Mikä palstaa vaivaa? Uudistus?
Äsken olin yhdessä keskustelussa ja heitti jatkuvasti edelliselle sivulle ilman että tein mitään. Lisäksi ulkoasu oli hieman omituinen.
Joku bugi vai?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Aina te vingutte, jos on uudistus. Sopeutukaa! tai menkää suoli24:lle.
Suomi24 on yhtä autio ja onneton.
Vierailija kirjoitti:
Missä peukut on?
Nuolet oikealla.
Katsoin ensin, että tuossa on "reward pause forward". Joko siellä on kesätyöläiset päästetty koodaamaan?
NÄÄÄ VIIIVAT ON PERSEEESTÄÄÄÄÄ!!!!!
tämä on nyt tällainen maalaisromanttinen, paljon valkoista tai ei.. tämä on moderni "peruskuvasto", just kuten kaverin asunto - harmaata, vähän haaleampaa harmaata, hieman mustaa ja "väriläiskänä tyynny sohvalla" eli hieman oranssia ja keltaista kruunuun ja liekkiin.
hillittyä ja hieman tylsää.
Mutta enemmän ulkonäköä minua kiinnostaa mihin viestejä katoaa ihan yhtäkkiä ja ihan "normaaleja av-keskusteluketjujakin"?
Vaan positiivinen ja paras A-ryhmä saa varmaan enää kommentoida.Se on tämän sivuston kuolema,tosin en jää kaipaamaan.
Mullakin heitti kesken kommentoinnin ekalle sivulle. Ja puhelimella ei viitsi uudestaan alkaa näpräämään. 😣
Ei pysty lukemaan kuin muutaman viestin sivun alusta ennen kuin heittää takaisin edelliselle sivulle. Jos tätä ei korjata niin pakko vaihtaa palstaa.
Upea uudistus! Kiitokset ylläpidolle/koodareille! Tätä lisää!
Ps. Onko Saara Aallon Spice-nimi mikä? Missä eka keikka?
Tulee samat vibat kuin Anneli Auerista, Maria Veitolasta ym.. Mitä vaan, kyllä Sanoma suojelee.
Ainoo mistä mä tykkään on noi mustat sivumerkinnät. Se millä sivulla oleva harmaa taas inhoan.
Miksi elämän pitää aina olla valkoista tai harmaata joillekin suomalaisille.
Sínkkis
Vierailija kirjoitti:
NÄÄÄ VIIIVAT ON PERSEEESTÄÄÄÄÄ!!!!!
Persvako?
Sínkkis
Tosi oudon näköinen.
Alkeellinen.
Mutta ajan haaskaustahan tää palsta on muutenkin.
Että heipat.
Luulen että palsta on muutettu nyt vaihtamaan sivua liu'uttamalla sormea joko oikealta vasemmalle tai päin vastoin. Huonompi homma vaan on se, kun tuskin kukaan osaa selata puhelimella viivasuoraan alaspäin ilman, että sormi liukiu hieman oikealle tai vasemmalle. Siitä sitten johtuu randomit sivujen vaihtumiset. Kokeilkaapa.
Ja se uudistus on muuten aivan hanurista. Vaikeuttaa selaamista mielettömästi.
Oon vissiin ainut, kuka tykkää viivoista kommenttien väleistä :D jotain väriläiskää kaipaisin, mutta mielestäni esim. lainaukset on nyt selkeät. Ja kaikki toimii ainakin koneella ongelmitta. Ehkä fontti saisi olla asteen pienempi ja ennemmin joku calibri tmv. Muuten ihan kiva.
Joka kerran täällä haukutaan uudistus ja sanotaan kuinka edellinen ulkoasu oli paljon parempi.
Vaikka sekin on aikanaan haukuttu.
Läppärillä selatessa ei mitään ongelmia.
Etkö tiedä, että värit maksaa? Ne on tosi kalliita verkkosivuilla, siksi on paljon valkoista.
Ja kappaleenvaihtojen välit maksaa kans, siksi ne on poistettu. Kaikki tulee yhteen pötköön vaikka miten enteröisit.