Kissa pissasi uudelle toppatakilleni. Pesuohjeessa lukee: suositellaan rumpukuivausta
Mulla ei ole rumpukuivaajaa, takin vanu on polyesteria, ei onneksi untuvaa. Kuinka oleellinen toi rumpukuivaus on?
Takki oli tipahtanut lattialle, niin eikös kissa saatana mennyt ja pissi sille. Onneksi on aikaa pestä takki ennen töihinmenoa, se on nyt koneessa.
Mutta onko tietoa tai kokemuksia, miksi pesuohjeessa lukee noin? Muistaakseni aiemmassa takissani ei lukenut ja sekin on polyesterivanutäytteinen.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Aioin antaa vinkin, miten itse kuivataan vastaavan takin, mutta enpä taida noin lapselliselle kiukkuperseelle viitsiä. Menköön pilalle koko takki, ap on sen aivan ansainnut. Lapsellinen ääliö.
Itse olet lapsellinen, jos et voi, kun ojennan jotain idi.oottia.
Ap
Hyvä siitä tulee. Pöyhi ja ravistele riittävän usein vain kuivuessaan. Tuo helmasta roikottaminen narulla lienee myös kokeilun arvoinen. Mä en omista kuivausrumpua, mutta toppavaatteita tulee pestyä pari kertaa vuodessa eikä ole koskaan mennyt pilalle.
Taitaapa tämäkin hullu raivoaja olla Äitihullu. Kirjoitustyyli ja ala-arvoiset haukkumiset ja nimittelyt ovat kyllä tuttuja jo.
Ai ap oikein ojentaa :D Meillä on todellinen pahaperse täällä.
Hienoa, että muutkin huomaavat ap:n lapsellisen käytöksen ja todella sivistymättömän kielenkäytön. Tuollaista on kiva vähän sitten tuulettaa ja toivoa, että oppii jotain ja huomaa oman typeryytensä.
Vierailija kirjoitti:
Ai ap oikein ojentaa :D Meillä on todellinen pahaperse täällä.
No ojennan. Että tuollainen paskaluuseri ei ole milläänlailla oikeutettu arvostelemaan mun elämääni, koska tuo oli vahinko. Onpa TODELL IDIOOTTIA häneltä luulla opettavansa jotain.
Ap
Toivottavasti näin raivohullulla ihmisellä kuin ap:lla ei ole lapsia. Kissankin olisi varmasti parempi käytännössä missä tahansa muualla kuin tuollaisen psykoottisen raivoajan luona.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että muutkin huomaavat ap:n lapsellisen käytöksen ja todella sivistymättömän kielenkäytön. Tuollaista on kiva vähän sitten tuulettaa ja toivoa, että oppii jotain ja huomaa oman typeryytensä.
Tää saat.anan negatiivinen muita arvosteleva kusettaja se tässä saa jotain oppia. Eli pitämään negatiivisuutensa itsellään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näin raivohullulla ihmisellä kuin ap:lla ei ole lapsia. Kissankin olisi varmasti parempi käytännössä missä tahansa muualla kuin tuollaisen psykoottisen raivoajan luona.
Valitettavasti sillä on ja vieläpä kaksin kappalein. Niillä lapsiparoilla onkin jo alkavia mt-ongelmia, eikä ihme.
Kuolemaa ja negatiivisia vastoinkäymisiä puoleensa vetävä saat.anan negatiivinen hullu alkoi arvostella elämääni! Taas tuli paskaa niskaan! Koska itse vetää niitä niskaansa kun ei ole hyvällä mielellä.
Ap
Juu on se ap äitihullu. Sehän ei pääse mistään asiasta yli ilman loputonta raivoamista ja jatkaa hamaan maailman tappiin. Häntä kun ei saa arvostella. Ja p*skat sanon minä. Tuollaisella luonteella ei pärjää misään eikä kenenkään kanssa. Tämähän onkin jo todistettu. Auttaisikohan lob*tomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää saat.anan negatiivinen muita arvosteleva kusettaja se tässä saa jotain oppia. Eli pitämään negatiivisuutensa itsellään.
Ap
Voi kun sinäkin oppisit saman. Mutta ei, vuositolkulla saadaan sun oksentamaa negatiivistä paskaa niskaamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sillä on ja vieläpä kaksin kappalein. Niillä lapsiparoilla onkin jo alkavia mt-ongelmia, eikä ihme.
Tää tyyppi rupesi arvostelemaan, se ansaitsee paska.a takaisin, että oppii, ettei puutu omalla negatiivisuudellaan muiden elämään. Möyhikööt siinä paskassa vaan kesk.enään ja vetäkööt sukunsa kuolinkelloja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu on se ap äitihullu. Sehän ei pääse mistään asiasta yli ilman loputonta raivoamista ja jatkaa hamaan maailman tappiin. Häntä kun ei saa arvostella. Ja p*skat sanon minä. Tuollaisella luonteella ei pärjää misään eikä kenenkään kanssa. Tämähän onkin jo todistettu. Auttaisikohan lob*tomia.
Juu, ei tule kenenkään kanssa toimeen. Eikä ihme, hyvin kuvottava tapaus. Jopa kissakin kusee mielenosoituksellisesti sen takille. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan uskaltaisi sänkyyn ap:n kaltaisen kanssa, siinähän olisi riskinä saada köniinsä :D Kissa parka kun ei voi itse valita missä asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVoi kun sinäkin oppisit saman. Mutta ei, vuositolkulla saadaan sun oksentamaa negatiivistä paskaa niskaamme.
Annoin hänen vain mais.taa sitä, mitä hän kaiv.elee nenä.stään. Koska vihaan tuollaisia negatiivisia paskoja. Mulla on vieteri, josta vedetään kärsivällisyyttä katsella tuollaista muiden halveksuntaa loppu heidän kanssaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi rupesi arvostelemaan, se ansaitsee paska.a takaisin, että oppii, ettei puutu omalla negatiivisuudellaan muiden elämään. Möyhikööt siinä paskassa vaan kesk.enään ja vetäkööt sukunsa kuolinkelloja.
Ap
Jaaha, joko alkaa olla it.semur.han paikka, kun joka kommenttiin pitää tuote kuolemaa kylvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan uskaltaisi sänkyyn ap:n kaltaisen kanssa, siinähän olisi riskinä saada köniinsä :D Kissa parka kun ei voi itse valita missä asuu.
Miten niin ei? Ei kannata olla sellainen muille huomautteleva paska, niin ei tartte käsiä pas.kaa niskassaan.
Ap
On sulla ankea elämä, kun kuvittelet sen, miten toiset elää, kuuluvan jotenkin sulle. Mahdat raahata kuolemaa mukanasi, tuollainen negatiivinen paskasössöttäjä.
Ap