Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten mielipiteitä bi-naisesta?

Vierailija
28.01.2019 |

Naisten mielipide kun tuntuu olevan, että haluat kuitenkin oikeasti miehen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on bi ja sallin hänelle tyttöjen välisen.

Vierailija
2/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Joskus tapailin naista joka kielisuuteli erään ystävänsä kanssa usein. Ei ole kaunista katseltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... nyt hiukan perusfaktoja peliin. Biseksuaalisuus ei tarkoita pettämistä. Biseksuaalinen on ihan yhtä sitoutunut yhteen kumppaniin kerrallaan kuin hetero tai homokin. Tai ei ole, mutta siis tämä ei riipu millään lailla biseksuaalisuudesta.

Pidän hemm.tin outona, että vuonna 2019 yhä joillain on tuollaisia kuvitelmia, että kaikki heteronormatiivisuudesta poikkeava merkitsee automaattisesti perversiota, seksualaihurjastelua ja pettämistä.

N52, hetero ja kahden aikuisen lapsen äiti, edelleen uskollisessa suhteessa lastensa isän kanssa

Vierailija
4/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bisse miehiä olemassakaan? Monet naiset ovat.

Vierailija
5/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on bi, meillä on takana pitkä avioliitto ja lapsia. En koskaan ole ollut mustasukkainen hänestä miesten suhteen, mutta sen tiedän, että jos hän naiseen rakastuisi, tietäisin jääväni toiseksi. Se on kauhuskenaarioni.

Vierailija
6/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kimpassa bi-naisen kanssa, ja minun kanssa hän on oikeasti heterompi kuin yksikään heteronainen jonka kanssa olen ollut. Hän kehuu myös mielellään ulkonäköäni, eikä ala sössöttämään että naisen ulkonäkö on tärkeämpi asia kuin miehen, kuten heteronaisilla on tapana.

Vierailija
7/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vaimoni on bi ja olen antanut vapauden naistenkeskeiseen. Ei se ole mitenkään multa pois. Päinvastoin.

Vierailija
8/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kimpassa bi-naisen kanssa, ja minun kanssa hän on oikeasti heterompi kuin yksikään heteronainen jonka kanssa olen ollut. Hän kehuu myös mielellään ulkonäköäni, eikä ala sössöttämään että naisen ulkonäkö on tärkeämpi asia kuin miehen, kuten heteronaisilla on tapana.

Kiva kommentti. Tunnistin itseäni tästä, koska mäkin kehun mielelläni miehen ulkonäköä.

Ap

Vierailija
9/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö "kaikki" naiset ole vähän molempia... että eipä haittaa.

Vierailija
10/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-nainen ja parisuhteessa miehen kanssa. Oikeastaan, jostain syystä en ole koskaan kuitenkaan samalla tavalla rakastunut naiseen, kuin miehiin. Ihastunut kyllä ja pidän kuitenkin monia naisia seksikkäinä ja kauniina ja voisin ehkä joskus sinkkuna seksiä harrastaa jonkun sellaisen naisen kanssa jos tulisi sellainen tilaisuus. Ei ole kuitenkaan mikään pakkomielle tai että kyttäisin ja kuolaisin kaikkia naisia ja miehiä... ihan olen onnellinen mieheni kanssa ja tyytyväinen tähän heterosuhteeseen- pettää en voisi. luulen että minuun vaikuttaa kuitenkin loppupeleissä luonne eniten sukupuolesta huolimatta. Onko se sitten se panseksuaali..mene ja tiedä. En lokeroi itseäni kovin vahvasti mutta sen tiedän etten ole 100% hetero. 

Vierailija
11/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä noin 40 vuotiaana hetero -sinkkumiehenä osaa olla kenenstäkään mitään mieltä vain siksi, että hän on bi-seksuaali. En minä tuota piirrettä tai ominaisuutta erota tai havaitse kenestäkään, ellei joku mieluummin asianosainen itse halua minulle siitä kertoa. Mutta en silloinkaan tiedä, miten sen, tuon tiedon pitäsi muuttaa käsitystäni hänestä. Voin tietysti kuvitella ja pienessä mielessäni ajatella, että hän on ehkä painosanalla ehkä avarakatseisempi ja ennakkoluulottomampi muita ihmisä kohtaan kuin moni heistä, joilla on vimmattu tarve ja halu korostaa omaa heterouttaan (Ja joista osa saa kyllä heterouttaan alleviivaatessa ja erityisellä, melkein agressiivisella painottamisella kyllä toisinaan kysymään, että mistä mahtaa juontua noin kova ja vimmattu tarve asiaa korostaa?) - Mutta miksei hän (bi-seksuaalinen nainen) voisi omata jopa "normi heteroa" kliseisemmät mielikuvat siitä millaisia kaikki heterot ovat, tai kuinka suurin osa homoista sitä tai tätä.   

Vierailija
12/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi bi-nainen oikein hyvin, naisten välinen rakkaus on kaunista enkä laskisi sitä pettämiseksi ja aina olisi mahdollisuus kolmenkimppaan.

Vierailija
13/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö "kaikki" naiset ole vähän molempia... että eipä haittaa.

Olen ilmeisesti niin vähän, etten mitenkään ole onnistunut löytämään tuota puolta itsestäni. En vaikka olen ajatukselle avoin, mutta kun ei niin ei. En ole ikinä pitänyt yhtään naista seksuaalisesti viehättävänä tai sielultaan ihastuttavana. Ajatus romantiikasta naisen kanssa aiheuttaa lähinnä kylmiä väreitä, en saisi siitä mitään. Samoin ajatus seksistä yhtään minkään mallisen naisen kanssa kuvottaa. Upeimmatkin tyypit koen enemmin siskoina.

Ehkä sitten olen puoliksi a-seksuaalinen biseksuaali.

Miehistä taas viehätyn seksuaalisesti hyvin monenlaisista, kunhan on testosteronia ja paljon. Suhteeseen sitten vaaditaan lisäksi oikea aaltopituus ja sielunkumppanuus jne.

Vierailija
14/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme molemmat bissejä. Olemme olleet aviossa 20v. Seksi muiden kanssa on liitossamme sallittua. Meidän ei tarvitse käydä salaa vieraissa. Nautimme sksistä myös ihan kahdestaankin.

Vierailija
15/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mulle kelpaisi bi-nainen oikein hyvin, naisten välinen rakkaus on kaunista enkä laskisi sitä pettämiseksi ja aina olisi mahdollisuus kolmenkimppaan.

Miehet aina puheissaan uhoavat kuinka mahtavaa olisi kolmen kimppa kahden naisen kanssa, mutta jos siihen tarjoutuu oikea mahdollisuus niin sitten eivät uskallakaan edes paitaansa riisua kahdelle naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän