Mun ilo ja lempeys on aiemmin tulkittu väärin ihastukseksi. Nyt pelkään näyttää positiivisia tunteitani ettei taas tule väärinkäsityksiä. :(
Olen luonteeltani toisaalta ujo ja rauhallinen, mutta samalla hyvin tunteellinen, herkkä ja hempeä. Musta on kiva kehua muita, jos näen siihen aihetta ja usein näen. Ilahdun ihan esim. kauniista luonnosta, jolloin mun silmät säteilee, hymyilen onnellisena ja puhun ihastuneella äänellä. Kun sitten juttelen jonkun ihmisen kanssa ja viihdyn hänen seurassaan (ilman mitään seksuaalisia viboja), niin usein kerron ääneen mitä asioita hänessä ihailen ja vissiin mun silmät tuikkii, hymyilen paljon yms.
Onko tämä sellaista käytöstä jonka sinäkin herkästi tulkitsisit ihastukseksi? En meinaa päästä yli siitä, että herkän hempeä asenteeni on tulkittu virheellisesti ihastukseksi jotain tiettyä ihmistä kohtaan, kun kyse on ollut vaan mulle ominaisesta mielentilasta, joka tulee milloin missäkin tilanteessa ja se on kaukana mun oikeasta ihastumisesta.
Pelkään nyt olla oma itseni ja esim. kehua muita, kun pelkään jos se taas tulkitaan jotenkin väärin. :(
Kommentit (24)
Olen ystävällinen, asiallinen, kohtelias ja pyrin auttamaan jos voin, siis kuuntelen ja tsemppaan tarvittaessa niin naista kuin miestä tasapuolisesti. Tämän miehet ovat varsin usein tulkinneet väärin. Tai tietynlaiset miehet eli vähän yksinäiset jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen ystävällinen, asiallinen, kohtelias ja pyrin auttamaan jos voin, siis kuuntelen ja tsemppaan tarvittaessa niin naista kuin miestä tasapuolisesti. Tämän miehet ovat varsin usein tulkinneet väärin. Tai tietynlaiset miehet eli vähän yksinäiset jne.
Tämä on totta ja hyvin rasittavaa. Olen asiakaspalvelussa töissä ja tottakai olen kaikille asiakkaille ystävällinen ja mukava, niin miehille kuin naisillekin, nuorille ja vanhoille. Jos joku haluaa jutustella, niin luonnollisesti minä juttelen takaisin ja sekös ymmärretään välillä täysin väärin. Olen saanut triljoona treffikutsua miehiltä ja muutamia myös naisilta. Minua on pyydetty vanhuksille kahville ja jopa lapsenvahdiksi lapsiperheisiin, mutta jos siihen lähtisin, niin iltani olisivat täynnä. Miehiltä tulee treffikutsua, vaikka minulla on hyvin selkeästi sormukset vasemmassa nimettömässä ja en niitä mitenkään peittele.
Hymyilen ja olen hyväntuulinen silti. Minä olen sellainen kuin olen ja muut saavat mukautua siihen.
Järki täytyy olla mukana tietyissä tilanteissa, että ei anna väärän tulkinnan mahdollisuutta. Jos haluat, että sinut ymmärretään vakavasti ja oikein älä käytä emojeita.