¤¤ENSIKOT tiistaina 16.5¤¤
Kommentit (46)
Voi että te ootte niin ihanan kannustavia kaikki, että tää on täällä ihan tippiksissä! :) Yritän ajatella positiivisesti, mutta kun se on vaan välillä niin vaikeeta. Mutta siis, kyllä me kaikki se plussa saadaan ajallamme!
[b]Mooli[/b] taisi kysyä koska testaan: periaatteessa en haluaisi testata ennen kuin menkat on myöhässä. Lauantaina ois kuitenkin menoa, jossa viini virtaa, joten en tiedä testaisiko varmuuden vuoksi jo silloin...?!
[b]Aurora[/b]: pahoittelut ja iso halaus täältä! :(
Ihanat kuulumiset [b]Sirulla[/b]! Varmaan ovat onnensa kukkuloilla tulevat isovanhemmatkin!
[b]Bianco[/b]: tosiaan 3pv säilyi viini. Ekaa kertaa kokeilin, kun yleensä ei meillä mitään pulloon jää, kun se kerran avataan, mutta kun nyt olen juonut vaan sen lasillisen joka ilta. En tiedä sitten oisko se pitänyt säilyttää kylmässä, kun en laittanut jääkaappiin? Täytyy testata uudestaan...
[b]Pandora[/b]: ajelehan varovasti!
Hienoa [b]Nea[/b]: mä pidän sut mielessä, jos oot täällä etkä o-puolella kun luovun tosta hommasta! ;)
[b]Poppis[/b]: ihme sitkee sissi sä olet, kun et vielä ole testannut! *bd*
[b]Naksu[/b]: mä tekisin niin, että ottaisin paikan vastaan; se ois melko varma konsti saada plussa tikkuun ennen kuin huomaisikaan! ;) Periaatteessa raskaus ei saa olla este valituksi tulemisessa, joten jos sitä paikkaa sulle jo lupaillaan...
Kauhee kiire, mutta koitan taas palailla. Vielä halaus kaikille kivoille Enskari-kamuille ja plussa-onnea muillekin piinailijoille!
Killa
Heti helpottaa, vahvistatte vaan omia ajatuksiani tosta työjutusta! KIITOS siitä ihanaiset enskat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Killa: Kantsii joo säilyttää se viini jääkaapissa, kokeiltu on ja säilyy useamman päivän avattuna! =)
Elän jossakin haavemaassa ja en tiedä kuvittelenko kaikki raskausoireet... Tänään on tullut kuitenkin sellainen olo että HEI HERÄÄ TODELLISUUTEEN, eihän se heti ekassa kierrossa voi tärpätä. Masentaa jo valmiiks kun sitä niin kovasti kuvitelee olevansa raskaana ja kyllä ne menkat sieltä loppujen lopuksi kuitenkin tulee, vaikka vähän myöhässä. Jännitys on siis muuttunut jo tässä vaiheessa masennukseksi vaikka on vasta kp 25/30-31... Tässä näitä minun (kuviteltujako?) raskauoireita: Rinnat on kipeät sivuilta kainaloiden kohdalta ja varmaan vähän turvoksissakin. Nännit on kovat ja kipeät ja nännipihat suurentuneet, nänneihin on myös ilmaantunut sellaisia pieniä nystyröitä? Alavatsa pömpöttää, varmaan nestettä kerääntynyt elimistöön. Janon tunne on suuri ja mulle on tullut mieletön himo lauantai-makkaraan, vaikka en ole koskaan siitä erityisemmin pitänyt. Oikealla puolella tuntuu vihlaisuja munasarjan kohdalla (ovulaatio tapahtui oikeasta munasarjasta). Illalla alavatsassa särisi, tunsin sen myös vatsan ulkopuolelta kun kokeilin kädellä. Yöllä sitten heräsin kun alavatsa oli ihan pinkeänä, ei varsinaisesti koskenut, mutta vatsa tuntui ihan kovalta ja kiristävältä. Väsyttää ihan koko ajan, ei jaksais tehdä mitään. Vilunväristyksiä on ollut useana päivänä, mutta nekin voivat johtua kylmästä säästä. Kannustakaa joku, oon tänään ihan hermoheikko ja miehellekin vaan inissyt turhaan... Vapaapäivä olevinaan, taidan mennä peiton alle piiloon enkä nouse ennen huomista...
Masentunut Titi-uu kp 25/30-31
vaikka vannoin että vajoan hetkeksi maan alle.. Suuri KIITOS kaikille kannustuksesta, ehkä tämä paha mieli jossain vaiheessa helpottaa. *Halaus kaikille* Pitäis sille lääkärillekin soitella että missä vaiheessa kiertoa se aukiolotutkimus olisi. Kaiketi vuodon loputtua ja ennen ovisajankohtaa. Vai mikä on oikea aika??? Löytyykö tietoa... Töistä en oikein voisi olla pois, joten ajattelin siirtää sen tutkimuksen vasta kesölomaksi eli ens kierto eleltäis ilman lääkärikäyntejä:) Sit kyllä harmittais jos siellä jotain vikaa on, että siirsi tutkimusta eteenpäin! Voiko muuten niitä avata jos ovat tukossa vai viedäänkö simpat sit sinne manuaalisesti? :)
Naksu: Äkkiä nimi paperiin, tottakai otat työn! Kyllä niitä mammalomasijaisia aina löytyy sun tilalle:) Ei saa liian rehellinen tällaisissa asioissa olla, muuten meitä naisia sorrettaisiin vielä enemmän..
Titi: sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta bdbdbdbbd
Killa: Täällä varpaat ja peukut pystyssä sun puolesta. Ja jos toi sun punkkukuuri tepsi, niin otan sen käyttöön tässä kierrossa:))
Poppis: Testaa nyt, täällä jännätään sun puolesta! bdbdb
Oikein paljon +++-säteitä piinailijoille ja koittakaahan saada niitä plussia kehiin!
Oli niin paljon kaikkea, etten muista puoliakaan jutuista, joten luen kotona paremmalla ajalla ja kommentoin sitten.
Kiitos vielä kaikille kauniista sanoista=)
Auroralle ja Lisbetille pahoittelut tädistä! Kyllä se vaan on niin kurja akka, että sille ei vedä vertoja mikään =(.
jessica, kärsin myös liian lyhyestä luteaalivaiheesta. Monesti se on ollut 6-9 päivää, viimeksi oli onneksi vähän enemmän. Tänään on 8-15 päivää oviksesta, olen siihen tyytyväinen. Haluaisin myös kuulla mahdollisista apukeinoista tähän vaivaan =)!
Naksu, aivan ehdottomasti otat unelmatyön vastaan =). Olen suunnilleen samanlaisessa elämäntilanteessa, otin unelmatyön (tai ainakin melkein :D) vastaan, ja silti haluan raskaaksi. Kyllä työnantajat meitä ymmärtävät, ja jos eivät, niin kyllähän se oma lapsi on paljon suurempi juttu kuin mikään työpaikka.
Omaa napaa, kp 30/29-35. Edelleen on kosteat kelit, vaikka oviksesta on viikko tai kaksikin. Mitä lie elimistö temppuilee, kun ei niitä kuivia päiviä olekaan tullut ollenkaan!
Piinalijoita on paljon, paljon +++säteitä meille kaikille!!
Emma
Aurora@79:
missä vaiheessa kiertoa se aukiolotutkimus olisi. Kaiketi vuodon loputtua ja ennen ovisajankohtaa. Vai mikä on oikea aika??? Voiko muuten niitä avata jos ovat tukossa vai viedäänkö simpat sit sinne manuaalisesti? :)
Mulle tehtiin kp 9. Yhtää ei saa vuotoa olla silloin enää. Jos on tukossa, pitää kai tehdä laparoskopiassa niiden aukaisu eli isompi toimenpide. Jos ei saada auki, niin koeputkihedelmöitys on sit kai ainoa hoitomahdollisuus.
Mutta siis: suosittelen, että meet heti, niin ei tarvii sitäkään enää pohtia!! :)
Muistatko hintaa tutkimukselle, kun tuntuu että näitä satasia menee aika kivaan tahtiin:( Taas meni 96¿ kun kävin maksamassa viime viikkoiset verikokeet S-Prog, S-PRL ja S-TSH. Kallista lystiä!
Naksu: Samaa mieltä kuin muutkin, että ehdottomasti nimi sopimukseen! Ja vaikka nyt tärppäisi niin välttämättä vielä elokuussa ei maha olisi iso.
Tänään on ollut koko päivän sellainen olo, että jos yhtään yökkäisin niin oksennut tulisi. Mutta ei se vielä raskaushormoonista voi johtua, oviksesta on vain 5 päivää.
Sabam kp23/30
Tuntuupa olevan hurja määrä piinailijoita liikenteessä. Kahmalokaupalla vaan plussia jok`ikiselle! Ja tädin kanssa kamppailevat tässä kierrossa uuteen nousuun.
Tädistä puheen ollen, näin aivan järkkyä unta tuosta kyseisestä tädistä viime yönä. Oli mokoma ottanut super nanny Jo Frostin olemuksen ja siinäpä sitten kahvittelin viikon päivät" tädin" kanssa ja kerroin vauvahaaveistani ja siitä voisiko hän mahdollisesti jättää minut rauhaan tulevaisuudessa. Taitaa pää hitaalleen pehmetä tän kuumeilun kourissa:)
Naksu: Mulla sama tilanne työpaikan suhteen. Alotan uudessa virassani virallisesti viikon kuluttua ja loppukesän jälkeen katsotaan jatketaanko työsopparia vai ei. No mulla tää yritys vielä niin alkuvaiheessa että tuskin ehin kesällä raskautua, mut mistäs tuon tietää. Vaikeaa olis lähteä uuttakaan duunipaikkaa hakemaan raskaana. Silti aion kylmästi kertoa mahdollisesta raskaudesta vasta kun massu alkaa näkyä. Toivon vaan että työsuhde jatkuu... Joten älä ota huonoa omaatuntoa vaikka et kerro. Minkäs sille raskautumiselle mahtaa :)
Mukavata viileän kevätpäivän jatkoa kaikille. Hyvä päivä pysytellä sisällä ja pupuilla pitkään ja hartaasti;)
Ssg maksoi Felicitaksessa KELA-korvauksen jälkeen n. 130¿. Kyllähän se kirpasi, mutta en ole katunut, että kävin. Sain mielenrauhan, kun olin kovasti miettinyt, että onko tukossa putket. Laskeskelin, että yhteensä mulla ja miehellä on mennyt noihin perustutkimuksiin n 530¿. Enempiä ei ole tarpeen tutkia tässä vaiheessa, vaan tosiaan saatiin noiden perusteella jo hoitosuunnitelma siltä varalta, ettei tärppää.
Sitten teille " pätkätyöläisille" : mä itse en kertoisi mistään vauvahaaveista tai mahdollisesta just alkaneesta raskaudestakaan töitä aloittaessani. Se ei saisi olla peruste olla palkkaamatta, mutta ihan jos olisin itselleni työntekijää palkkaamassa, niin varmaan kävisi mielessä että palkkaisi jonkun muun...
Riskinä lienee, että koeajalla ei tarvitse perustella irtisanomista, joten jos raskaus paljastuu sinä aikana pääsee työnantaja aika helposti teistä eroon jos haluaa. Sitten taas jos ei ole koeaikaa, mutta on määräaikainen työsopimus, ei raskaus ole peruste olla jatkamatta sopimusta eli jos sopimusta ei jatkettaisi, ei siihen hommaan saa palkata ketään muutakaan.
