Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Onnea, miten pitkällä se on? " Pahin ja nöyryyttävin lause, jonka omenalihava voi kuulla eikä se ikinä lakkaa tuntumasta nololta

Vierailija
28.01.2019 |

Tänään kävi sairaalan kahvilassa kun olin ihonmyötäinen, ei kireä mutta ihonmyötäinen, mekko päällä jonossa. Läheltä kuulkaa piti, etten alkanut karjua sille herttaiselle mummelille että " Jumalata! Mie olen vain läski!"

Eikä todellakaan ollut ensimmäinen kerta. Olen 40 v enkä osaa edes laskea, monta kertaa minun on A. juoruttu olevan raskaana tai B. minua on onniteltu olemattomasta vauvasta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lääkäri kysyi miten pitkällä raskaus on , kun olin ihan muun asian vuoksi vastaanotolla. En minä raskaana ollut , maha vaan pullukka. Lääkäri oli hyvin nolo loppuajan.

Vierailija
22/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduttakaa, TADAA! Ongelma ratkaistu.

Kunpa saisikin mahan täsmälaihdutusohjeen. Mistään muusta ei saisi lähteä kiloja.

Miksei?

Koska olen muuten normaali - sääretkin on ohuet. Minulla on pienet kasvot ja laihduttaessa posket menee lommolle. Olen laiha läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ruumiinrakenne minulta. Kaikki ylimääräinen menee vatsaan ja kaksoisleukaan. Raskaudesta onnittelijoille olen sanonut naama peruslukemilla, että nämä ovat vain lomakiloja. Tämän lihomisominaisuuden takia minua ärsyttää, että näyttääkseni ei-raskaana olevalta joudun pitämään itseni varsin laihana, ja siitäkin saa kuulla ("voi voi kun olet niin laiha, kyllä sinä voit hyvin syödä tämän pullan, ota nyt vaan"). Jos rasva leviäisi tasaisesti kehoon, minua ei haittaisi olla 5-10 kiloa lihavampi. Tämä voivottelu on siis vaihtoehto sille, että saa kuulla olevansa raskaana.

Vierailija
24/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on uskallettu (?) sanoa vain kerran. Ajattelin ja ajattelen yhä siitä eri miehille lapsia vääntäneestä naisesta vain, että tyhmä mikä tyhmä. Olen aina ollut omppu pömppövatsalla, sitä ei ole laihdutuskuurit eikä kova liikunta muuttaneet miksikään. Monen päivän paastoaminen ehkä vähän, mutta kun sitäkään ei voi ikuisuuksiiin jatkaa. Mun mummo oli ihan samanmallinen, vaikka oli laiha. Silläkin oli pömppövatsa, eli sukuvika.

Sama myös täällä! Mummo oli samanlainen pampula kuin itse olen nyt.

Vierailija
25/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani on luonnostaan pömppömaha vaikka on muuten hoikka. Et voi edes kuvitella kuinka paljon on saanut noita kyselyitä, joskus mummot tulevat suoraan silittämään vatsaa mitään sanomatta.

Vierailija
26/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako se erkaantuneisiin vatsalihaksiinlon? Wau :)

N174/67

Vierailija
27/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tämä loukkaa varsinkin kun on vastentahtoisesti lapseton. Mitähän kävis josvasn alkais itkeä päin seuraavaa onnittelijaa. Varmaan pistettäis raskaushormonien piikkiin moinen hermoheikkous. V*ttu!

Vierailija
28/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikinä kysytty :D

Vierailija
29/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tämä on niin tuttua. Itse en ymmärrä, miten joku kehtaa puuttua toisen ulkonäköön, ja onnitella raskaudesta ilman että toinen on siitä mitään kertonut tai että ei edes ole raskaana eli on tarkoitus huomautella lihavuudesta. Mutta onhan sitä kaikenlaisia tökerökäytöksisiä. Itselläni on monta lasta ja pömppömaha, ja kyllä se mahdollinen raskaus on niin kiinnostavaa, että meni varmaan kymmenen vuotta kuopuksen syntymän jälkeen,  kun törmäsi tuttuihin, ja ennenkuin he edes tervehtivät, tuijottivat aina vyötäröäni. Nyt kun ikää on jo yli 50, niin voin kyselijöille nauraa ja sanoa, että ei taida olla biologisesti enää mahdollista, kun olen jo kuudennella kymmenennellä. Se yleensä saa hiljaiseksi.

Vierailija
30/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ruumiinrakenne minulta. Kaikki ylimääräinen menee vatsaan ja kaksoisleukaan. Raskaudesta onnittelijoille olen sanonut naama peruslukemilla, että nämä ovat vain lomakiloja. Tämän lihomisominaisuuden takia minua ärsyttää, että näyttääkseni ei-raskaana olevalta joudun pitämään itseni varsin laihana, ja siitäkin saa kuulla ("voi voi kun olet niin laiha, kyllä sinä voit hyvin syödä tämän pullan, ota nyt vaan"). Jos rasva leviäisi tasaisesti kehoon, minua ei haittaisi olla 5-10 kiloa lihavampi. Tämä voivottelu on siis vaihtoehto sille, että saa kuulla olevansa raskaana.

TÄMÄ! Pieni lihominen ei olisi katastrofi, mikäli se rasva tosiaan levittyisi pitkin kroppaa.

Ja minunkin on pidettävä itseni hyvin laihana, lähes alipainoisena ellen tahdo näyttää odottavalta äidiltä.

31/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans notkoselkä ja iso maha. Käytän säkkivaatteita, niin kukaan ei huomaa sitä liiemmin. Usein kehuvat hoikaksikin. Voi kun tietäisivät totuuden. :D

Vierailija
32/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 172cm ja 62kg, paljonko haluaisit minun laihduttavan? Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmisillä on erimuotoisia vartaloita, ihan normaalipainon sisälläkin. Kun syön ison aterian esim pastaa tai menkat ovat alkamassa niin vatsani on pinkeä jalkapallo, that's it. Vaikka pudottaisin 10kg niin vatsani näyttäisi turvotuksen sattuessa ihan yhtä hassulta laihassa kropassa. Tässä vielä samaistava kuva kehoni mallista jos et vieläkään tajua;

https://www.instagram.com/p/Brz6hnegq8R/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…

Vierailija
33/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon?

T. 163cm / 45kg ja pömppömaha

Vierailija
34/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pahin. Suodattaako omenamuoto muut pahat ja nöyryyttävät lauseet pois?

Vierailija
35/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi pömppis lisää. Selkä on notko, joten maha pömpöttää aina. Olen muuten hoikka ja hyvässä kunnossa. Ikä on pahentanut tilannetta.

Vierailija
36/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä jo viime viikolla katselinkin, että saako sitä onnitella vai onko vain kiloja kertynyt!"

Onni tuolle tollolle, että olin raskaana. Itse en kehtaa ikinä sanoa mitään, edes edes kysyä. Odotan, että ihminen itse kertoo tai tulee vastaan ihan selkeästi viimeisillään tai vauvan kanssa. Ja olen niin höveli, että en kehtaa edes kysyä joltain kolmannelta osapuolelta :D Utelias, mutta kohtelias luonne kyllä on välillä tosi ärsyttävä yhdistelmä.

Vierailija
37/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös notkoselkä, joka oikeen korostaa pömppistä.

Vierailija
38/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kyselyt joskus loppuu.

t: N62v

Koska? t: N44v

Vierailija
39/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, joka on todella hoikka ja urheilullinen. Syömisen jälkeen hän näyttää oikeasti raskaana olevalta, kuin myös kuukautisten alkaessa. Huumorilla hän on ottanut myös itsestään kuvia, kun ruokavauva on tulossa :D

Vierailija
40/44 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut hieman vatsaani pois korjaamalla lantion asennon oikeaksi (korjaan anterior pelvic tiltin) joustamalla hieman polvista seistessä, niin lantio hakeutuu ainakin minulla oikeaan asentoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi