Mikä palstaa vaivaa? Uudistus?
Äsken olin yhdessä keskustelussa ja heitti jatkuvasti edelliselle sivulle ilman että tein mitään. Lisäksi ulkoasu oli hieman omituinen.
Joku bugi vai?
Kommentit (211)
Täysin käyttökelvoton. Siirryn kokonaan Redditiin. Pskan teitte! 🖕 Ja tätäkään en pysty vattu lähettämään kun koko ajan se nakkaa jonnekin ketjun randomi sivulle!
Kyllä on taas yhtä helvettiä tämä kun yrittää päästä lukemaan jonkun sivun kommentteja ja ainakin kahdeksan kertaa lentää jonnekin hevonkuuseen ennen kuin se onnistuu. Mun mielestä ylläpito on nyt selityksen velkaa että miten tää on mahdollista ja ollaanko tuolle tekemässä jotain. Tai edes ohjeita että pystyykö tuota jotenkin kiertämään. Miten näin vaikea alusta on edes mahdollinen ylipäänsä?
Miten toimii puhelimella. Ei ainakaan onnistu mulla.
TEHKää NYT JOTAIN!!! HYPPIMINEN SEN KUN JATKUU JA JATKUU!!
TÄSSÄ KOHTAA OLISI HYVÄ LAITTAA JOKU SELITTÄVÄ LAUSUNTO TÄNNE IHMISTEN LUETTAVAKSI.
Ihme, etteivät mainostajat ole jo huolestuneet. Sivun käyttö saa ainakin minut erittäin vihaiseksi ja väistämättä ne vihan tunteet siirtyy myös niihin asioihin,joiden mainokset pyörii täällä.
Sisällön sensurointi on täällä paljon isompi ongelma kuin viivatyypit viestien välissä.
Ei tämä mobiililla toimi vieläkään☹️. Aina heittämässä edelliselle sivulle
Alkuperäinen nimimerkkini oli "Malla-tunturi". En kuitenkaan päässyt useista yrityksistä huolimatta kirjautumaan vanhalle sanoma.fi-tililleni. En myöskään saanut alun perin ilmoittamaani sähköpostiosoitteeseen sähköpostia salasanan vaihtamiseksi. Sen sijaan sain luotua samaan sähköposti osoitteeseen uuden sanoma.fi-tilin.
Eli sähköpostiin ei saa viestiä sanoma.fi:ltä salasanan vaihtamiseksi, unohtuneen tilalle. Sen sijaan samaan sähköpostiosoitteeseen saa luotua uuden sanoma.fi-tilin. Todella outoa.
No ei ole. Uudistuksesta vastuussa olevat henkilöt ovat kuši sukassa kun eivät pysty myöntämään omaa epäpätevyyttään eivätkä sitä, minkälainen fiasko heidän "uusi ja hieno" palstansa on! Todennäköisesti heillä ei ole hajuakaan, miten saisivat korjattua tässäkin ketjussa raportoidut bugit.
Veikkaan että Sanoman johto lienee autuaan tietämätön siitä, minkälaisia tumpeløita ovat palstan ylläpitoon palkanneet. Mikäli siis palstan ylläpitoa ei ole jo ulkoistettu jonnekin Intiaan tms.