Yhdelle ystävälleni kävi niin, että pari kk ennen äitiysloman alkua ei sopimusta jatkettu, vaikka töitä riitti ja oli hommansa hyvin hoitanut eikä esim. sairaslomalla ollut päivääkään. Toinen henkilä palkattiin hoitamaan tehtävää. Selvitteli sitä jo vähän liittonsakin kanssa ja perusteeton tapaus oli, mutta ei sitten jaksanut käydä tappelemaan.
Tsemppiä vaan töihinne!
Killa
tulin taas piipahtamaan, on ollut kirjoittamisessa hieman väliä, mutta lukemassa olen käynyt ja ajatuksissa olette olleet :)
piinailijoita on hirmu kasa; kauhean paljon kaikille +++++onnea!!
killalle erityisplussat, kun yritystä on jo takana, kyllä se meille kaikille se plussa tulee ja sinulle toivottavasti nyt.. peukut ja varpaat pystyyn :)
Auoralle ja Lisbetille pahoittelut tädistä! Nyt sit vaan taas uuteen nousuun!
titi-uu, sullahan on ihan selvät oireet ja melkeinpä kaikki samalla kertaa, lupaavalta kuulostaa!
naksu, tietysti otat uuden työs vastaan, unelma sekin... ei se raskaus voi olla este, kyllä sen täytyy ymmärtää jokaisen työnantajan, ajan kuluessa ainakin...mullekin tehdään varmaan ensi syksyä ajatellen jo keväällä uus työsopimus, enkä aio kertoa haaveistani ja yrittämisestämme, vaan kerron sen sitten syksyllä kun vatsa toivottavasti alkaa näkyä..
mä yritin nyt ekaa plussaani ovistestistä.. nyt kp12 ja viime kierto oli 34, ett ei se viiva edes haalea siihen ilmestynyt, mut kokeiltava oli kuitenkin :) niin toivois, ett pääsis jo yrittämään ja sit taas piinailemaan.. ylihuomenna testi uusiks..
vielä kerran plussasäteitä kaikille meille!
Lyhyt ilmoitus omasta tilanteesta:
kp 26/?
ei mitään oireita mihinkään suuntaan. kp24 nappasin viimesen Teron ja nyt vaan odotan. Ajattelin testata perjantaiaamuna, jos mitään ei siihen mennessä kuulu. Mammaksi testit tuli tänään postissa.
Tsemppiä kaikille.
Odottavan aika on pitkä.
Keiju
Pahoittelut teille, jonka täti tänäkin kuukautena löysi. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee :)
Naksu, ehdottomasti otat työn vastaan. Kyllä ne sen homman varmasti vielä vakinaistaa. Eihän raskaana olo oo mikään este palkata työntekijää, ymmärtäkseni työnantajalle ei tarvitse kertoa asiasta tai työhaastattelussa vastata kysymykseen, et onko raskaana. Se ei sais olla peruste ettei valita kyseistä henkilöä työtehtävään. Itella jonkinverran samankaltainen tilanne. Otin vastaan määräaikaisen homman elokuun loppuun, toiveena että se jatkuis. En oo siellä puhunu mitään vauvapuuhista, eikä aikomuksenakaan oo asiasta kertoa töissä ensimmäisenä.
ON: Vois kai sanoa, että täällä piinaillaa, mutta yritän pitää itteni asiassa rauhallisena. Muuten sitä tippuu kovaa takaisin maan pinnalle. Sama virsi kai aina, mutten oikein jaksa uskoa siihen että heti ensimmäisessä kierrossa onnistais, vaikka niin toivoisinkin. Välillä tekis mieli hakea kaappiin raskaustesti, mutta vielä oo saanu pidettyä itteni kotona siinä suhteessa.
[color=pink] Tsemppiä muillekkin piinailijoille [/color]
Osasinkohan jo käyttää värejä?
-Sara-Maria kp27-
Minäkin ilmoittaudun jälleen, muutaman päivän tauon jälkeen. Uskomatonta, miten paljon ehtii tapahtua muutamassa päivässä tällä palstalla ja kuinka paljon täällä on taas ollut positiivista tsempitystä kaikille jaossa. Ihania olette kaikki.
Piinailijoita on hurjasti, hienoa ja oikein kovasti peukkuja ja plussapölyä kaikille tasapuolisesti! Oireitakin on yhdellä sun toisella, hyvältä kuulostaa!
Killa: sulla on tieteellisen tarkkaa tuo lämpöily, voi kun se enteilisi nyt sitä mitä pitääkin!
Lohtusia ja voimia tädin kanssa piinaileville. Se täti osaa kyllä murskata toiveet aina niin rajulla tavalla. Aurora ja Jessica toivonhippusia molemmille!
Paju: hauska uni sulla, toivottavasti pääsitte sopuun, ettei tätsy enää näyttäytyisi niillä nurkilla!
Naksu ja Mooli, mukava että olette jälleen palstalla. Plussaonnea nyt molemmille!
Essin tilannekin kuulostaa hyvältä, peukut sullekin!
Itse odottelen ensiviikkoa, mies oli niin ihku, että järjesteli kesälomaa touko- ja kesäkuulle, niin että pääsemme tapamaan. Ajoitus on kyllä huono, mutta en murehdi sitä, pääasia että pääsee oman kullan syliin!
nellamaija
Hyvä oli ajella, tiet olikin kuivat ja aurinko paisteli mukavasti. Tuli taas kidutettua radiota kun hoilasin täysillä joka biisin mukana. Osasin biisin tai en... (Yleisön pyynnöstä laulan vain ja ainoastaan YKSIN SULJETUSSA tilassa!) ;D Huomenna taas tien päälle. Alkuun oli tarkoitus että jään matkalle yöksi, mutta ukko ryökäle on niiiiin epäileväinen kaikesta että en jaksanut nähdä vaivaa että olisin viitsinyt väitellä asiasta. Totesin että helpommalla pääsen kun suosiolla ajan 400km ylimääräistä kahden päivän aikana ja tulen kotiin yöksi! Miehet... pöh!
Poppis: Tee jo se testi!!!!! bdbd Mulla on hyvä fiilis sen tuloksesta!!!
Killa: Nostahan häntä ylös *auttaa nostamaan ja sitoo siihen helium pallon* ;). Olisiko mielen ailahtelu hyvä merkki?! +++bd+++
Titi-uu: Sun kohdalla homma kuulostaa siltä että paljon ei tarvitse piinailla... Aikas hyvät merkit! bdbd :)
Naksu ja Paju: Työhommista sanon sen että omalla kohdalla yritys oli täydessä vauhdissa kun nykyiseen hommaan hain. Ei käynyt pienessä mielessäkään että olisin kertonut yrityksestä!!! Ku vielä häitä alettiin suunnitella niin hain pillerit pariksi kuukaudeksi että sain pelin joltain sektorilta poikki. Tuntui että en tiennyt enää minne revetä. Nyt on välillä ajatus että " tuhlasinko" kolme hyvää tärppiä? Toisaalta sain keskittyä juhlien järjestämiseen täysillä, siis en töihin.. ;) Töiden takia en olisi pillereitä ottanut. Töitä tulee ja menee, jos se duuni on sulle tarkoitettu SÄ SAAT SEN olit raskaana tai et! Lost:ia lainatakseni, " kaikella on tarkoituksensa" ! :)
ON: epämieluisa sukulainen ei edelleenkään ole yrittänyt tunkea kylään, mutta harvoin se etukäteen tuleekaan. Valitettavan täsmällinen tyyppi... tavallaan hyvä kai... Nyt ei enää muuta oiretta kuin ihan hieman rinnat aristaa ja kokoajan nälkä ja väsyttää (tyypillinen pms oire mulle). Välillä alavatsaa juilii, joten huomenna sitä sitten taas kolistaan maan tasalle kovalla rytinällä... :/ Koko päivän tullut " tarkisteltua" tilannetta kun vaan vessa on sattunut kohdalle. Tuli mieleen päivällä et jos joku seuraa mun puuhia, niin ajatteli varmaan että tuolla muijalla on joko ripuli tai paha pissiitti kun jouksee hyyskässä joka mutkassa... :D
Nyt lähden käväsemään kävelyllä. Pitää kaivaa toppahousut(!) jalkaan, täällä on +1,5c lämmintä. Hrrrrr!
Illanjatkoja kaikille,
Pandora
Toteutin uhkaukseni ja olen ollut peiton alla melkein koko päivän! Ainoastaan koiran käytin lenkillä ja nyt olen toistamiseen lähdössä sen kanssa ulos. Pyysin ystävää kylään kun olen ollut tosiaan neljän seinän sisällä tämän päivän ja mieskin on töissä. MUTTA, toisaalta olen ollut ihan aiheesta neljän seinän sisällä, kun on väsyttänyt ihan mielettömästi. Alan uskoa itsekin että kaikki mahdollinen ON raskausoireita, etenkin tuo väsymys. Mutta PELOTTAA, että jos täti tuleekin kuitenkin, masentaa sitten kahta kauheemmin. No, elämä on nyt tätä, piinaamista... Olen nyt ehkä vähän iloisemmalla mielellä kuin aamulla, mutta en huomattavasti. Ehkä käymään tulossa oleva ystäväni osaa piristää minua! PLUSSAPÖLYÄ KAIKILLE MUILLEKIN PIINAILIJOILLE! bd bd bd bd bd
Tää on todellista piinaa! En ymmärrä: ihan koko ajan jotain valahtaa housuihin (yhh..sori=D) ja juoksen ihan jatkuvasti veskissä. Mitään punaista (tai muutenkaan tuhruista) ei näy..Mitähän tää on? HERMOT ON IHAN RIEKALEINA!!! XD
Oon IHAN varma, että menkat alkaa just..Goddamn!
Odotan nyt sitten pessimistinä sen testin kans..
poppis *hermoraunio*
Hmmm... mä taisin ilmaista itteeni taas vähän väärin! =) Siis kyse ei ole siitä, ettenkö ottaisi työtä vastaan! Totta helkkarissa otan jos sitä tarjotaan! Spekuloin vaan sitä että millaset mahikset mulla ois se saada, mikäli onnisuttais raskautumaan. Tiedän ettei se sais olla este palkkaamiselle, mutta todellisuus taitaa olla vähän toisenlainen... Ja olikohan ainakin Pandora, joka sanoi ettei kertois yrittämisestä.. Joo, ei tulis mieleenkään mennä höpöttämään että yritetään muuten sitten vauvaa tässä ¿tehdä¿! =) Sitä vaan pohdin, että oisko rehtiä kertoa, mikäli ois JO raskautunut siinä vaiheessa ku paikkaa vakinaistetaan... No, teidän mahtavalla tuellanne oon päättäny etten hiisku mitään ennen ku joskus tulevaisuudessa jos ja kun masu alkaa näkyä! Minähän meinaan raskaudun, nyt on sellanen kiukku päällä että se täti ei uskalla tulla enää koskaan!!!!! ;/ Mrrrrr! Kokeillaan josko tällanen asenne vaihteeks tehoais! ; )
Joku muuten mainitsi, että työ se vaan on. Onhan tuokin totta, mutta kun meillä on tilanne sellainen, että olen opiskellut jo kolmea eri alaa sinä aikana kun ollaan miehen kanssa yhdessä oltu, ja mies on sitä mieltä, että ois välillä aika tehdä töitäkin! Ja niin oon kyllä itekin! Kiukuttaa tää jatkuva kitkuttaminen! Kaksinhan tässä ollaan elämää kokemassa niin pitää ottaa JOSKUS ton toisenkin mielipiteet huomioon! =) Mies haluais kaiken lisäksi mahdolliselle lapselle turvatun lapsuuden, ite kun on aika niukkatuloisesta perheestä... No joo, eiköhän tämä jo tästä! ; )
Titi-uu! Koitahan piristyä! Vaikka tiedän kyllä miltä noi alhaisimmat alakulon hetket tuntuu! *tsemppihalaa* Sullahan kuulostaa niin lupaavaltakin! bd bd
EmmaAnna, Sara-Maria, Poppiupau, Killa, Nea, Essikin(kö) ja ketä muita vielä olikaan piinailemassa! Hirmuinen lössi teitä ainakin on, ajatella jos kaikki siirtyisitte yhtaikaa odottajiin! Kyllä tulis hiljaista tänne! Mutta toki pidän peukkuja! bd bd bd
Pajuskalle onnea oviksen bongailuun!
...ymmärrän kyllä tunteen, mulla oli viikko sitten ihan samanlaisia oireita ja olin ihan varma että nyt on sitten lapsi tulossa, mutta hitto vie, menkat oli vaan myöhässä!!! Ja paljon, eli 3 päivää!!! Tai noh, mulle se on paljon kun mun kierto on ollut 2 vuotta aina 28 päivää.
Mutta tosiaan mun olo oli ihan prikuulleen samanlainen kun sulla nyt ja mun kaveri oli ihan hekumoissaan että nyt sitten odotetaan yhdessä. Sä et tiedä miten pettynyt olin kun tein raskaustestin ja se näytti negaa. Tunnin päästä siitä testistä mulla alkoi menkat!
Soitin sitten tietty sille mun kaverille ja se sanoi että mulle oli tullut keskenmeno. Menin ihan paniikkiin koko asiasta ja viime viikko olikin aika kaamea!
En ole jaksanut tänne palstallekaan oikein kirjoitella. Nyt ensi maanantaina mulla on ton laskurin mukaan ovis ja sitten taas yritetään... täytyy vaan toivoa että nyt nappaa!!
Toivon sydämeni pohjasta että nuo sinun oireet olisivat raskausoireita!!! Paljonpaljonppaljon tsemppiä ja jaksamista!
Täälähän käy kova säpinä näin aamutuimaan! Joka välissä pitää käydä lukemassa mitä ootte kirjoitelleet. Eilen illalla piti sitten itkua tihrustaa, kun tuntuu ettei tästä kuumeilusta tule ikinä tulosta. Kuitenkin tammikuusta asti ollaan yritetty, mutta kun vasta kaksi kiertoa on kroppa saanut aikaiseksi! Kyllä potuttaa! Nyt, kun teidän juttuja luki niin itsekin saa ihan uuden tsemppivaiheen päälle. Ja yleensä aamuisin kaikki tuntuu paljon helpommalta ja lupaavammalta! Nyt kova tsemppi vaan päälle ja tädin häätöön!
Voi, kun mua jännittää teidän piinalijoiden puolesta! Sitä elää niin hengessä mukana, että tuntuu niin kuin itse piinailisi!
Naksun työmahdollisuus kuullostaa kyllä tosi hyvältä! Minä kirjoitin jo helmikuussa vuoden loppuun asti kestävän sopimuksen, vaikka vauvayritys oli silloin jo hyvällä alulla. Työnantaja ei edelleenkään tiedä asiasta enkä aio kertoa vasta, kun mahdollinen raskaus alkaisi näkyä. Haluan nyt tienata rahaa ja varmistella hyvän äityispäivärahan. Uskon, että kyllä niitä töitä löytyy sitten äippälomankin jälkeen.