Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tutkimuksiin

18.09.2007 |

Ihan ensimmäiseksi totean, että tiedän olevani aikaisessa asian ajattelemisen kanssa. Meillä on menossa yrityskierto 6 ja pieni huoli on alkanut kaihertamaan mielessä. Minulla on säännöllinen 28 pvän kierto ja ovulaatio napsahtaa tasan 14 päivän kohdalla testin mukaan. Joka kierrossa on yritys ajoitettu tuon testin mukaisesti. Tulin ensimmäisestä kierrosta raskaaksi, mutta raskaus meni kesken jo viikolla 5 enkä käynyt silloin ollenkaan lääkärissä. Sen jälkeen minulla on ollut pari kiertoa, jolloin olen tuntenut selvästi tuon ensimmäisestä kierrosta tutun mahanpohjan kipristelyn ja lämmöt ovat nousseet muita kiertoja korkeammalle ja pysyneet pitempään ylhäällä. Kuitenkin kuukautiset ovat alkaneet ajallaan tai korkeintaan päivän tai pari myöhässä.

Nyt olen alkanut pohtimaan, olisiko tuosta ensimmäisestä yrityksestä voinut kuitenkin jäädä jotain kohtuun, kun uutta raskautta ei kuulu tai ainakaan jos jotain onkin alulle saatu ne eivät etene toivotulla tavalla.

Olen menossa gynelle perustarkastukseen ja papa-kokeeseen piakkoin ja mietin, kannattaisiko mennä yksityiselle ja kysellä asiasta vai nauretaanko minut huolineni pihalle näin lyhyen yrittämisen jälkeen. Kovin huolissani en toki vielä ole, mutta haluaisin malttamattomana ihmisenä viedä asiaa eteenpäin mahdollisimman pian. Onko jotain perusjuttuja, joita lääkäri pystyisi tarkistamaan jo tässä vaiheessa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla