Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä palstaa vaivaa? Uudistus?

Vierailija
28.01.2019 |

Äsken olin yhdessä keskustelussa ja heitti jatkuvasti edelliselle sivulle ilman että tein mitään. Lisäksi ulkoasu oli hieman omituinen.
Joku bugi vai?

Kommentit (211)

Vierailija
181/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii ihan samalla kuin ennenkin, sekä koneella, että puhelimella. Ulkonäkö on vaan vähän erilainen.

Vierailija
182/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on liian suuri fontti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyppii myös... että pääsin kirjoittamaan tätä kommenttia, jouduin ensin neljä kertaa katselemaan sivulta toiselle hyppimiset.

Vierailija
184/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laapi sitä näyttöä sivusuunnassa vaan tasan pystysuunnassa! Tuossa ylhäällähän on selvät "< edellinen ketju | seuraava ketju > -merkinnät. Eli sivusuunnassa pyyhkäisy vie edelliseen/seuraavaan ketjuun.

Vierailija
185/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tasan pystysuunnassa yritän selata, silti puhelin hyppii sivulta toiselle koko ajan. ÄRSYTTÄVÄÄ!

Vierailija
186/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan tasan pystysuunnassa yritän selata, silti puhelin hyppii sivulta toiselle koko ajan. ÄRSYTTÄVÄÄ!

Jep, ja mulla ainakin välissä sivukoko muuttuu niin että teksti on aivan ruudun reunassa eli vaikea lukea. En enää käytä puhelimella mikä tarkoittaa etten käytä enää lähes ollenkaan.

Vierailija
187/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Aina nakkaa edelliselle sivulle ennen kuin on ehtinyt edes puoleen väliin sivun viestejä. Välillä mulla näkyy tuo harmaa uusimmat/suosituimmat viestien päällä eli en pysty lukemaan palstaa.

Vierailija
188/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Aina nakkaa edelliselle sivulle ennen kuin on ehtinyt edes puoleen väliin sivun viestejä. Välillä mulla näkyy tuo harmaa uusimmat/suosituimmat viestien päällä eli en pysty lukemaan palstaa.

Mikä selain? Oletko kokeillut eri selaimella?

Vierailija
189/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minulla ei tapahdu noin, kun pystysuunnassa näyttöä laapin. Android-pädi, Firefox.

Vierailija
190/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minulla ei tapahdu noin, kun pystysuunnassa näyttöä laapin. Android-pädi, Firefox.

Ei hypi myöskään kännykällä. Android & Firefox siinäkin.

Vierailija
191/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla heittää kokoajan seuraavalle sivulle kun yritän lukea keskusteluja, ÄRSYTTÄVÄÄ!

Vierailija
192/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karsea tää uudistus. Vähän väliä hyppää seuraavalle/edelliselle sivulle. Välillä kun rullailee sivua niin liikkuu nykien. Täyttä paskea!

Vierailija
193/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K O K E I L K A A   E R I   S E L A I N T A !

Vierailija
194/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo merkit tarkoittaa?

En löytänyt ohjeita.

Lainausmerkki lienee lainaus?

Puhekupla? Lippu?

Näyttääpä tilaavievältä puhelimella!

Vierailija
195/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ulkonäkö. Nuolia ja lainausmerkkejä. Miksi tehdä uudistuksia, jos ne ovat huonompia verrattuna aiempaan?

Vierailija
196/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt vauva.fi saada jotain tehtyä tälle ongelmalle! Puhelimellä käyttö on yksinkertaisesti mahdotonta. Tai no, ensimmäisen sivun pystyy lukemaan keskusteluista kun vetää sillain vähän toiseen suuntaan ettei lähde seuraavalle sivulle, mutta seuraavilla sivuilla hyppii mihin sattuu vaikka kuinka viivasuoraan yrittää vetää.

Pitää lähteä hakemaan kirjoja kirjastosta, kun ei täällä voi mitään lukea. Toisaalta tämähän voi olla oikein hyväkin asia.

Vierailija
197/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämukavaa lukea keskusteluja tabletilla kun ei voi selailla peukalolla kun se tekee ylöspäin hiissatessa ihan minimaalisen kaaren oikealle ja heittää edelliselle sivulle. Pitää tököttää varovasti etusormella sellaisella vajaaaaälyisellä tyylillä mistä tämän uudistuksen kehittäjä luultavasti itse tykkää.

Vierailija
198/211 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermo menee kun yrittää lukea tota Emma Gaala -ketjua ja koko ajan heittää ekalle sivulle!

Vierailija
199/211 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oppinut kierittämään oikealla reunalla palstaa alas niin ei hypi:(

Vierailija
200/211 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tän palstan ylläpito missään kommentoinut tätä uudistusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme