Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaukosuhteessa olevat, miten suuhteessa pysyy kipinä yllä?

Vierailija
28.01.2019 |

Itse olen ollut kohta kaksi vuotta kaukosuhteessa. Matkaa ei ole hirveästi välissä, mutta nähdään vain vkl.
Reilun vuoden yhdessä olon jälkeen olisin halunnut sitoutua. Olisin halunnut muuttaa yhteen ja mennä kihloihin. Yhteenmuutti ei ollut mahdollinen ja mies ei tajunnut tai vaan halunnut kosia.

Nyt alkaa tuntumaan, että tää suhde alkaa hiipumaan. En enää ikävöi tai odota erityisemmin vkl. Mies ois kuitenkin niin sopiva mulle, että miten te ootte hoitanut kaukosuhdetta, että se on kestänyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään :D

Vierailija
2/9 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan se just pysyy, kun ei nyhjätä joka päivä toisen seurassa, ja joudu katsomaan sen naamaa kaiken aikaa. Minulle sopii kaukosuhde paljon paremmin kuin jatkuva yhdessäolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mies sit ei ole sopiva sinulle, kun tunteet hiipuu.

Vierailija
4/9 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan olisi voinut kuvitellakaan sitoutuvansa avoliittoon vuoden tuntemisen jälkeen. Seurustelimme nelisen vuotta etäsuhteessa ennen avoliittoa. Tapasimme viikonloppuisin ja satunnaisesti viikolla, ja lomat tietysti vietettiin yhdessä.

Sehän suhteen nimenomaan piti virkeänä, kun ei oltu koko ajan yhdessä.

Vierailija
5/9 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani on oikea ja ajoitus oikea niin kyllä etäsuhde pysyy hyvin kipinällisenä, paremmin kuin jos arki alkaisi turhan aikaisin. Vaatii luottamusta ja itsenäisyyttä, koko ajan ei voi toisen perään haikailla eikä suhteen kestävyyttä pelätä. Viisi vuotta olemme etäsuhteessa eläneet, vieläkin vähintään yhtä onnellisina kuin alussa.

Vierailija
6/9 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kaipaan arkeen toista ihmistä ja huomaan sen mitä enemmän ollaan yhdessä sitä enemmän kaipaan. Joulun aikaan oltiin kaks viikkoa yhdessä ja oli tosi outoa, kun piti jälleen erota.

Vkl, kun nähdään niin mulla menee perjantai aina totutteluun, että ollaan taas yhdessä. Sunnuntaina onkin sit jo hyvä fiilis ja silloin tiet taas erkanee.

En tiedä onko kaukosuhde mun juttu ollenkaan vai pnko mies vaan väärä mulle? Ap

Vierailija
7/9 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhde ei ole sun juttu SEKÄ mies on sulle väärä, ei kahdessa vuodessa tunteet noin laannu...

Vierailija
8/9 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukosuhde ei ole sun juttu SEKÄ mies on sulle väärä, ei kahdessa vuodessa tunteet noin laannu...

Tätä oon miettinyt, mutta en haluais vielä luovuttaa..koska tiedän miten vaikeaa on löytää semmoinen mies kenen kanssa tulee toimeen. Ap

Vierailija
9/9 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas ollaan oltu naimisissa kohta 27 v ja mies töissä 500 km päässä. On kotona vain pitemmillä vapailla. Tämä järjestely sopii meille hyvin nyt, kun lapsetkin on jo lähes aikuisia. Aiemmin mies asui kyllä kotona, mutta oli silloin yksityisyrittäjä, eikä juuri koskaan kotona. Nyt saa olla vapaapäivät tosiaan vapaalla, ja yhteistä aikaa jää enemmän. Meille sopii tämä järjestely, että molemmilla on omaakin elämää. Mitään suhdekriisejä tms. ei ole ollut, varmaan juuri siksi, kun takana on yhteistä taivalta jo näin pitkästi. Kyllästymään ei pääse ja riitelemään ei kerkeä, kun ollaan niin vähän yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi