Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä palstaa vaivaa? Uudistus?

Vierailija
28.01.2019 |

Äsken olin yhdessä keskustelussa ja heitti jatkuvasti edelliselle sivulle ilman että tein mitään. Lisäksi ulkoasu oli hieman omituinen.
Joku bugi vai?

Kommentit (211)

Vierailija
101/211 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paška uudistus. Teksti on järkyttävän isoa, eikä saa pienennettyä edes kännykän asetuksista. Ainoa mahdollisuus lukea hyvin, on laittaa tietokonesivustoksi.

Teittekö uudistuksen idiooteille, mummoille silmävaivaisille? Typerät viivat ja paškat pallurat. Miksi, oi miksi pitää muuttaa toimiva sivu ihan kušišeksi viritelmäksi?

Vierailija
102/211 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on vikana kun en voi kommentoida mitään? Jatkuvasti vaan tulee viesti "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen". :o

Käytät kiellettyjä sanoja. Kommenttia ei koskaan hyväksytä, se vain katoaa. Kiellettyjä sanoja ovat mm. m.a.a.h.a.n.m.u.u.t.to ja Oulun tapausten jälkeen jonkin aikaa myös sana Oulun. 

Vierailija
104/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset hukkuu jonnekin bittiavaruuteen, vaikka tulee kommentti että viestisi vastaanotettu.

Vierailija
105/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää palstailla läppärillä, kun kännykällä ei onnistu edes ketjujen lukeminen! Pyyhkäisee tosiaan kesken lukemisen jonnekin edelliselle sivulle. Minulla näytää, niinkuin aina sivun lopussa huitaisisi pois. Ajatuksen tasolla ok idea, mutta käytännössä ihan helvetillinen. En saa mitään ketjua luettua kunnolla, kun kohta taas sutaisee toiselle sivulle kesken lauseen. :(

Joku kysyi toista palsaa, meidän perheen av:lla voi kirjoittaa anonyymisti. Siellä ei kyllä vastata yhtä nopeaan ja tiuhaan mitä täällä ketjuihin, mutta on jotain. Olsn joskus ollut evakossa siellä, kun olen saanu b-an-nia (eikä ole ollut kyse mistään m-ammu jutuista tms, vaan kun kysyin miksi asialliset viestit poistuu, kritiikkiä ei saa antaa palstasta(ihme että tämä ketju on saanut olla)).

Vierailija
106/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää palstailla läppärillä, kun kännykällä ei onnistu edes ketjujen lukeminen! Pyyhkäisee tosiaan kesken lukemisen jonnekin edelliselle sivulle. Minulla näytää, niinkuin aina sivun lopussa huitaisisi pois. Ajatuksen tasolla ok idea, mutta käytännössä ihan helvetillinen. En saa mitään ketjua luettua kunnolla, kun kohta taas sutaisee toiselle sivulle kesken lauseen. :(

Joku kysyi toista palsaa, meidän perheen av:lla voi kirjoittaa anonyymisti. Siellä ei kyllä vastata yhtä nopeaan ja tiuhaan mitä täällä ketjuihin, mutta on jotain. Olsn joskus ollut evakossa siellä, kun olen saanu b-an-nia (eikä ole ollut kyse mistään m-ammu jutuista tms, vaan kun kysyin miksi asialliset viestit poistuu, kritiikkiä ei saa antaa palstasta(ihme että tämä ketju on saanut olla)).

Tässä siis tarkemmin tarina https://kaksplus.fi/threads/vauvapalsta-teki-minusta-trollin.2513813/

Ja hups, tarkoitinkin kaksplussan, enkä meidän perheen av:ta.

Vierailija
107/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voisko ton sivulta toiselle hyppimisen jo korjata. Ei pysty puhelimella palstaileen enää ollenkaan.

108/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kirjoitusfonttia ei ole niin helppoa lukea. Itselle tulee ainakin "onkohan mulla hajataittoa"-fiilis. En myöskään pidä siitä, että lainauksen fonttikoko on hyvin pientä ja vastaavasti tekstien fonttikoko isoa. Jotta lainaukset näkisi lukea kunnolla, täytyy sivusto zoomata todella isoksi... 

Vierailija
109/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin viestit häviää? 

Kirjoitin eilen tänne 3 viestiä ja kaikki hävisivät jo eilen.  En käsitä miksi, koska ei niissä mitään luvatonta ollut.

Vierailija
110/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin viestit häviää? 

Kirjoitin eilen tänne 3 viestiä ja kaikki hävisivät jo eilen.  En käsitä miksi, koska ei niissä mitään luvatonta ollut.

Luepa tarinani, siinä on ihan samaa kokemusta. Joku sana on kielletty, minkä taia lähtee poistoon. Voi olla ihan normaali sana.

T. 114/115

Vierailija
111/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken olin yhdessä keskustelussa ja heitti jatkuvasti edelliselle sivulle ilman että tein mitään. Lisäksi ulkoasu oli hieman omituinen.

