Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sponsorit maksaa matkan näille julkkiksille, jotka käy Lapissa

Vierailija
28.01.2019 |

Ei näiden tarvi itse matkaa maksaa, ei puhettakaan. Lapin hehkutus on maksettu juttu.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005980055.html

Aina on jiku julkkis vähissä vaatteissa perse pystyssä hehkuttamassa Lapin ihanuutta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Julkkis toisensa jäljeen keikistelee pakkasessa bikineissä lumihangessa ja Lappi on maailman kaunein paikka.

Vierailija
2/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käy ihmisiä myös lehdestä tuttuja joista emme tiedä mitään. Haluavat rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaa varmaa sit itekki alkaavaatii rahaa kerta,oon paljon kauniimpi ku toi xD ainoo etten haluu instaan menna

Vierailija
4/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on 2 miljoonaa seuraajaa instagrammissa ja (saman verran?) YouTubessa, niin ei niistä sponsorien maksamista matkoista olla enää niin riippuvaisia. Tai no sponssaahan ne mainostajat yms elämäntyyliä, mikäli heitä sellaisina tahtoo nähdä. Totuus on kuitenkin se, että tuossa kohtaa tulot on jo sitä luokkaa, että joku Lapin matka on sama kuin AV-äippä hemmottelua itseään ostamalla heräteostoksena karkkipussin. Ei tunnu missään.

Vierailija
5/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hemmottelisi

Vierailija
6/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitaa varmaa sit itekki alkaavaatii rahaa kerta,oon paljon kauniimpi ku toi xD ainoo etten haluu instaan menna

Pointti nyt ei ole mikään ulkonäkö vaan enemmänkin visuaalisuus ja valokuvaustaidot.

Jos sama neitokainen linkin takana jota luulen niin tekee tuota työkseen ja hänellä on pari miljoonaa seuraajaa. Tuollainen on firmoille oikein hyvä markkinointikanava.

Kukaan ei maksa sinulle mitään sama kuinka kaunis olet jos seuraajia sinulla se 77. :D Kaikki riippuu siitä kuinka monta ihmistä tavoitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi