Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttävää, mies ei pese käsiään.

Vierailija
28.01.2019 |

Ällöttävää kun mies ei huolehdi hygieniastaan. Varsinkin tuo käsien pesu aina jää. Nytkin tuli töistä kotiin (on haalaripukuinen työmies) ja paineli suoraan jääkaapille ja syömisen jälkeen p....lle. Eikä pessyt käsiään ennen syömistä ja vessan jälkeen. Ei aina viitsisi AIKUISELLE tuollaisesta huomauttaa. Muutenkin kun tekee tuollaista työtä että vähän haiskahtaa työpaikalle käy suihkussa muttei käytä saippuaa. Kun alkaa kuulemma kutista muuten. Ihmettelee kun en tykkää läheisyydestä vaikka olen kyllänasiasta monesti huomauttanut. Yök.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti. En koskisi moiseen ukkoon kynälläkään. Ja jääkaappiin laittaisin lukon.

Vierailija
2/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se paljailla käsillä perzettään pyyhi?

Mä ainakin käytän paperia, eikä mun käsissä ole yhtään kakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat ne jaksaa jatkuvasti natkuttaa pikkuasioista.

Vierailija
4/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per**iset kädet.

Vierailija
5/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta hänet pesemään kätensä! Kotona häntä ilmeisesti ei opetettu lapsena!

Vierailija
6/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sanoisin että paskaisilla käsillä ei ole mitään asiaa keittiöön. Ja lujasti. Sinä lepsuilet.

Vierailija
7/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä asut ihan yksinäsi kaljalta löyhkäävässä neukkukuutiossasi jossa voit ihan vapaasti kaivella perärööriäsi ja napata sen jälkeen palan pizzaa nassuusi. Nam nam.

Vierailija
8/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin samalaisen ja se suuttui hirmuisesti kun huomautin että haisee eikä pese käsiään vessassa. Hyi että!

Vierailija
9/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin kiusallista. Miehillä on usein huonompi hygienia ja vähemmän kehittynyt siisteystaju, mutta en haluaisi opettaa aikuista ihmistä jonka kanssa olen rakkaussuhteessa kuin 5-vuotiasta lasta. Ajattelen että se on miehelle nöyryttävää ja pilaa minun roolini.

Tosi vaikea asia, näin on ollut kaikkien miesten kohdalla joiden kanssa olen seurustellut. Tähän mennessä olen vaan yrittänyt kulkea perässä luuttu kädessä kun mies tipottelee kuraa/vettä lattioille, ja suurieleisesti kertoa, että menenpäs tästä pesemään kädet ennen ruokailua yms. Joskus miehen päässä syttyy lamppu, joskus ei.

Vierailija
10/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kovasti ahdistaa niin etsippä itsellesi mies nainen.Näitä kyllä löytyy pilvin pimein.

Vierailija
11/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sanoisin että paskaisilla käsillä ei ole mitään asiaa keittiöön. Ja lujasti. Sinä lepsuilet.

Ei keittiöön eikä minnekään muualle! Ajattele, kaikki, mihin tuo sika koskee, on paskan peitossa!

Vierailija
12/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ihmettelen miksi juuri miehissä tuntuu olevan huonosti hygieniasta huolehtivia.

Kasvatetaanko tytöt keskimäärin paremmin huolehtimaan puhtaudesta?

Vierailija
13/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aivan kuiva kulli, eikä kustessakaan roisku käsille, niin käsien pesu on aivan turhaa hommaa. Mitään bakteereja ei kuivasta munasta tule.

Vierailija
14/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan miehenä pese käsiäni jos käyn kusella. Mulla on kuule puhdas kulli kiitos kysymästä. 😒

Vierailija
15/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljosta vetoa, että ukko ei ole koskaan kipeänä? Ja sinä taas koko ajan, kun pelkäät sairastumista niin paljon että joka paikka on desinfioitu ja siksi vastustuskykysi on nollassa. Tai jos et ole kipeänä, niin siitä on miestäsi kiittäminen.

Vierailija
16/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö te sormin kun kerran ennen syöntiä pitää käsipesulla käydä? Ällöä.

Meillä syödään aterimin eikä aterimien ruokaan koskeviin päihin kosketa käsin.

Vierailija
17/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä käteen!

Vierailija
18/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mä kulkisin jo moisen porsaan perässä desinfiointiaineen kanssa ja omat ruuat tiukasti lukitussa laatikossa.

Vierailija
19/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
20/40 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen ei muka käy ilmi ennen yhteiseen asuntoon muuttoa?