Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaisko sua jos oisit mesonnut pitkin nettiä ja päivälehtiä että painut "*ittun tästä harmaasta neukkusuomesta" ja parin vuoden päästä joutuisit palaamaan häntä koipien välissä?

Vierailija
28.01.2019 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noilla nyt tuota omaisuutta omasta takaa. Mitä täällä valitetaan sosiaaliturvalla elämisestä? Tuskin yrittäjän perhe saa mitään suuria tukia. Terveysturva, äitiyspäiväraha ja äidin neuvolakäynnit taitavat olla ne suurimmat tuet. Jos lakisääteisten tukien hyväksikäyttö on jotain hävettävää loisimista niin Suomi on täynnä sekä kotimaisia että ulkomaisia loisia.

Tosin jos haukutte persuja järjestelmällisesti teidän ei tarvitse lähteä ulkomaille nähdäksenne mitä elämä siellä on. Ulkomaat tulevat kyllä luokse. Seuratkaa nyt vaikka tätä viime aikojen uutisointia mitä tulee suomalaisten tyttöjen ja naisten kohteluun eräiden ulkomaalaisten ryhmien toimesta. Tilaajana ei ollut persua, mutta eräskin keskustalainen hyväntekijä oli.

Vierailija
22/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein huvittavinta asiassa on, että heppu ei voinut sietää Suomen invandrareita, mutta itse oli suureen ääneen menossa invandradeksi Espanjaan. Siis inhosi itseään, todellakin kaiken huippu. :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri, ainakin olisin kokemusta rikkaampi ja voin lähteä taas muualle jos huvittaa. Itse et varmaan ole sieltä Joensuustasi ikinä poistunut.

Vierailija
24/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei nolota mikään. Muut saa nolostua jos tykkäävät.

Vierailija
25/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein huvittavinta asiassa on, että heppu ei voinut sietää Suomen invandrareita, mutta itse oli suureen ääneen menossa invandradeksi Espanjaan. Siis inhosi itseään, todellakin kaiken huippu. :D :D

Heittikö heppu passinsa matkalla mereen aikomuksena asettua espanjalaisten elätiksi?

Vierailija
26/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä syy hänellä tosin oli lähteä, kun ilmoitti, että oli leipiintynyt Sipilän m aahanmuuttopolitiikkaan 👍

Vierailija
27/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Miksi nolottaisi? Ainakin olisin yrittänyt jotain ja tehnyt jotain, ja olisin yhtä kokemusta rikkaampi, sen sijaan että olisin nekin pari vuotta istunut täällä, ja valittanut av:lla niistä jotka uskaltavat edes kokeilla jotain uutta.

Onhan tuo nyt idioottimaista. Miksi sitä pitää kovaan ääneen huudella? Sitä paitsi joka ikisessä maassa se arki astuu kuvaan ja ongelmia on ihan joka maassa ja sitä byrokratiaa.

Jep. Kuvittelikohan tuo olevansa valkoisena heteromiehenä joku luomakunnan kruunu, jota ei byrokratia koske? Että voi tuosta vaan pyyhältää Espanjaan asumaan ja that's it.

Niinhän ne astetta tummemmatkin heteromiehet vain pyyhältävät ilman passejaan ties minne.

Vierailija
28/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus mikä idi..tti. KYLLÄ, minua nolottaisi olla noin saat..an tyhmä ihminen. Ei yllätä yhtään, että on vieläpä perzukka.

Vierailija
29/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi lyö hanskat tiskiin heti ensimmäisen pienen kuprun jälkeen?

Se että Espanjassa kaikki ei aina ole ihan rakennuslupien mukaista ei ole mikään yllätys vaan normaali.

Vierailija
30/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäänsä ymmärrä ihmisiä, jotka huutelevat omia asioitaan julkusesti.

Vierailija
31/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtiko sanos taikasanan saapuessaan Espanjan rajalle?

Vierailija
32/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen noloa! Toivottavasti avautuu nyt suomen hyvistä puolista.

Miksi ei vaihtanut johonkin toiseen valtioon?

Eiku nyt tiedän, paluulle on syy: Sipilän pääministerikausi päättyy ja joku muu tulee tekemään Matin olon mukavaksi.

Vierailija
33/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan osaa :D.

Itse olen muuttanut kolmeen mahaan vuosien varrella. Kumma juttu kaikkialla on ollut paperihommia, myös EU:ssa. Ja kumma kyllä kaikista byrokratian koukeroista on aina selvitty rauhallisesti tarvittavat tiedot selvittäen.

En kyllä muutenkaan aina ymmärrä ihmisiä joiden koko elämä on säätilasta kiinni...

Vierailija
34/34 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damien 😈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi