Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei,

risteily meni tosi hienosti, syötiin paljon ja jaksoin ihan hyvin. Kotia ja tyttöä tuli kyllä ikävä. Kiva oli tulla kotiin. Oli ihana porukka (mies ja miehen veli morsiamineen) kun kukaan ei ollut kamalan kiinnostunut bailaamisesta. Muillekin syöminen buffetissa oli ihan ykkösjuttu :)

Tänään oli neuvola ja yllätys oli suuri, kun painoa oli tullut vain 100 grammaa viikkoa kohti. Luulin että vähintää kilo viikossa tullut. Sen verran hyvin olen syönyt.

Nyt on turvotudta kasvojen lisäksi vähän sormissakin. Hormoniviivaa ei ole vieläkään mahassa. Hassua, esikoisesta se oli puolivälistä asti ja oli ihan rintoihin asti.

Mun liikunta on tuskaisaa koiran ulkoiluttamista silloin kun mies ei ehdi. Kamala puuskutus mäissä. Jos joudun ottamaan tytön rattaineen mukaan niin silloin olen ihan poikki. Hienoa, että joku vielä harrastaa.

Ostettiin eilen ne Brio Twinettet!! Olen tosi onnellinen päätöksestä ostaa kalliit rattaat. Houkutus 180 euron kolmipyöräisiin oli suuri, mutta en halunnut ottaa riskiä, että ne ei kuljekaan hyvin. Rattaat on kuitenkin käytössä joka päivä, joten parasta olla hyvät. Uskon siis, että meidän tyttö 2,5v. istuu rattaissa vielä kauan. Ostettiin ne Helsingistä laivalta tultua hintaan 419e. Täällä halvin malli oli 439e, joten vähän vielä voitettiin. Ei vaan saatu niihin vielä pyöriä (!), kun olivat hävittäneet ne varastosta. Lähettävät ne piakkoin perästä. Toivottavasti ei tartte kauaa odottaa.

Hui miten lähellä meidän lasketut jo on!! :) Minä alan laittaa vauvan sänkyä ja hoitopöytää ym. kesäkuun alussa, sitä ennen en anna itselleni lupaa, että on loppuajaksi kivaa puuhaa.

Liinaharja 33+5

Koiraongelmaiselle: Osta koiralle oma sänky eläinkaupasta ja anna sille sinne sinun käytössä olleita vaatteita unikaveriksi :) Aloittakaa opettelu heti tai muuten se tosiaankin yhdistää vauvan tulon tähän ikävään juttuun. Koira ja vauva samassa sängyssä ei kuulosta hyvältä. Laita alussa koiran sänky oman sänkysi viereen niin, että voit samalla silittää sitä kun olet itse sängyssä. Koiralle pitää laittaa ehdoton sänkykielto kerralla, ei edes päivällä saa ikinä nukkua sängyllä. Nopeasti se oppii!!

Vierailija
22/23 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ihan hyvä takana. Heräsin vain pari kertaa vessassa käymään ja neitikin sai nuo hampaansa läpi kasvamaan, joten yöt ovat taas rauhallisia...ihanaa!! Tytöllä meinasi ollakkin taas sitä hengen ahdistusta, johtuen ilm. nuhasta minä sai minulta..harmittaa, mutta minkäs teet? Nuha kun pakkaa tarttumaan, kun samassa talossa asutaan niin kaikkiin.

Sain jopa ne kaksostenrattaat ostettua tänään. Sain onneksi edullisesti, joten ei kauheaa lovea tehnyt kukkaroon sekään hankinta.

Liikkumisesta ja urheilusta sen verran, että minäkin tykkään kävellä, mutta nyt jo hieman vaikeaa lyllertämistä ja ei oikein pysty edes pitkiä matkoja kävelemään, kun alkaa sattua alapäähän.

Harmittaa kovasti, mutta onneksi ei enää mene kauaa niin saa uuden tulokkaan ja tytön kanssa mennä kävelylle. =)

Aamulla odottelin vauvan liikkeitä ja kerkesin jo säikähtää, kun ei kuulunut mitään vaikka yritin taputella massuakin.

onneksi sitten alkoi möyrimään ja möyrikin sitten kunnolla.

Nukkuuhan ne vauvatkin mahassa, mutta itse on sitten sydän syrjällään jos ei heti liikkeitä tunnu.

Olisi taas 2vk päästä nla. Saas nähdä sanotaanko taas, että en muka syö kunnolla...koko ajan käytännössä istun jääkaapin oven raossa. Jatkuva himo saada suuhun jotakin ja ihan ihmettelen, kun ei muka maha kasva ja paino nouse...kerkiäähän se tietenkin vielä paisua.

nyt taas saunan lämmitykseen ja iltapalan tekoon.

mutsi & rv32+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin se elloksen paketti tuli ;) Nyt sain toiset " juhlavaatteet" , joten saan valita kummat on sitten juhlapäivänä paremman näköiset päällä. Niiden kanssa huomasi nyt oikein kunnolla, että masu on kasvanut!!! Huh..Onneksi noista tilaamistani vaatteista se toinen setti oli hyvän näköinen päällä ja sen pidän. Se toinen oli aika kamala, paita nousi navan yläpuolelle ja se hame oli kuin teltta, joten palautan sen heti huomenna :) Onneksi ei enää tarvitse kierrellä vaatekauppoja! Saapi nähdä kummat vaatteeni kelpaa siskolleni ;) Se kun sanoi, että mustissa et sitten mun juhlissa ole! No, okei..toiset näistä vaatteista on sellaiset vihreät ja toiset mustaa ja valkoista, joten katsotaan nyt sitten kummat kelpaa loppujen lopuksi neidille ;) Mustaan olisi vain jotenkin helpompi piilottaa tuota masua!

Sain tytön nukkumaan, joten taidan pakkailla nuo yo-lahjat valmiiksi kaappiin, kun hennoin tänään ostaa niihin kortitkin! Ne kyllä on ihan hirveän kalliita! Sain raivattuakin melkein koko tuvan ja osan eteistä, huomenna loput..Sitten huilaan loppuviikon ja järkkään nuo tytön synttärit..Tuntuu, että lomalla olen paljon kiireisempi kun koulussa ollessa!

Liinaharja: Menittekö satamaan omalla autolla vai linkillä? Minunkin olisi niin mieli tehnyt käväistä laivalla ja vesikielellä jo kattelinkin kaikkia ilmoituksia, mutta en enää tohi lähteä mihinkään noin kauas ja vielä jonnekin laivalle, jos se synnytys alkaakin siellä! Sitten ei kunnian kukko laulaisi, eikä todellakaan huvittaisi synnyttää jossain laivalla tai tukholmassa ;)

Mutta nyt paketoimaan ja sitten nukkumaan :)