Joku bugi vai?

Mulla heittää seuraavalle sivulle joka kerta kun sormi osuu näyttöön viestejä rullatessa.

Vierailija
112/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa selata kaikkia sivuja, kun se on nykyään niin hankalaa, joten en tiedä onko joku jo kommentoinut saman. Ei tämä sattumanvaraisesti heittele, vaan sivulle pyyhkäisemälla siirtyy edelliselle sivulle tai seuraavalle, riippuen mihin suuntaan pyyhkäisee. Itse selaan sivua peukalolla, joten huitaisen koko ajan vahingossa sivulle ja vumps. Ei mielestäni lainkaan kätevä toiminto, vaikka teoriassa idea onkin hyvä.

No tässähän se vastaus tulikin.

Typerä, typerä ominaisuus.

Vierailija
113/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä aina ollut näin paljon aggressiivisia huorittelijoita ja haukkujia, vai liittyykö palstauudistukseen? En ole harrastanut anonyymejä palstoja ennen, ja järkytyin kyllä miten paljon täällä on todella ilkeitä kirjoituksia. Mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
114/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty myöskään enää lukemaan palstaa puhelimella. Eli tähän loppuu vauvapalstailu. No hyvä vain, jääpä aikaa järkevämpään tekemiseen.

Vierailija
115/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin miten moni valittajista on mobiilikäyttäjä, en ymmärrä miten ihmisten kärsivällisyys riittää siihen? Ihmekään että täällä on porukka niin raivoissaan.

Vierailija
116/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty myöskään enää lukemaan palstaa puhelimella. Eli tähän loppuu vauvapalstailu. No hyvä vain, jääpä aikaa järkevämpään tekemiseen.

Olet oikeass! Tuolla jossain toisessa sanomien keskustelupalstalla kirjoitin kiusaajan tekstiin hieman vastinetta ja nyt olen pannassa sille sivustolle. Poistot toimii niin, että kun joku ei pidä ajatuksestasi, sanoistasi hän laittaa kateuksissaan automaatille poistopyynnön! Näin se epäoikeudenmukaisuus toimii.

Tämäkin poistetaan alta aikayksikön koska samat henkilöthän näillä sivuilla seikkailee. Hän jonka teksti on selvää kiusaamista kuukaudesta toiseen saa kirjoitella mutta hän joka vastaa laitetaan pannaan.

Vierailija
117/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minäkään tykkää tästä uudesta. Haluaisin, että viestit olisivat edelleen "omissa laatikoissaan". Samaten se, että lainaus näkyy en minusta vaan huono asia. Entinen "piilotettu" oli parempi. Fontti on minusta myös epäselvä. Luulin oikeasti aluksi, että koneessa on jotain vikaa ja näyttää sivut hassusti, mutta sitten tajusin että tämähän on totta."

Kun lainaukset oli piilotettuina siellä oli tallessa kaikki poistetut viestit jos joku oli niitä sattunut lainaamaan. Tällöin modejen olisi pitänyt klikkailla kaikki lainaukset auki löytääkseen nämä poistetut viestit. Tällä uudella systeemillä s ensuuri toimii paremmin.

Esimerkkinä eräs keskustelu jossa kerrottiin kuinka noita ylä ja alanuoliklikkauksia voi manipuloida.

Vierailija
118/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätkää seuraava koodinpätkä vauva.fi-sivustolle niin asia tulee  kuntoon:

// Import required java libraries

import java.io.*;

import javax.servlet.*;

import javax.servlet.http.*;

// Extend HttpServlet class

public class HelloWorld extends HttpServlet {

private String message;

public void init() throws ServletException {

// Do required initialization

message = "Hello World";

}

public void doGet(HttpServletRequest request, HttpServletResponse response)

throws ServletException, IOException {

// Set response content type

response.setContentType("text/html");

// Actual logic goes here.

PrintWriter out = response.getWriter();

out.println("<h1>" + message + "</h1>");

}

public void destroy() {

// do nothing.

}

}

Vierailija
119/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä siis tarkemmin tarina https://kaksplus.fi/threads/vauvapalsta-teki-minusta-trollin.2513813/

Ja hups, tarkoitinkin kaksplussan, enkä meidän perheen av:ta.

Olisiko tuossa tapauksessa "kulahtanut" ollut se kielletty sana?

Vierailija
120/211 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää tätä "uudistusta". Jokohan on se pohja nähty vai vieläkö huonomman voi tehdä? Taitaa olla joku yliopiston käyttöliittymäpsykologiatestaus menossa, että kuinka surkeaksi sivuston voi tehdä että vielä pysyy lukijat. takasin päin 3-4 iteraatiota niin alkais käytettävyys ja luettavuus olla kunnossa. No eipä tarvi täällä enää roikkua vaan voi keksiä uuden harrastuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän