niin se on aina tuota kamalaa pinkkiä.

Joskus tämä myös heittää täysin randomisti edelliselle sivulle.

Vierailija
27/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on kummallista. On tunne, että puhuu kuin olisi jossain umpiossa, puhuu yksin.

Johtuu siitä, koska ei voi enää peukuttaa.

Vierailija
28/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa, ylä- ja alanuolten määrä hyppii edestakas, kun sivua päivittää. Omat nuolitukset häviävät.

Asiallisia viestejä häviää myös ketjuista, vaikeuttaa kommentoimista.

Vierailija
29/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä tuosta swipe toiminnosta. Teoriassa kiva idea, mutta ei toimi käytännössä. Yhdellä kädellä kännykällä selatessa swaippaan koko ajan vahingossa suuntaan tai toiseen ja päädyn väärälle sivulle. Hankalaa. Suurin osa ei sitäpaitsi tunnu ymmärtävän kyseisen toiminnon olemassaoloa, vaan kokee sivujen hyppivän holtittomasti.

Vierailija
30/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä tuosta swipe toiminnosta. Teoriassa kiva idea, mutta ei toimi käytännössä. Yhdellä kädellä kännykällä selatessa swaippaan koko ajan vahingossa suuntaan tai toiseen ja päädyn väärälle sivulle. Hankalaa. Suurin osa ei sitäpaitsi tunnu ymmärtävän kyseisen toiminnon olemassaoloa, vaan kokee sivujen hyppivän holtittomasti.

Vahinko swaippauksia tulee ihan liikaa kännykällä käytettäessä. Eli siis koko ajan. Huomasin, että jos liikuttaa sormea ihan sivun laidassa (melkein näytöstä ulkona) toimii paremmin.

Vierailija
31/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusi ulkoasu on ihan kamala! Palautteena!

Vierailija
32/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee nuo kolme pistettä jonka jälkeen sivu päivittyy enkä oikein ymmärrä miksi niin tapahtuu. Olenko vahingossa painanut jotain vai mitä, mut ne pisteet siis ei ole hyvä.

Miksi pitää aina muutella ja venkslata, eikö voi vaan antaa olla jos kerta toimii?

Vierailija
33/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrirän scrollata puhelimella keskustelua alaspäin ja yhtäkkiä kesken kaiken päivittää itsestään seuraavalle sivulle. Mitä ihmettä?

Vierailija
34/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä ei päivitä uudelle sivulle, vaikka olettaisi sen niin sivun lopussa tekevän. Ihan epälooginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän