Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset pelkää päätä myöten laskeutuvia hiuksia niin paljon, että on pakko laittaa hiukset ihan pallomaisesti?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuulin, kun yksi työkaverini, jolla on valtava tätipallo, sanoi, että haluaa että pää on ison näköinen. Ei siis pieni pää, se jotenkin on ruma hänen mielestään. Minulla on siro, pieni pää ja ponnari. N62

Vierailija
42/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet jumahtaa siihen nuoruuden hiusmalliin ja meikkaustyyliin. 30-40 vuoden kuluttua on naisia, jotka pitävät edelleen samanlaista tukkaa mitä on nyt. Saatte nyt kirjoittamanne irvailut takaisin heiltä.

Minulla päätä pitkin menevä tukka rasvoittuu hetkessä. Jos aamulla pesen, se on iltapäivällä jo klähmäinen. Yritän parhaani mukaan saada hiukset pysymään irti päänahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo ovat ihania!

Tosi naisellisia.

Olen katsellut 60-70-luvun muotikuvia, ja haluaisin samaa tyyliä.

Siis aivan ihania värejä ja leikkauksia vaatteissa, ja hiuksetkin tyylikkäitä.

Katsokaa vaikka

http://www.lenita.airisto.fi/fi_show.html

Vierailija
44/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, yhdellä tutulla on hiukset edelleen samalla tavalla kuin ysärillä. Sellaiset pöyhkeät sivut ja kauhea etuheltta. Vaikka nythän hän on takuulla taas lähempänä muodinharjaa kuin kauempana.

Vierailija
45/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah :D

Mulla on pitkä tukka. On paksu eikä ole päätä myöten.

48v.

Vierailija
46/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, tiedä sitten. Minulla ei ole juurikaan mahdollisuuksia valita hiusmalliani, koska kärsin (perinnöllisestä) hiustenlähdöstä. Tätipallosta sentään pääsin irti, kun lopetin hiusten värjäämisen. Nyt mulla on hopeanharmaat puolipitkät hiukset, jotka ovat saaneet nuoruuden taipuisuutensa takaisin. Ohuet nämä vieläkin ovat, mutta olen kyennyt lopettamaan tupeerauksen ja hiuslakan käytön. Enää ei tarvitse muuta kuin sihauttaa hiuksiin vähän suolasuihketta korostamaan hiusten omaa taipuisuutta.

En ole ollut nuori 60 vaan 70-luvulla, jolloin suurimmalla osalla nuorista naisista oli pitkät hiukset keskijakauksella, myös minulla. Tätipalloon turvautuminen ei siis ole minun kohdallani johtunut jämähtämisestä, vaan siitä, että vaihtoehtoja on ollut vähän. 

Vierailija
47/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiuksissa on pöyheä kampaus, niin pesuvälikin pitenee. Jos hiukset sen sijaan lamoavat päänahkaa pitkin, niin ne rasvoittuvat nopeasti ja näyttävät vasikan nuolemilta. Sitä paitsi aikuisella naisella pitkät liehuvat hiukset ovat suorastaan naurettavan, elleivät peräti säälittävän näköiset. Eri asia on, jos pitkät hiukset kootaan esim. löyhälle nutturalle niskaan eikä niitä tarvitse vetää niin kireästi päätä pitkin, että silmät menevät vinoon ja kärpänenkin liukastaa.

Vierailija
48/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä "pitkät hiukset roikkuvat". Eivätkö tuntemanne pitkätukat pidä omiaan koskaan kiinni, aina vaan auki roikkumassa? Tosipitkiähän ei pidetä enää auki ihan käytännön syistä, t: Istuu Tukkansa Päälle, keski-iässä minäkin.

49/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuulin, kun yksi työkaverini, jolla on valtava tätipallo, sanoi, että haluaa että pää on ison näköinen. Ei siis pieni pää, se jotenkin on ruma hänen mielestään. Minulla on siro, pieni pää ja ponnari. N62

Onkohan tämä joku lihavien naisten tapa huijata itseään. Pään pitää näyttää isolta kuin ämpäri, ettei se näyttäisi pikkuriikkiseltä nupilta valtavaan ruhoon verrattuna.

Tyyliin kuuluu myös räväkkä hiusväri, isot korvikset ja rillit, vaatteet jotain löysää tunikaa ja kaftaania.

Mulle tulee näistä naisista aina pakokauhu, ovat jotenkin pelottavia!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
50/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä hirveetä olla joku tyyliin 40vee nainen tai vielä vanhempi. Ihan rupsahtanu vanha mätisäkki sellanen! Onneks oon vielä 26v nuori nainen. En aio elää enään sitten kun täytän 40v. En kestä sellasta vanhaa ikää.

Vierailija
51/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne päätä myöten laskeutuvat luurit on rumat.

Jaa. Mun mielestä taas paljon parempi kuin pallokampaus. Ei myös vanhenna. Joskus yksinkertaisuus on paras ratkaisu.

https://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2016/05/Long-Bob-for-F…

Laitappas nuoren naaman tilalle tuohon kuvaan ryppyinen poskista roikkuva naama.🤣🤣🤣

Vierailija
52/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki teini tytöt ja päälle parikymppiset naiset vetävät tiukan ponnarin tai nutturan ?

Tai, kolmas vaihtoehto: hiukset vedetään suoristusraudalla luonnottomiksi "palkeiksi" molemmin puolin kasvoja. Monella julkkiksella on nää "köhöttövät palkki " hiukset.

Hiusten pidennykset ,ne vasta näyttääkin karseelta.

53/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyä voi kauniistikin, ei tarvitse muistuttaa panssarivaunua. Itse täytän pian 49v. ja tyyli on naisellisen minimalistinen. Hiukset lob.

Klassisuus toimii tässä iässä. On hirveää, kun joskus näkee niitä ysärimuotiin jumahtameita lähiömammoja. Pitäisi osata nähdä itsensä realistisesti. Tyylitaju ei ole iästä kiinni. Jotkut tyylikkäimmistä näkemistäni naisista ovat olleet 89v. eiralaismummoja.

Jokainen ikäpolvi jämähtää johonkin tyyliin, jos tyyliä ei osata päivittää.

Sitä ikävää kananpersettä näkee ikäisilläni vielä joskus. Noita palloja taas ehkä enemmän 60+ ikäisillä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
54/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ikääntyä voi kauniistikin, ei tarvitse muistuttaa panssarivaunua. Itse täytän pian 49v. ja tyyli on naisellisen minimalistinen. Hiukset lob.

Klassisuus toimii tässä iässä. On hirveää, kun joskus näkee niitä ysärimuotiin jumahtameita lähiömammoja. Pitäisi osata nähdä itsensä realistisesti. Tyylitaju ei ole iästä kiinni. Jotkut tyylikkäimmistä näkemistäni naisista ovat olleet 89v. eiralaismummoja.

Sitä ikävää kananpersettä näkee ikäisilläni vielä joskus. Noita palloja taas ehkä enemmän 60+ ikäisillä.

Miks sullon toi pallopää ysäriltä profiilikuvassa?

Vierailija
55/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis:

Kampaus on pöyheä (tuuhea).

Ihminen voi olla pöyhKeä (ylpeä).

Vierailija
56/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Kaffepullal on Joan Collinsin kuva tuskin on omansa ellei ole identtinen kaksonen. Huoh

Vierailija
57/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä hirveetä olla joku tyyliin 40vee nainen tai vielä vanhempi. Ihan rupsahtanu vanha mätisäkki sellanen! Onneks oon vielä 26v nuori nainen. En aio elää enään sitten kun täytän 40v. En kestä sellasta vanhaa ikää.

Oma on valintasi milloin päiväsi päätät. Ei liikuta minua mitenkään.

Vierailija
58/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kunnon pallokampauksia on yleensä vaan vanhemmilla "hienoilla" (ei silti välttämättä rikkailla) rouvilla.

Niinku hienostorouvilla? XDDDDDDD

Vierailija
59/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Kaffepullal on Joan Collinsin kuva tuskin on omansa ellei ole identtinen kaksonen. Huoh

Tyyli-idoli?

Vierailija
60/77 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä virkanaistyyliltä. Varma, mutta harmaa tapettiin sulautuva ikinuori/-vanha unohdettu, vaaraton neito.

Itse olen näkyvä ja kuuluva Sophia Loren -tyylinen iätön kaunotar. Kiitos tietysti geenien, mutta arvostan silti jokaisen naisen rohkeutta olla esillä omana itsenään, myös SUURENMOISENA ja VÄRIKKÄÄNÄ.

Pelkurit väistykööt tapetin viereen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän