Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissa pissasi uudelle toppatakilleni. Pesuohjeessa lukee: suositellaan rumpukuivausta

Vierailija
28.01.2019 |

Mulla ei ole rumpukuivaajaa, takin vanu on polyesteria, ei onneksi untuvaa. Kuinka oleellinen toi rumpukuivaus on?
Takki oli tipahtanut lattialle, niin eikös kissa saatana mennyt ja pissi sille. Onneksi on aikaa pestä takki ennen töihinmenoa, se on nyt koneessa.
Mutta onko tietoa tai kokemuksia, miksi pesuohjeessa lukee noin? Muistaakseni aiemmassa takissani ei lukenut ja sekin on polyesterivanutäytteinen.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että muutkin huomaavat ap:n lapsellisen käytöksen ja todella sivistymättömän kielenkäytön. Tuollaista on kiva vähän sitten tuulettaa ja toivoa, että oppii jotain ja huomaa oman typeryytensä.

Tää saat.anan negatiivinen muita arvosteleva kusettaja se tässä saa jotain oppia. Eli pitämään negatiivisuutensa itsellään.

Ap

Voi kun sinäkin oppisit saman. Mutta ei, vuositolkulla saadaan sun oksentamaa negatiivistä paskaa niskaamme.

Annoin hänen vain mais.taa sitä, mitä hän kaiv.elee nenä.stään. Koska vihaan tuollaisia negatiivisia paskoja. Mulla on vieteri, josta vedetään kärsivällisyyttä katsella tuollaista muiden halveksuntaa loppu heidän kanssaan.

Ap

Itseinhosi mahtaa olla suurta. Olet varmaan Suomen negatiivisin paska.

Vierailija
42/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näin raivohullulla ihmisellä kuin ap:lla ei ole lapsia. Kissankin olisi varmasti parempi käytännössä missä tahansa muualla kuin tuollaisen psykoottisen raivoajan luona.

Valitettavasti sillä on ja vieläpä kaksin kappalein. Niillä lapsiparoilla onkin jo alkavia mt-ongelmia, eikä ihme.

Tää tyyppi rupesi arvostelemaan, se ansaitsee paska.a takaisin, että oppii, ettei puutu omalla negatiivisuudellaan muiden elämään. Möyhikööt siinä paskassa vaan kesk.enään ja vetäkööt sukunsa kuolinkelloja.

Ap

Jaaha, joko alkaa olla it.semur.han paikka, kun joka kommenttiin pitää tuote kuolemaa kylvää?

Ei mulla ole mitään tekemistä kuoleman kanssa, vaan tuolla negatiivisella pas.kalla. Hän vetää sitä puoleensa, läheisensä ovat kuolleet, useat. Multa vasta yksi, 95-vuotiaana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että muutkin huomaavat ap:n lapsellisen käytöksen ja todella sivistymättömän kielenkäytön. Tuollaista on kiva vähän sitten tuulettaa ja toivoa, että oppii jotain ja huomaa oman typeryytensä.

Tää saat.anan negatiivinen muita arvosteleva kusettaja se tässä saa jotain oppia. Eli pitämään negatiivisuutensa itsellään.

Ap

Voi kun sinäkin oppisit saman. Mutta ei, vuositolkulla saadaan sun oksentamaa negatiivistä paskaa niskaamme.

Annoin hänen vain mais.taa sitä, mitä hän kaiv.elee nenä.stään. Koska vihaan tuollaisia negatiivisia paskoja. Mulla on vieteri, josta vedetään kärsivällisyyttä katsella tuollaista muiden halveksuntaa loppu heidän kanssaan.

Ap

Itseinhosi mahtaa olla suurta. Olet varmaan Suomen negatiivisin paska.

En ole negatiivinen, en ikinä huomauttelisi jollekin, jonka kissa on kussut heidän uudelle takilleen tuollaista halveksivaa pask.aa!

Ap

Vierailija
44/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap niin skitso raivoaja että kissakin protestoi elinolojaan vastaan 😂😂

Vierailija
45/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan kuvitteli olevansa jotain, kun tuli ketjuun huomauttelemaan, halveksimaan, päsmäröimään ja jotain. Koittaa elvyttää ettei kuolema kaappaisi jokaista läheistään.

Ap

Vierailija
46/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap niin skitso raivoaja että kissakin protestoi elinolojaan vastaan 😂😂

Ei vaan kissa oli kakannut toiseen laatikkoon hetkeä aiemmin ja toisessa oli pissa. Itse heräsin hieman ennen ja olin menossa avaamaan ovia kissoille, mutta ne halusivatkin syödä ensin, niin laitoin takin keittiön tuolin karmille, josta se tipahti maahan. Eipä tullut mieleen, ettei se voisi olla siellä sen hetken.

Ap

Vierailija
47/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu on se ap äitihullu. Sehän ei pääse mistään asiasta yli ilman loputonta raivoamista ja jatkaa hamaan maailman tappiin. Häntä kun ei saa arvostella. Ja p*skat sanon minä. Tuollaisella luonteella ei pärjää misään eikä kenenkään kanssa. Tämähän onkin jo todistettu. Auttaisikohan lob*tomia.

Juu, ei tule kenenkään kanssa toimeen. Eikä ihme, hyvin kuvottava tapaus. Jopa kissakin kusee mielenosoituksellisesti sen takille. :D

Tulenhan, mutta en sunlaisten pas.kojen, joilta kuolee sukulaisetkin vierestä, kun olet niin negatiivinen. En tule hyvin toimeen negatiivisten ihmisten kanssa, se on totta. En vain jaksa heidän per.seilyä.än muita ihmisiä kohtaan, kun eivät kykene pitämään negatiivisuuttaan itselllään.

Ap

Vierailija
48/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin pölvästi ettei hanki naulakkoa takeilleen? Varmaan tälläisellä ihmisellä muukin asunto ja koko elämänhallinta vähän niin ja näin.

Vierailija
49/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
50/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin pölvästi ettei hanki naulakkoa takeilleen? Varmaan tälläisellä ihmisellä muukin asunto ja koko elämänhallinta vähän niin ja näin.

Kuka on niin vajak.ki, sinä, että luulee, että tuo on tilanteen taustalla. Oot vajak.ki, moooi!

Ap

Vierailija
51/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti nyt, ei tuo ap : nä esiintynyt ole oikea ap.. Kyselin vain ohjeita. Kissalle en ollut edes vihainen, täysin oma vahinkohan se oli.

Auttaisikohan lattialämmityksen säätö täysille, ettei homehtuisi..?

ap

Vierailija
52/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ap ja vit.utti toi besserwisser-kommentoija.

Ap

Vierailija
53/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yrittää kaapata mun ketjun?

ap

Vierailija
54/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka yrittää kaapata mun ketjun?

ap

Sinä.

Ap

Vierailija
55/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä kissaa nimittelet. Katso miten laitat takkisi henkariin, ettei roiku just tipahtamaisillaan. Maan vetovoima toimii, myös huolimattoman takkiin.

Ei se ollut edes henkarilla, ääliö. Se oli tuolin karmilla. Ei kuulu sulle arvostella muiden elämää, tai ossoitat olevasi idi.ootti.

Ap

Revi se kissa palasiksi ja syötä linnuille. Ällöttäviä tautipesäkusiruiskupaskatehtaita kaikki miukumoukut. Hyi vttu.

Vierailija
56/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa tekee tuota pissaamista kaikille materiaaleille, jotka lojuu lattialla. Luulen että liittyy jotenkin vierottamiseen. Oli aika pieni kun tuli meille. Saatiin kissa vasta kahdeksan viikkoisena, se olisi muuten tapettu, pakko oli ottaa. :(

ap

Vierailija
57/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko nyt paremmalta, sä stanan negatiivinen kommentoija-luuseri? Kannattiko? Ole hiljaa loppuelämäsi, jos ei ole mitään oikeaa asiaa.

Ap

Vierailija
58/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen ärsyttävä puoli on juuri tuo kuseminen. Pitää mennä juuri pahimpiin paikkoihin ja aina piiloon. Koira sentään pyytää pihalle tai kusee rehellisesti keskelle lattiaa ja on pahoillaan. Kissa näyttää vaan keskaria että siitäs sait. Kissan kusi ei vieläpä lähde millään pois.. ei kunnolla edes pesemällä niin ettei kissa itse sitä haistaisi.

Kannattaa laittaa etikkaa huuhteluveteen.

Meillä on kusta ollut sohvassa (sohva pilalla), koirien pedillä, hedelmäkorissa ja jopa pienen koiran kuppiin oli sihdannut. En luota täysin yhteenkään kissaan ja siksi tykkäänkin enemmän koirista.

T. Neljä koiraa ja kaksi kissaa

Vierailija
59/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kissa tekee tuota pissaamista kaikille materiaaleille, jotka lojuu lattialla. Luulen että liittyy jotenkin vierottamiseen. Oli aika pieni kun tuli meille. Saatiin kissa vasta kahdeksan viikkoisena, se olisi muuten tapettu, pakko oli ottaa. :(

ap

12-viikkoisena otettiin.

Ap

Vierailija
60/66 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näin raivohullulla ihmisellä kuin ap:lla ei ole lapsia. Kissankin olisi varmasti parempi käytännössä missä tahansa muualla kuin tuollaisen psykoottisen raivoajan luona.

Valitettavasti sillä on ja vieläpä kaksin kappalein. Niillä lapsiparoilla onkin jo alkavia mt-ongelmia, eikä ihme.

Tää tyyppi rupesi arvostelemaan, se ansaitsee paska.a takaisin, että oppii, ettei puutu omalla negatiivisuudellaan muiden elämään. Möyhikööt siinä paskassa vaan kesk.enään ja vetäkööt sukunsa kuolinkelloja.

Ap

Jaaha, joko alkaa olla it.semur.han paikka, kun joka kommenttiin pitää tuote kuolemaa kylvää?

Ei mulla ole mitään tekemistä kuoleman kanssa, vaan tuolla negatiivisella pas.kalla. Hän vetää sitä puoleensa, läheisensä ovat kuolleet, useat. Multa vasta yksi, 95-vuotiaana.

Ap

Vainoharhainenkin jo?