Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset pelkää päätä myöten laskeutuvia hiuksia niin paljon, että on pakko laittaa hiukset ihan pallomaisesti?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä tätipallokeskustelu.

Mutta itse olen nähnyt että jotkut tupeeraa pitkääkin tukkaa juurista, ihan sellaset nuoremmatkin. Tyyliin 30v. En ole itse tupeerauksen ystävä, vapaat hiukset näteimmät. Luulen että yrittää tavoitella paksumman näköistä tukkaa noi. Hyvä esimerkki entinen keno juontaja nykyään lainafirman mainoksessa. En muista nimeä, mutta pitkä tumma tukka, tyvestä tupeerattu

62/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurenmoinen... iso, näyttävä nainen? :D

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla aika nuorta porukkaa, jos hahmottavat ulkonäkönsä puolesta seitsemänkymppiset keski-ikäisiksi.

Itsekin 17-vuotiaana pidin kaikkia yli 3-kymppisiä "toinen jalka haudassa" -tyypeiksi. Parinkympin jälkeen alkoi hahmottaa paremmin myös ulkonäön puolesta, kuka on 35 ja kuka 65. Nuorempana sitä ei oikeasti osannut samalla tavalla katsoa.

Kuten joku jo tuolla aiemmin totesikin, klooni-ikäluokka kardashiantyyleineen taitaa olla se kovin toisten arvostelija. Ei kai muuta voi odottaa, kun on syntynyt ja kasvanut näin ulkonäkökeskeisessä kulttuurissa.

Vierailija
64/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- värikypärä on ehkä pahin johon on suihkutettu koko lakkapullo, sellaista liikkumatonta hattaraa koko tukka TAI

- leikkamaton puolipitkä maantienvärinen liuhake jossa jossain sivulla haalistunut pasteli- tai muu haalistunut sokkiväriraita

Vierailija
65/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen Ap.n kysymystä.

Vierailija
66/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla aika nuorta porukkaa, jos hahmottavat ulkonäkönsä puolesta seitsemänkymppiset keski-ikäisiksi.

Itsekin 17-vuotiaana pidin kaikkia yli 3-kymppisiä "toinen jalka haudassa" -tyypeiksi. Parinkympin jälkeen alkoi hahmottaa paremmin myös ulkonäön puolesta, kuka on 35 ja kuka 65. Nuorempana sitä ei oikeasti osannut samalla tavalla katsoa.

Kuten joku jo tuolla aiemmin totesikin, klooni-ikäluokka kardashiantyyleineen taitaa olla se kovin toisten arvostelija. Ei kai muuta voi odottaa, kun on syntynyt ja kasvanut näin ulkonäkökeskeisessä kulttuurissa.

No, juuri keski-ikäisten lapsia nämä parjaamasi ulkonäkökeskeiset on, kukas ne on kasvattanut arvostelijoiksi?

Vierailija
67/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia ku kysyisi miksi kaikilla saman ikäisillä naisilla ei ole samanlaiset hiukset?

Vierailija
68/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä "pitkät hiukset roikkuvat". Eivätkö tuntemanne pitkätukat pidä omiaan koskaan kiinni, aina vaan auki roikkumassa? Tosipitkiähän ei pidetä enää auki ihan käytännön syistä, t: Istuu Tukkansa Päälle, keski-iässä minäkin.

Ei. Yleensä nuorilla on pitkät hiukset, ja ne on aina auki, roikkuu kuin verhot pään ympäri. Olen aina ihmetellyt sitä että miksi eivät pidä kiinni, oma tytär pitää erilaisia lettikampauksia jne. Äitini taas ei voi pitää kiinni koska hänellä on sama ongelma kuin minullakin, eli niin paksu hius, ja painava, että jos laittaa kiinni tulee päänahka ihan järkyttävän kipeäksi. Mulla ei ole enää pitkät hiukset olleet 20 vuoteen juuri siksi kun kyllästyin siihen roikkumiseen, vaikka ne olikin paksut, mutta haaveilin kiharoista ja kampauksista, mutta eihän mun lasimainen paksu hius sellaiseen taipunut.

Äidilläni taas oli yli kuusikymppisenäkin vielä takapuoleen asti pitkät hiukset, nyt on vähän lyhentänyt, mutta tosiaan siinähän ne roikuskelee.

Vierailija
69/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen pitkät roikkuvat hiukset keskijakauksella oli 70-luvun nuorilla hipeillä muotia, ja erittäin rumaa. Minä taas olen 80-luvun nuori ja silloin oli kivat permikset ja kuohkeat hiukset. Ne pallomaiset on jo vanhemman ikäluokan juttuja, ja yleensä syynä on hiusten ohuus. Ystäväni on kampaaja ja hän on tämän vahvistanut että suurimmalla osalla asiakkaita on todella vähän ja ohutta hiusta, ei tarvi montaa kertaa saksilla napsaista, miehillä ei sitäkään vähää, helppoa rahaa.

Vierailija
70/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä olen kyllästynyt näihin keski-ikäisten naisten mollaamisketjuihin. Ihan sama mitä keski-ikäinen nainen tekee, väärin menee joka tapauksessa. Antakaa olla jo!

N49

Näinpä, ja jos mollaajat ovat näitä Kardashian klooneja ,niin sitä naurettavampaa.

Jos on ohuet hiukset jotka myöhäisessä keski- iässä ohenevat entisestään niin laittakaa kuva oikeasti ohuthiuksisesta keski-ikäisestä naisesta jolla on kauniisti ne laitettu.

Vierailija
71/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä olen kyllästynyt näihin keski-ikäisten naisten mollaamisketjuihin. Ihan sama mitä keski-ikäinen nainen tekee, väärin menee joka tapauksessa. Antakaa olla jo!

N49

Näinpä, ja jos mollaajat ovat näitä Kardashian klooneja ,niin sitä naurettavampaa.

Jos on ohuet hiukset jotka myöhäisessä keski- iässä ohenevat entisestään niin laittakaa kuva oikeasti ohuthiuksisesta keski-ikäisestä naisesta jolla on kauniisti ne laitettu.

Katri-Helena.

Vierailija
72/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä "pitkät hiukset roikkuvat". Eivätkö tuntemanne pitkätukat pidä omiaan koskaan kiinni, aina vaan auki roikkumassa? Tosipitkiähän ei pidetä enää auki ihan käytännön syistä, t: Istuu Tukkansa Päälle, keski-iässä minäkin.

Ei. Yleensä nuorilla on pitkät hiukset, ja ne on aina auki, roikkuu kuin verhot pään ympäri. Olen aina ihmetellyt sitä että miksi eivät pidä kiinni, oma tytär pitää erilaisia lettikampauksia jne. Äitini taas ei voi pitää kiinni koska hänellä on sama ongelma kuin minullakin, eli niin paksu hius, ja painava, että jos laittaa kiinni tulee päänahka ihan järkyttävän kipeäksi. Mulla ei ole enää pitkät hiukset olleet 20 vuoteen juuri siksi kun kyllästyin siihen roikkumiseen, vaikka ne olikin paksut, mutta haaveilin kiharoista ja kampauksista, mutta eihän mun lasimainen paksu hius sellaiseen taipunut.

Äidilläni taas oli yli kuusikymppisenäkin vielä takapuoleen asti pitkät hiukset, nyt on vähän lyhentänyt, mutta tosiaan siinähän ne roikuskelee.

Aa, totta, hiuslaatujuttu. Mullakin on tytär, 18, ja jo kasvanut ohi tuosta verhokampauksesta, jolllainen itselläni oli -90-luvun toisintohippivuosina. Itse jätän eksoottisemmat lettikampaukset nuoremmille, perusmalleja käytän. Sitä useammin erilaisia nutturoita (siksi kysymyskin); suosikkini orchid versioituna valmistuu alle puolessa minuutissa. -Mun äiti on 71, hopeinen letti vyötäisille. Näyttää pahuksen hyvältä, joten luultavasti menen perässä, jos saan saman sävyn tai edes sinnepäin. 

ITP, ed.

Vierailija
73/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin aloittajan linkkejä ja "Kaunis pallo viitta / Kävelyttää kampaus keskipitkät hiukset". Mitä ihmettä? Joo tiedän, google-kääntäjä, mutta mitä tuo edes on alkuperäisellä kielellä?

Keski-ikäiset on tosiaan opetettu föönaamaan pyöröharjalla. Ja sitä vanhemmat teki kiharakampauksen papiljoteilla. Onko nää molemmat tyylit siis tätipalloja?

Vierailija
74/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin:

https://www.google.com/search?q=pallo+kampaus&tbm=isch&ved=2ahUKEwjDkpy…

Tai näin:

https://www.google.com/search?q=pallo+kampaus&tbm=isch&ved=2ahUKEwjDkpy…

Eikö vähempi riitä?

Missä sinä tuollaisia näet? Omat 50 v tuttavat eivät käytä pallokampauksia. 

Vierailija
75/77 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte nähdä tätipalloja tervetuloa Amerikkaan! Suomalaiset pallomallit ovat vain kalpea varjo täkäläisistä.

Vierailija
76/77 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, mietin aivan samaa tänään aamulla! Ap, luit mun ajatukset.

Olen nuorempana syyllistynyt itsekin pallopäisyyteen, kun en ollut vielä itsenäistynyt ja katsoin omalta äidiltäni mallia. Hän opetti föönaamaan hiukset isolla pyöreällä harjalla kypärämäiseksi palloksi, jossa latvat vielä käännetään sisäänpäin.. Nyt kun muistelen tuota tekniikkaa, niin kylmät väreet menevät selässä. Olen näyttänyt varmaan täysin naurettavalta silloin. :D

Luulen että tuon tyylin nimeen vannovien mielestä se saa kasvot näyttämään kapeammilta. Itse pidän kuitenkin tyyliä kokonaisuutena viehättävämpänä, jos se näyttää kohtalaisen luonnolliselta, olivatpa ne kasvot mitä leveyttä tahansa. Olen jo 41, mutta takuulla nuoremman näköinen kuin tuolla tätityylillä olin!

Olipa se tyyli teininä mikä tahansa, se varmasti tuntuu keski-iässä naurettavalta. Katsopas kun muoti muuttuu, samoin oma ulkonäkö ja mieltymykset. 

Vierailija
77/77 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään tuuheammista kampauksista ja toivoisin niiden tulevan taas muotiin nuortenkin keskuudessa. Kouvolatukat, lisäkeröijyt ja Kardashian-luirut on jo nähty. 

ps. Jos olisin vanha nainen, ennemmin ottaisin mallia kampaukseeni Brigitte Macronilta kuin joltain persemallilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan