Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤ENSIKOT tiistaina 16.5¤¤

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tänään on saatu pitkä ketju aikaseksi, oli taas mukava lukea teiän kuulumisia.

Pahoittelut tädin yllättämille.

Todella paljon plussapölyä piinaillijoille, joita oli paljon. Toivotaan, että te kaikki olisitte pieniinpäin. =)

Omaan napaan ei kuulu mitään sen ihmeenpää, kp22 menossa ja viime kierto oli kp28, mutta saas nähdä mitä nyt. Oon syönyt noita teroja taas tässäkin kierrossa, että kierto pysyis säännöllisenä, mitä se ei oo koskaan aikasemmin ollut. On nyt toinen tero-kierto menossa. Luultavammin ens viikolla tulee täti, vaikka sitä en toivokkaan kylään eli ens viikolla piinaillaan.

Mutta nyt pitäs mennä askarteleen ristiäiskortia, kun sunnuntaina on kaverin tytön ristiäiset. Muutenkin noita ristiäisiä on tässä viime parin kuukauden aikana ollut, kun parhaan kaverin tyttö sai kolme viikkoo sitten nimen ja yhden toisen kaverin kaksospojat sai nimet kuus viikkoo sitten. On omalla lailla rankkaa käydä lapsia katsomassa, vaikka onkin tosi onnellinen heidän puolestaan, mutta silti jokin kaihertaa sisällä ja on paha olla. Parhaale kaverilleni on siitä puhunut ja se on auttanut ja ymmärtänyt mun tunteita.

No, taas tuli purkauduttua vähän. Tänään on muutenkin toi mieliala ollut matalalla enkä tiä miks. Varmaan osittain siks, kun mies lähti loppuviikoksi työreissuun ja ei oikein oo iltasin juttuseuraa, kaverit kun asuu reilu 150km päässä, eikä viitsis niitäkään aina puhelimella häiritä.

Nyt mä kyllä lopetan tän marinan ja toivottavasti huomenna olis paremmalla päällä.

Kathy :)

Vierailija
42/46 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoleen ja toiseenkin!! Piinistelijöitä, epätoivon partaalla olevia, toiveikkaita...tällaisia me ollaan:=)

Halauksia ja tsemppiä joka iikalle vaan kauheesti - ymmärrän fiilikset. Tuhosin just litran lakujätskiä, mies lähti tänään viikoks työreissuun ja mahassa juilii menkkoja tietäen. Tänään jo kp25 - viime kierto oli vaan 21 pvää.

Mutta ihana lukea teidän kuulumisia rakkaat enskat!

Nella, sä jaksat hienosti, vaikka teillä on fyysistä etäisyyttä...eikä kai sitä oikeesti koskaan voi varmasti tietää, milloin olis tärppiaika:=)? +++++++++++++++++++++++säteitä!

-mooli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs päivä se olikaan kun teillä se inssi oli?! Koska oottelet menkkoja alkavaks? Millon testaat jos ei tätiä kuulu? Huih, jännää! Jos et vielä huomannu niin naksulla on kyselykausi! ; )

Vierailija
44/46 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli " vasta" viime pe - eli kohta siitä 5 pvää... tää on kaiken kaikkiaan kumma kierto, kun ovis tuli ihan sikamyöhään....mun pisin kierto oli lugejen kanssa viime syksynä joku 30 pvää, normaalisti max 26 pvää. Eli kun on näitä menkkatuntemuksia tässä, niin ajattelin, että jos menkat tulee normaalikierron mukaan tässä parin pvän sisään... plääh...

tällastaomanapastatäällä:=)

haleja*

-mooli-booli

Vierailija
45/46 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vasta tulin kotiin kaverin luota juoruamasta ja olin nukkumaan menossa, kun muistin että illan punkut on vielä juomatta! [color=8B0000]Tietääkö kukaan kuinka kauan tuota punkkua nyt pitää vielä juoda?[/color] Jos kiinnittyminen ois tapahtunut, niin saako jo lopettaa? No, koitan kumota ton lasillisen kurkkuuni ja luen viimeisimmät kuulumiset, joten palaillaan! :)

Vierailija
46/46 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B1C62]Kiitosta vaan vielä kerran kaikille ihanille kuumeilukamuille! Nää kun on sellaisia juttuja, että nuo ekasta yrityksestä/varmoillapäivillä/vahingossa raskautuneet ystäväni ei näitä mun ahdistuksia oikein ymmärrä, niin on kiva tietää, että täällä löytyy aina olkapää jota vasten itkeä!

[color=EE3A8C]Pandora: toivotaan, että mielialanvaihtelut ois hyvä merkki. Mulla on päivä mennyt aallon pohjalta huipulle ja taas takaisin alas... No luulen, että se on ennemminkin väsymyksen syytä: yöunet jääneet liian lyhyiksi koko viikon. Niin, siis nytkin pitäisi olla petissä jo, eikä täällä näpytellä! ;)

[color=8B1C62]Nella tosiaan on ihmeen reipas! Meillä on vähän se riski, että mies joutuu lähtemään ulkomaille hommiin. En tiedä miten kestäisin eron, jos joutuisi! :( En saisi omasta työstä virkavapaata, joten joutuisin irtisanomaan itseni jos haluaisin mukaan (ja se ois tosi vaikeeta kun tykkään työstäni). Mutta parasta ois, että olisi itse äitiyslomalla, niin ois vapaa lähtemään...

[color=EE3A8C]Mooli: onhan sulla nyt luget (vai mitkä ne on) ettei jää luteaalivaihe vaan liian lyhyeksi? Voin muuten kertoa, että noi sun tuntemukset on kiinnittymiskipuja!

terv. ¿asiantuntija¿ ;)

Vitsit kun mullakin ois jätksiä, rakastan sitä (paitsi lakua en voi sietää), ja litra menee täälläkin kevyesti illan aikana.... :)

[color=8B1C62]No mutta kuten sanoin, omalla kohdallani en usko mihinkään oireisiin, kun niitä joka kierrossa on ja aina vähän erilaisia. Turha niiden varaan on toivoa laittaa. Mulla on jotenkin sellainen tunne, että oireettomuus ois hyvä merkki... Mutta tiedä sitten siitä...

[color=EE3A8C]Huomenna aloitan virallisen piinaviikon: jos en ole raskaana, tädin pitäisi saapua viikon kuluttua. Koitan sinnitellä testaamatta vielä ensi tiistaihin ja sitten keskiviikkoaamulla voisin testata, jos tätsä ei oo saapunut. Katotaan kuin ämmän käy!

[color=8B1C62]Nyt hyvä yötä!