Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Onnea, miten pitkällä se on? " Pahin ja nöyryyttävin lause, jonka omenalihava voi kuulla eikä se ikinä lakkaa tuntumasta nololta

Vierailija
28.01.2019 |

Tänään kävi sairaalan kahvilassa kun olin ihonmyötäinen, ei kireä mutta ihonmyötäinen, mekko päällä jonossa. Läheltä kuulkaa piti, etten alkanut karjua sille herttaiselle mummelille että " Jumalata! Mie olen vain läski!"

Eikä todellakaan ollut ensimmäinen kerta. Olen 40 v enkä osaa edes laskea, monta kertaa minun on A. juoruttu olevan raskaana tai B. minua on onniteltu olemattomasta vauvasta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän asialle voisi tehdä, muuta kuin huutaa sivullisille..?

Vierailija
2/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti noloa, mutta en kerta kaikkiaan ymmärrä kuka tuollaista kysyy tuntemattomalta ihmiseltä, varsinkaan jos ei oikeasti ole 100varma onko henkilö raskaana. Itse en kehtaa kysyä koskaan keneltäkään, en edes silloin vaikka raskaus näkyisi melkeinpä ilmiselvästi. Sellaiselta, jonka tunnen ja näen usein niin voin kyllä kysyä. Tosin ne, jotka tuntee niin yleensä kertoo asiasta ennenkuin on todella pitkällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten jollekin voi käydä tuo moka, eikö muka tajua, että toisille kaikki kertyy nimenomaan vyötärön tienoille. Ystävällenikin on muutamaan kertaan toivotettu onnea raskaudesta, vaikka hän ei ole edes ylipainoinen, mutta maha silti pömpöttää ja varsinkin syömisen jälkeen.

Vierailija
4/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Minulla on O-vartalo vaikka olen normaalipainossa ja ikää 43 v. 

Vatsalihakseni on raskauksien aikana erkaantuneet ja vaatisivat kirurgin veistä jotta ne saisi kohdalleen. Jumppa, sali tms. ei auta. Leikkaus on kallis eikä siihen saa kelan tukea koska kyseessä on vain kosmeettinen haitta. 

Vierailija
5/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosiaan hoikat jalat ja pienet rinnat, enkä painoindeksin mukaan ole pahasti ylipainoinenkaan (166(68) mutta tuo vatsa... Siitä lähtien, kun rasvaa alkoi kertyä murrosiässä kaikki on kertynyt vatsaan sekä kylkiin. Mielummin lihoisin tasaisesti joka suunnasta!

Ap

Vierailija
6/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Kun olin nuorempi ja biletin paljon, eräässä yökerhossa meni vieras nainen huutamaan tiskille että miksi te myytte tuolle kun se on selvästi raskaana? 

Vierailija
7/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja pukeudu kuten kaltaisesti palleron kuuluu.

Vierailija
8/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille mitään voi että jotkut ovat vain armottomia läskejä, ihan ymmärrettävää

Vierailija
9/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne minullakin. Symppaa täältä! Tosin otan joskus niistä tilanteista ilon irti. Muuan uusi naapuri huhuili aitansa takaa onnea raskaudesta. Pysähdyin ja kerroin, etten ole raskaana, vaan tällainen pumpero nainen kaikin tavoin. Seisotin naapuria pitkään kertomalla seksiselämästämme ja miten ei ole vaan tärpännyt vielä. Naapuri selkeästi halusi vajota maan alle.

Joskus menen mukaan leikkiin ja totean , että kun tässä raskaana nyt olen voisin ohittaa jonossa.  Kukaan ei kehtaa sanoa ei.

Kyllä siinä yleensä se raskaudesta kommentoiva menettää kasvonsa. Älä päästä ihmisiä helpolla. Oppivat jatkossa varomaan puheitaan.

Vierailija
10/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Kun olin nuorempi ja biletin paljon, eräässä yökerhossa meni vieras nainen huutamaan tiskille että miksi te myytte tuolle kun se on selvästi raskaana? 

Nimenomaan lihavuus pitäisi osata tunnistaa, jotta voidaan kieltäytyä myymästä runsasenergiaisia elintarvikkeita.

Vierailija
11/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kyselyt joskus loppuu.

t: N62v

Vierailija
12/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tällainen väärinkäsitys sattunut. Olen yleensä kertonut etten ole raskaana, mutta ruoka-aikana olen ollut kotona. Kyselijä on yleensä mennyt aika vaikean oloiseksi.

En siis ole ylipainoinen, vartalo vaan ei oo niin timmissä kunnossa kuin hyvä olisi joten vatsa pömpöttää hivenen.

Vierailija
13/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin hirveetä. Minulta kysyttiin kahvipöydässä :( Mikä nöyryytys. Menkat oli alkamassa ja alavatsa pömpötti. Ei ole eka kerta, kun joku kommentoi menkkapömppöäni.

Vierailija
14/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa, TADAA! Ongelma ratkaistu.

Vierailija
15/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysytään välillä niin vastaan vähän tarpeettomaan suureen ääneen että ”En ole raskaana vaan vain läski”. Sitä punastumista on hauska seurata.

Vierailija
16/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa saisikin mahan täsmälaihdutusohjeen. Mistään muusta ei saisi lähteä kiloja.

Vierailija
17/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa saisikin mahan täsmälaihdutusohjeen. Mistään muusta ei saisi lähteä kiloja.

Miksei?

Vierailija
18/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena tyyppinen lihavuus on vaarallista

rasva kertyy sisäelinten ympärille

ja ainoo ongelmasi on että läskimahasta huomauttelu loukkaa?

Vierailija
19/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omenalihavuus JA notkoselkä joka työntää sitä pömppöä eteen. Ja haluisin joskus käyttää muutakin, kuin miestenosastolta hommattua 2 numeroa liian isoa paitaa... 

Kun painoin 54 kg pömppö katosi, mutta heti kun paino nousi muutama kilon pömppö palasi. Olen 167 cm pitkä ja painan 62 kg.  Minitissit, pieni lättäpeppu... ja eteen työntyvä tiukka mahapallo.

Vierailija
20/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on uskallettu (?) sanoa vain kerran. Ajattelin ja ajattelen yhä siitä eri miehille lapsia vääntäneestä naisesta vain, että tyhmä mikä tyhmä. Olen aina ollut omppu pömppövatsalla, sitä ei ole laihdutuskuurit eikä kova liikunta muuttaneet miksikään. Monen päivän paastoaminen ehkä vähän, mutta kun sitäkään ei voi ikuisuuksiiin jatkaa. Mun mummo oli ihan samanmallinen, vaikka oli laiha. Silläkin oli pömppövatsa, eli sukuvika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi